V
vierailija
Vieras
Lippu.fi katsoin ja hyvin sai ostoskoriin.No enhän oo, katsopa vaikka sovelluksesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lippu.fi katsoin ja hyvin sai ostoskoriin.No enhän oo, katsopa vaikka sovelluksesta.
Onpa kummaa, koska sovelluksessa ei tosiaankaan ole lauantaita.
Hyvin löytyy lippuja lauantaille myös sovelluksesta. Voi teidän mairejen digitaitojaOnpa kummaa, koska sovelluksessa ei tosiaankaan ole lauantaita.
Ei ole mitään ennustajaa vähä-älyinen hölmö.mä olen ennustajan ja muiden tossareiden fani, heidän takia olen täällä
Ei kun äh, kuvittelin, että ne liput sen jälkeen kun mainostaa Fansalea on Fansalen puolella myynnissä. Hämäävästi 4 myyntitarjousta Fansalessa ja sen alla on 4 ostopainiketta.Hyvin löytyy lippuja lauantaille myös sovelluksesta. Voi teidän mairejen digitaitoja
Niin löytyy minullakin tossarilla lauantaille sovelluksestakin ihan.Hyvin löytyy lippuja lauantaille myös sovelluksesta. Voi teidän mairejen digitaitoja
Ei ole mitään ennustajaa vähä-älyinen hölmö.
Ei niin, koska se olin minä.
T. Jeesuksen reinkarnaatio![]()
Höpö höpö, tahvo.
Minä en ole sitä sinulle että, kunhan sen muistat.sinä et sitä päätä, saan fanittaa ihan ketä haluan
Aika kalliita noi normiliput. Itse sain jollain 53 eurolla omani
Aika kalliita noi normiliput. Itse sain jollain 53 eurolla omani
Koska haluan olla vapaalla, kun oon festareilla.Miksi maksaa kun voi mennä ilmaiseksi.
Löytääkö tossarit tiensä edes keikalle asti
Liittyy yhteen nuo asiat miten?kannattaa olla siellä Hämeenlinnassa nyt hyvin ylpeä tästä, ei tullut turhaan oltua siellä Oxfordissa viittä kuukautta
Liittyy yhteen nuo asiat miten?
Koska haluan olla vapaalla, kun oon festareilla.
eihän se olekaan 100% suklaata pöhlö
Tossarin logiikalla liittyy hyvin yhteen.Liittyy yhteen nuo asiat miten?
Ja sanot, että lauantaina et menisi mistään hinnasta dinorokkiin? Ootko tullut väärään keskusteluun vai mikähän juttu.Bojanin tietysti, ää liö.
Voi vttu sun kanssa. Taasko tää alkaa. Tietysti Fazerin Sinen 100% suklaata, koska suklaa on tuote, jossa KAAKAOPAVUISTA valmistetuun massaan lisätään muita aineksia. Vielä tarkennetummin se on maitosuklaata. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suklaa
Voi vttu sun kanssa. Taasko tää alkaa. Tietysti Fazerin Sinen 100% suklaata, koska suklaa on tuote, jossa KAAKAOPAVUISTA valmistetuun massaan lisätään muita aineksia. Vielä tarkennetummin se on maitosuklaata. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suklaa