K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tässä eilen julkaistu artikkeli, ei mitään uutta mutta kiva että paikalliset lehdetkin jo tämän suhteen tunnustavat
Hehheh, artikkelissa sanotaan, että on ollut sen Molitva-laulajan tyttöystävä, eikä Dzejla kiellä sitä! "Se oli kaikki minulle niin uutta", kyllä kyllä, D. Eka naissuhde naisena, takuulla.
Bojan on vain Dzejlan kaveri, homopiireissä liikkuvan Dzejlan vieläpä!
D ei tuossa ilmoita millään tavalla, että B olisi hänen kumppaninsa. Taitavat lainata sitä samaa iänikuista aiempaa haastattelua vain.

Hehheh, artikkelissa sanotaan, että on ollut sen Molitva-laulajan tyttöystävä, eikä Dzejla kiellä sitä! "Se oli kaikki minulle niin uutta", kyllä kyllä, D. Eka naissuhde naisena, takuulla.
D ei tuossa ilmoita millään tavalla, että B olisi hänen kumppaninsa. Taitavat lainata sitä samaa iänikuista aiempaa haastattelua vain.
Onhan Dz kieltänyt suhteen Marijaan monta kertaa aiemmin.

tossarin kielitaidolla siinä artikkelissa varmaan lukeekin noin. Me täyspäiset osataan lukea ja ymmärtää että puhuu siinä siitä miten olisi pitänyt puhua voimakkaammin niitä epätosia suhdejuoruja vastaan mutta ei silloin nuorempana halunnut tai osannut

Uusimmat

Yhteistyössä