V
vierailija
Vieras
Kenestä tykkäät pe?
Olgasta. Siinä on suht hyvä kolme suora.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kenestä tykkäät pe?
Oon kyllä, mutta ei ole uskon asia tuo liittyen Fazerin siniseen. Itse mokasit sanomalla, ettei se ole 100% suklaataJos olet tossari, niin uskot kookosrasvaan.
Terveisiä sinne Kaislaan.
Oon kyllä, mutta ei ole uskon asia tuo liittyen Fazerin siniseen. Itse mokasit sanomalla, ettei se ole 100% suklaata
K faneja kumminkin että.En minä kuulu eturiviin, pösilö.
Höpö höpöEn mä ees osallistunut koko väittelyyn. Tajusin vaan heti juonen. Kookosrasva =KB tossari.
Häh? Lippu.fi sovelluksessa ei ole kuin lippuja perjantaille, tai 2 päivän lippuja.Mistä näit niin? Minä sain lisättyä 30 kpl lauantain päivälippuja ja 30 kpl vippilippuja ostoskoriin.
Oon kyllä, mutta ei ole uskon asia tuo liittyen Fazerin siniseen. Itse mokasit sanomalla, ettei se ole 100% suklaata
Häh? Lippu.fi sovelluksessa ei ole kuin lippuja perjantaille, tai 2 päivän lippuja.
Tossarit ei osaa lukea
No onhan.eihän se olekaan 100% suklaata pöhlö
Osaan lukea kyllä. Katso vaikka itse.Tossarit ei osaa lukea
On kyllä, verkkosivujen kautta ainakin löytyi hyvin.Häh? Lippu.fi sovelluksessa ei ole kuin lippuja perjantaille, tai 2 päivän lippuja.
K faneja kumminkin että.
Nyt olet kyllä väärässä, lippuja oli hyvin vielä.Osaan lukea kyllä. Katso vaikka itse.
No mitäs faneja sitten?En taatusti ole, taukki.
No minä en ole toi väärinluulija sit ainakaan että.Väitelläänkö kohta taas myös keskipentistä, ursan kodista ja camelinaöljystä
No enhän oo, katsopa vaikka sovelluksesta.Nyt olet kyllä väärässä, lippuja oli hyvin vielä.
No mitäs faneja sitten?
Onpa kummaa, koska sovelluksessa ei tosiaankaan ole lauantaita.On kyllä, verkkosivujen kautta ainakin löytyi hyvin.
No minä en ole toi väärinluulija sit ainakaan että.
mä olen ennustajan ja muiden tossareiden fani, heidän takia olen täällä