V
vierailija
Vieras
Ei voida.Ettekö voi horista näitä siellä discordissa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei voida.Ettekö voi horista näitä siellä discordissa?
OliOliko se homma aiemmin Primozin?
Ei voida.
Ei kaikki edes ole discordissa. Tai sitten ei halua kirjoittaa sinne mitään.On niin noloja nämä lentokenttäkyttäysjuttut ettei niitä kehtaa discordiin kirjoittaa?
Mä meen vastaan Tervetuloa Hiiri -kyltin kanssaOn niin noloja nämä lentokenttäkyttäysjuttut ettei niitä kehtaa discordiin kirjoittaa?
Mä oon Hiiri-kyltin kanssa!Toivottavasti siellä on joku raportoija vastassa, kun laskeutuu kohta.
Mä en kommentoi sinne siksi, että se keskustelu on niin hiljaista. Tuntuu, että on myös haastavaa vitsailla, kun siellä ei juttu lennä tarpeeksi lennokkaasti. Ja saa pelätä, että joku ei tajua vitsiä.On niin noloja nämä lentokenttäkyttäysjuttut ettei niitä kehtaa discordiin kirjoittaa?
Ois kyl niin ihanaa kuulla, millä mielillä ovat tulossa! Hitsi, kun joku meistä omaisi toimittajan vikaa ja ois mennyt heti kentälle haastattelemaan!Toivottavasti siellä on joku raportoija vastassa, kun laskeutuu kohta.
Ja siis en todellakaan puhu nyt mistään solvaamisista. Vaan esim. tuo toimittajan vikaa oleva kommentti!Mä en kommentoi sinne siksi, että se keskustelu on niin hiljaista. Tuntuu, että on myös haastavaa vitsailla, kun siellä ei juttu lennä tarpeeksi lennokkaasti. Ja saa pelätä, että joku ei tajua vitsiä.
Ksi pidät kuitenkin hajuraonMä oon Hiiri-kyltin kanssa!
Mä en kommentoi sinne siksi, että se keskustelu on niin hiljaista. Tuntuu, että on myös haastavaa vitsailla, kun siellä ei juttu lennä tarpeeksi lennokkaasti. Ja saa pelätä, että joku ei tajua vitsiä.
Miten niin ei ole kiva? Eihän tuo nyt sitä tarkoittanut, urpo.Kiva paikka teillä siellä, ei ihme että olette kaikki palanneet tänne sössöttämään nautajuttujanne
Toivottavasti siellä on joku raportoija vastassa, kun laskeutuu kohta.
Urpo has left the chat.Miten niin ei ole kiva? Eihän tuo nyt sitä tarkoittanut, urpo.
Tarkoittihan, kuuno. Kun ei siellä uskalla kirjoittaa mitä haluaa, edes "kivoja juttuja", niin jotain vikaahan siinä ilmapiirissä sillok on.Miten niin ei ole kiva? Eihän tuo nyt sitä tarkoittanut, urpo.
Hihihii olipa hauska vitsi kyllä sulla on hyvä huumorintajuJa siis en todellakaan puhu nyt mistään solvaamisista. Vaan esim. tuo toimittajan vikaa oleva kommentti!
Kuuno Sillok, onko hän virolainen?Tarkoittihan, kuuno. Kun ei siellä uskalla kirjoittaa mitä haluaa, edes "kivoja juttuja", niin jotain vikaahan siinä ilmapiirissä sillok on.
No aika paljon vähemmän kuin täällä, mäntti.Tarkoittihan, kuuno. Kun ei siellä uskalla kirjoittaa mitä haluaa, edes "kivoja juttuja", niin jotain vikaahan siinä ilmapiirissä sillok on.
Voi luoja, ei kukaan tarkoittanut, että ois mielettömän hauska, vitsit voivat olla aika vakaviakin, toope.Hihihii olipa hauska vitsi kyllä sulla on hyvä huumorintaju
Voi luoja, ei kukaan tarkoittanut, että ois mielettömän hauska, vitsit voivat olla aika vakaviakin, toope.
Mikä vtun nautadom, voisiko joku vastata? Ootteko kaikki maalta kotoisin?
Kuuno ja Toope on, Urpo on jo poistunut.Mikä vtun nautadom, voisiko joku vastata? Ootteko kaikki maalta kotoisin?