V
vierailija
Vieras
Ei tietenkään. Tossa vain tuon sanonnan alkuperä.Ei sillä mitään ole pöljä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tietenkään. Tossa vain tuon sanonnan alkuperä.Ei sillä mitään ole pöljä.
Sinä. Sinä olet pikku rääväsuuhiiri.Ai Boitsi alkaa soittaa suutaan B/K matskusta. Ok.
Nyt maistuis joku oikein mehevä Tsiiri-juoru
No pitääpäs tuodaEi kiitos, eikä se kuvasto ja keskustelu tänne ole tuotuna edes.
Ruusunnuppu on housussas, noin ei puhuta ihmisistä.Erikalta uusi päivitys Ruusunnupun kanssa. Kärtsä tykänny!
Jospa en käytä housuja, se voi vaikka vilahtaa mukavasti helman heiluessaRuusunnuppu on housussas, noin ei puhuta ihmisistä.
Mutta Rùusunnupuistapa puhutaanRuusunnuppu on housussas, noin ei puhuta ihmisistä.
Hehheh, artikkelissa sanotaan, että on ollut sen Molitva-laulajan tyttöystävä, eikä Dzejla kiellä sitä! "Se oli kaikki minulle niin uutta", kyllä kyllä, D. Eka naissuhde naisena, takuulla.![]()
Džejla stavila tačku na prazne priče o odnosu sa Marijom Šerifović: Dečko Bojan postao centar njenog sveta
Kružile su priče o njenoj navodnoj aferi sa pevačicom Marijom Šerifović...una.rs
tässä eilen julkaistu artikkeli, ei mitään uutta mutta kiva että paikalliset lehdetkin jo tämän suhteen tunnustavat
Siis juoru, eikä mikään tiedonanto tai tunnustus että.![]()
Džejla stavila tačku na prazne priče o odnosu sa Marijom Šerifović: Dečko Bojan postao centar njenog sveta
Kružile su priče o njenoj navodnoj aferi sa pevačicom Marijom Šerifović...una.rs
tässä eilen julkaistu artikkeli, ei mitään uutta mutta kiva että paikalliset lehdetkin jo tämän suhteen tunnustavat
Ruusunnuppu on housussas, noin ei puhuta ihmisistä.
Ei minun vahtivuorollani.Mutta Rùusunnupuistapa puhutaan
Ei minun vahtivuorollani.
Haluatko kenties klippejäEi minun vahtivuorollani.
Ai homot puhuu toisista ihmisenä vain yhden asian eli reiän kautta, eipä se taida mennä ihan niinkään.naitat heteroita keskenään mutta ihan oikeat homomiehet, niiden suhteet ja kulttuurissa käytetty slangi on sulle kauhistus? Kummaksi on maailman meno mennyt…
*ihmisistäAi homot puhuu toisista ihmisenä vain yhden asian eli reiän kautta, eipä se taida mennä ihan niinkään.
Ei minun vahtivuorollani.
tiedetään, ainahan teitä on kaksi
Onhan Dz kieltänyt suhteen Marijaan monta kertaa aiemmin.Hehheh, artikkelissa sanotaan, että on ollut sen Molitva-laulajan tyttöystävä, eikä Dzejla kiellä sitä! "Se oli kaikki minulle niin uutta", kyllä kyllä, D. Eka naissuhde naisena, takuulla.
Bojan on vain Dzejlan kaveri, homopiireissä liikkuvan Dzejlan vieläpä!
D ei tuossa ilmoita millään tavalla, että B olisi hänen kumppaninsa. Taitavat lainata sitä samaa iänikuista aiempaa haastattelua vain.
No en minä sentään tiedä kekä se toinen on, mutta toi eka kommentti juorutilin sulkemiseen liittyen ei ole minulta.
No ohan. Sitä eivät vain kaikki näe.
Eihän ole, hehee.Onhan Dz kieltänyt suhteen Marijaan monta kertaa aiemmin.
On sanonut että ovat ystäviä ja kollegoita.Eihän ole, hehee.
Hehheh, artikkelissa sanotaan, että on ollut sen Molitva-laulajan tyttöystävä, eikä Dzejla kiellä sitä! "Se oli kaikki minulle niin uutta", kyllä kyllä, D. Eka naissuhde naisena, takuulla.
Bojan on vain Dzejlan kaveri, homopiireissä liikkuvan Dzejlan vieläpä!
D ei tuossa ilmoita millään tavalla, että B olisi hänen kumppaninsa. Taitavat lainata sitä samaa iänikuista aiempaa haastattelua vain.