V
vierailija
Vieras
Häh, ainoastaan oioin, ettei siinä sitä ole.Ei se mun vika ole, et luulet suklaan sisältävän kookosrasvaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh, ainoastaan oioin, ettei siinä sitä ole.Ei se mun vika ole, et luulet suklaan sisältävän kookosrasvaa.
Häh, ainoastaan oioin, ettei siinä sitä ole.
Onhan se, mutta minun suunnitelmat vielä elää, joten saatanpa vielä aikaistaa sen menon tai vaihtaa bussiin, jos nyt vain ei ole enää näin kuuma, kun se ilmastointi hiukan kai kysymysmerkki.
Tauskin kämpillä. Tollaset twinkit tarvii kolmanneksi pyöräksi mukaan hopeakettu-daddyn.
Pyh, kekään meidän puolelta ei sanonut niin että.Jos olet tossari, niin uskot kookosrasvaan.
Pyh, kekään meidän puolelta ei sanonut niin että.
Ystävällismielinen kirjoittaja vastaa hänelle osoitettuun, jos ei ole henkilökohtaiseen elämään menevää että.miksi vastaat trollin kettuiluun?
Pyh, voi olla näitä katukielen omaavia akkoja myöskin.Hyi, nyt on jonkun miehen tekstiä tällainen.
Joko purjehduskengät on lankattu ja mekko silitetty konserttia varten?Pyh, voi olla näitä katukielen omaavia akkoja myöskin.
Onks tää se karppe diem?![]()
Rat Sounds || Mouse Sounds #shorts #nature #trending
Rat Sounds || Mouse SoundsRat SongRat CallngHow the mouse sounds ?Mouse || Kurkure LoverBaby RatsMouse Sounds ~ Mice Squeaking Sounds || Baby Rats Mouse,(gen...youtube.com
Jaahas, ovela tapa yrittää saada tietoon ihmisten asuinpaikkaa vai.Mihin olette ostaneet viime aikoina junalippuja? Mä ostin Tampereelta Jyväskylään, menen lokakuussa mummoa moikkaamaan
Jaahas, ovela tapa yrittää saada tietoon ihmisten asuinpaikkaa vai.
Höpö höpö, mitään aikataulujahan ei tossa ollut.tuohan oli henkilökohtaiseen elämään menevää mutta hyvä kun vastasit, nyt tiedetään millä menet niin me homo-discordilaiset voidaan tulla etsimään sut sieltä, menkkarättien hajun perusteella löydetään sut junasta tai bussista
Höpö höpö, mitään aikataulujahan ei tossa ollut.
Maire sulla on kosijoita tuolla toisessa ketjussa
Hohhoijaa, varmaan oot itse kirjoittanut ton tarinan sinne.kaino pöljättely tuli sinne, voi sua Maire. Rohkeasti vaan miehille puhumaan, ei ne pure. Ja jos pureekin niin hellästi ja suostumuksella
Nauttii vielä hiljaiselosta,kun voi ennen VEtäOnkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.
Häh. Just vähän aikaa sitten tykitti vapaa-ajan stooreja, joissa näytti niin levänneeltä ja onnelliselta. Mikke postasi jokin aika sitten, että Qstock oli viimeinen Kärtsän kuvauskeikka tänä kesänä ja yleensähän Kärtsä on just hänen kuviaan postaillut keikoilta. Eilen oli esiintyminen vasta klo 00, joten ehkä ei sen jälkeen enää jaksa mitään someen laittaa, varsinkin kun sieltä on pitänyt lähteä kohti Tamperetta varmaan puolen päivän jälkeen. Ei ole muuten ennenkään joka keikalta laittanut postauksia.Onkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.
Nauttii vielä hiljaiselosta,kun voi ennen VEtä
Mitäs liian jännää täältä nyt on poistunut kun Hups! ia pukkaa