V
vierailija
Vieras
Ei, just oli X:ssä että ovat Riikan kentällä. Vaihdolla tulevat, ehkä suoraan Turkuun. Odottakaas kun etsin senTuliko ne oikeesti tolla koneella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, just oli X:ssä että ovat Riikan kentällä. Vaihdolla tulevat, ehkä suoraan Turkuun. Odottakaas kun etsin senTuliko ne oikeesti tolla koneella?
Ok kiitti!Ei, just oli X:ssä että ovat Riikan kentällä. Vaihdolla tulevat, ehkä suoraan Turkuun. Odottakaas kun etsin sen
Pois täältä tietämätön pskatrolli. Hus, hus!Nautadom? Siis mikä?
Hyvä, saa matskua!Superfani on ainakin Mikkelissä, kun tapahtumaa mainostaakin.
HäivyMikä vtun nautadom, voisiko joku vastata? Ootteko kaikki maalta kotoisin?
Pois täältä tietämätön pskatrolli. Hus, hus!
Hyvä, saa matskua!
Minäkään en muista, mistä tuo nautailu alkoi, vaikka olin itse mukana alusta asti. Sitä se ikä teettää.Pois täältä tietämätön pskatrolli. Hus, hus!
Valitsen mielummin trollin jutut kuin sellaisen ihmisen jutut, joka kertoo kuuluvansa nautadomiin.
Hauskaa se onkin. Ammuuuu!Tää nautadom naurattaa minuakin. En oo typerämpää kuullut.
Minäkään en muista, mistä tuo nautailu alkoi, vaikka olin itse mukana alusta asti. Sitä se ikä teettää.
Joku trolli kävi kirjoittamassa kommentin kuinka estronaudat riehuu hikisinä keikalla utareet heiluen ja siitä se sitten lähti.Minäkään en muista, mistä tuo nautailu alkoi, vaikka olin itse mukana alusta asti. Sitä se ikä teettää.
Hauskaa se onkin. Ammuuuu!
Uuuh, lehmä haastaa riitaa.
Joku trolli kävi kirjoittamassa kommentin kuinka estronaudat riehuu hikisinä keikalla utareet heiluen ja siitä se sitten lähti.
Jos on Riikasssa, taitavat lentää yölennolla suoraan Tkuun.
Veikkaan, että osa ei niin pieniäMuista että nämä on oikeasti jotain pikkuisia mummoja.
Trollaussaisiko X:ssä olevasta bongauksesta linkin?
saisiko X:ssä olevasta bongauksesta linkin?
Ei mitään järkeä mennä ensin Helsinkiin, kun pääsevät suoraan Turkuunkin.Menevät ensin Helsinkiin.
Sillä on yli 100 tilaajaa?Hyvä, saa matskua!