V
vierailija
Vieras
Musta koko Aleksandra on tekopirteä kovanaama. En oo koskaan tykänny siitä.Ei ole kovin uskottava bi muutenkaan. Suurin osa jotenkin teennäistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musta koko Aleksandra on tekopirteä kovanaama. En oo koskaan tykänny siitä.Ei ole kovin uskottava bi muutenkaan. Suurin osa jotenkin teennäistä.
Mä tykkäsin sen viisubiisistä silloin ja no myös tyypistä aluksi, mut nousiko sitten kusi lakkiin vai mitä, mut jotenkin just ehkä tekopirteä esittäjä jne.Musta koko Aleksandra on tekopirteä kovanaama. En oo koskaan tykänny siitä.
Pipolätkämiehet ei ainakaan oo hyvännäköisiä. Bojan on.
Musta koko Aleksandra on tekopirteä kovanaama. En oo koskaan tykänny siitä.
Kompostissa ei ole kuin kovanaamoja. Ale sopis hyvin meidän seuraan
Muhun taas ei vetoa Bojan yhtään. Hän ei ole hyvännäköinen. Käärijä on myös aika tavis, söpö kyllä, mut se valtava karisma mikä hänessä on. Enemmän mua viehättää jäkispelaajat, se fyysisyys on hot.
Ootko siis Käärijän takia täällä ...vai? Sun mielipitees tietty eikä makuasioista voi kiistellä, mutta Bojan on ihan hyvännäköinen mies. Jere on ihan omanlaisensa ja joissakin kuvissa tosi hottis. Tosielämässä itseäni viehättää tosin pidemmät ja isompikokoiset miehet.
Niin eikö täällä voi olla Käärijän takia? T.Eri
Kyllä näin on. Tosta Emmanuellesta en niin tiedä mut viehättävä ja söpö on. Jos se olis nyt tässä mun edessä, söisin sen suihini.Jerppuliini on viehättävä ja hekumallinen Pikku Emmanuelle, joka kietoo isotkin miehet pauloihinsa
Sama täällä. Tykkäsin viisuaikoina. Vaikutti silloin jotenkin herttaiselta kun pyörivät K n kanssa yhdessä. Myöhemmin en ole tykästynyt yhtään.Mä tykkäsin sen viisubiisistä silloin ja no myös tyypistä aluksi, mut nousiko sitten kusi lakkiin vai mitä, mut jotenkin just ehkä tekopirteä esittäjä jne.
Työnnetäänkö taas muutamat mummot perälosteriin niin opit olemaan?Jaahas nyt mummot Alessandran kimpussa
Mikähän on Jeren lempinimi Pipiksessä? Miksi sitä muut kutsuu?
Ne kurkkii jo sieltä B:n peräreiästä.Työnnetäänkö taas muutamat mummot perälosteriin niin opit olemaan?
Sama täällä. Tykkäsin viisuaikoina. Vaikutti silloin jotenkin herttaiselta kun pyörivät K n kanssa yhdessä. Myöhemmin en ole tykästynyt yhtään.
.
Mikähän on Jeren lempinimi Pipiksessä? Miksi sitä muut kutsuu?
Aaaww, K vois lähettää sit Tauskin BojanilleAinin Mikähän sen palkinnon nimeksi nyt tuli. Joku oli ehdottanut Tauskia
Ei, sinne se jäi tiputtelemaan saippuaa lattialle.Joko se Seikkuli pääsi putkasta?
Ei ooTainnut aidot tunteet muuttua epäaidoiksi
Bojanista tulee tosi feikki kuva, pissa noussut isosti päähän.Muhun taas ei vetoa Bojan yhtään. Hän ei ole hyvännäköinen. Käärijä on myös aika tavis, söpö kyllä, mut se valtava karisma mikä hänessä on. Enemmän mua viehättää jäkispelaajat, se fyysisyys on hot.
Onkohan Bojan tänä vuonna (tai siis ens) mukana Rukalla?Taitaa olla sen omassa Instafeedissä
![]()
Käärijä Instagramissa : "-29c and no tekosyitä. ❄️ #finland #havuja #perkele #kipukiihottaa"
75K likes, 391 comments - paidatonriehuja January 18, 2024: "-29c and no tekosyitä. ❄️ #finland #havuja #perkele #kipukiihottaa".www.instagram.com
Mitä se lirppana siellä tekis miesten joukossa?Onkohan Bojan tänä vuonna (tai siis ens) mukana Rukalla? Yhteinen mökkiloma vois tehdä Jerelle terää