V
vierailija
Vieras
Ei välttämättä.Menevät ensin Helsinkiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei välttämättä.Menevät ensin Helsinkiin.
Puhut siis itsestäsi.Veikkaan, että osa ei niin pieniä
Minähän sanoin, ettei ne sillä tule, liian ilmiselvää.Ai Joksut ei tulleetkaan suoralla lennolla : DDDDD Apua, kuolen nauruun!
Tosi harmi siellä innoissaan ehkä odottaneille faneille
Ei tartte olla tilaaja, että voi katsoo.Sillä on yli 100 tilaajaa?
Tuskin odottelee siellä, kun ei tiedetä mille kentälle ne ees tulee.Ei en kestä, muffini taitaa olla kentällä!! Ihanaa, kun just mietin, että jos siellä vois olla joku toimittaja-like! No hei please please please jos vain jaksat odotella siellä Joy, niin ois ihanaa jos saisit heiltä niitä kommentteja!
Eihän ole.Siellä on Dzejla mukana.
Samaa veikkaan, Air Balticilla Turkuun.Ei, just oli X:ssä että ovat Riikan kentällä. Vaihdolla tulevat, ehkä suoraan Turkuun. Odottakaas kun etsin sen
Tai eipä tiedäkään, sieltä menee kyllä lentoja paljon enemmän Vantaalle, joten ehkä ne ei odottelekaan Riikassa noin kauan.Samaa veikkaan, Air Balticilla Turkuun.
Niin, miksi tulisivat Helsingin kautta? Kalliimpaa yöpyä ja täytyy se matkakin jollain hki-tku taittaa, sama lentää suoraan.Samaa veikkaan, Air Balticilla Turkuun.
Ei Riian kentälle vielä ole laskeutunut lentoja Sloveniasta tai muualta lähikaupungeista tänäänSamaa veikkaan, Air Balticilla Turkuun.
Samaa veikkaan, Air Balticilla Turkuun.
Niin, miksi tulisivat Helsingin kautta? Kalliimpaa yöpyä ja täytyy se matkakin jollain hki-tku taittaa, sama lentää suoraan.
Mistä näet, itse en näe kuin reaaliaikaiset ja siitä seuraavat lennot, mutta en noita aiempia?Ei Riian kentälle vielä ole laskeutunut lentoja Sloveniasta tai muualta lähikaupungeista tänään
Turun lentokenttä on siis tänään täynnä mummoja
Laittaa sieltä kaikki tämän päivän lennot.Mistä näet, itse en näe kuin reaaliaikaiset ja siitä seuraavat lennot, mutta en noita aiempia?
Mutta mikä sivusto? En minä saanut näkyviin.Laittaa sieltä kaikki tämän päivän lennot.
Onhan sinne esim Wienistä laskeutunut klo 12 tänään. Wienin kauttahan nuo monesti just lentää.Ei Riian kentälle vielä ole laskeutunut lentoja Sloveniasta tai muualta lähikaupungeista tänään
Mutta mikä sivusto? En minä saanut näkyviin.
Ei helvetti, dissosioiko se nyt kentälläEi en kestä, muffini taitaa olla kentällä!! Ihanaa, kun just mietin, että jos siellä vois olla joku toimittaja-like! No hei please please please jos vain jaksat odotella siellä Joy, niin ois ihanaa jos saisit heiltä niitä kommentteja!
Onhan sinne esim Wienistä laskeutunut klo 12 tänään. Wienin kauttahan nuo monesti just lentää.
Vain, jos K on sinkku, kuten uumoillaan.Tottakai tulevat sitä kautta ja yöpyvät Kärtsällä.