K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt menee jo villiksi mut muistatteko kun syksyllä 23 niiden piti kaikkien mennä Thaimaaseen lomalle ja sit B ei mennytkään ja sitä salailtiin. Kuitenkin vielä silloin lähtövaiheessa Bn insta paikantui jonnekin ihan random paikkaan, mikä se oli? Eli, oliko se kuitenkin lähtenyt ja sit niillä oli jossain vaihto ja sit se ei päässytkään jatkolennolle koska... jotain?
No nyt se paljastui, B on vakooja kun paikantui Venäjällekin NTn jälkeen.

Olin menossa Rukalle tammikuun neljäntenä viikkona, mut tajusin et pipolätkä on kolmannella viikolla nii siirsin reissun ajankohtaa🤩 ompa ehkä vähä enemmän meininkiä sit myös baareissa siihen aikaan

Mulla on aina silloin tällöin, Ilmestyy usein tietokoneen kirkasta näyttöä katsellessani. Päänsärkyä ei välttämättä tule lainkaan. Levossa menee ohi alle puolessa tunnissa, mutta sen jälkeen on väsynyt ja vähän sumuinen olo. On verenkiertohäiriö, mutta ei vaarallinen. Pelästyin vietävästi, kun tuli eka kerran. Kirjaimet katosivat tekstistä.
Tälläistä ehkä tai sitten jotain migreenityylistä, parina edeltävänä päivänä oli kyllä päänsärkyä, muttei just nytten kun tää sahalaitakuvio näkyi. Joskus aikaa sitten ollut jotain pyöryttämisen tyylisiä juttuja kyllä, että pitänyt maata tai ryömiä lattialla, että oon syönyt sit jotain makeaa yöllä niin mennyt ohi.

Tälläistä ehkä tai sitten jotain migreenityylistä, parina edeltävänä päivänä oli kyllä päänsärkyä, muttei just nytten kun tää sahalaitakuvio näkyi. Joskus aikaa sitten ollut jotain pyöryttämisen tyylisiä juttuja kyllä, että pitänyt maata tai ryömiä lattialla, että oon syönyt sit jotain makeaa yöllä niin mennyt ohi.
Jätät nyt vaan kuule palstailut, jodelit ja insta viewerit vähemmälle ja hankit muuta sisältöä elämään.

Jätät nyt vaan kuule palstailut, jodelit ja insta viewerit vähemmälle ja hankit muuta sisältöä elämään.
Jätä itse ja on muutakin tietysti, liikkua vois kyllä enemmänkin ei kyllä tule ihan päivittäin mikään 10000 askelta täyteen tai edes 8000. Mutta nyt tilasin just eilen Apple Watchin tätä varten, ku en muista joka hetki pitää puhelinta mukana niin jää askeleita tallettamatta.

Yhteistyössä