V
vierailija
Vieras
Ei ole sataprosenttista, kaakaopitoisuus vain 30% siinä, koska se on maitosuklaata.Ei ole 100% suklaata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole sataprosenttista, kaakaopitoisuus vain 30% siinä, koska se on maitosuklaata.Ei ole 100% suklaata.
Nyt on pakko olla samaa mieltä, vaikka tossari itsekin.Oot ihan kujalla näistä keskusteluista
Niin no saan mäkin kulttuuriedun, se vaan kuluu minulla nykyisin aina kokonaan eikä riitäkään, niin on kiva, kun yksi lippu kuluttaa siitä mahdollisimman vähän.Niin mäkin olen. Työnantaja maksaa joka vuosi muutamat kulttuuririennot.
Niin no saan mäkin kulttuuriedun, se vaan kuluu minulla nykyisin aina kokonaan eikä riitäkään, niin on kiva, kun yksi lippu kuluttaa siitä mahdollisimman vähän.
Ootko todella noin urpo, että luulet kaakaon olevan sama asia kuin suklaan?Ei ole sataprosenttista, kaakaopitoisuus vain 30% siinä, koska se on maitosuklaata.
Miksi sitten olet edes menossa?Minä en Joksuista maksaisi, joten hyvä että pääsen ilmatteeksi.
Miksi sitten olet edes menossa?
Tässä on se alunperäinen väitelty viesti arvon pöntöttelijällekin tiedoksi ja tähän viestiketjuun vastasit sinä.La on niin surkeita esiintyjiä etten menisi paikalle vaikka vieressä asuisin.
Et sä sinne pääsiskään
Tässä on se alunperäinen väitelty viesti arvon pöntöttelijällekin tiedoksi ja tähän viestiketjuun vastasit sinä.
Aamulla oli lippuja eli olisi hän päässyt, jos halunnut ois.Et sä sinne pääsiskään
Lauantaina on Hevisaurus kyllä, porukka menee sitä katsomaan.Tässä on se alunperäinen väitelty viesti arvon pöntöttelijällekin tiedoksi ja tähän viestiketjuun vastasit sinä.
Miksi?
Katsopa ne viestiketjun viestit, minun osalta päättyy nyt tähän. Terveisiä Kaislaan siihen viestiin on vastattu ja sitä edeltävä viesti on tosiaan tämä minkä laitoin.Minä olen pöntöttelijä mutta en ole tuollaiseen keskusteluun osallistunut.
Että et pääse sinne vaikka et haluakaan, mikä nyt on niin vaikea ymmärtää.En halua mennä, joten mitä et tässä nyt ymmärrä.
Ikävä kohtalo sinulla.Elinkautisvanki
Katsopa ne viestiketjun viestit, minun osalta päättyy nyt tähän. Terveisiä Kaislaan siihen viestiin on vastattu ja sitä edeltävä viesti on tosiaan tämä minkä laitoin.
Ai hitto kun alkoi tehdä mieli Fasusinistä. Teidän vika
Höhöö, halukkaat on ostaneet lipun pölhö.Että et pääse sinne vaikka et haluakaan, mikä nyt on niin vaikea ymmärtää.