V
vierailija
Vieras
Kulttuurin takia tehnyt, muitakin naiskumppaniepäilyjä kyllä löytyy.On sanonut että ovat ystäviä ja kollegoita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kulttuurin takia tehnyt, muitakin naiskumppaniepäilyjä kyllä löytyy.On sanonut että ovat ystäviä ja kollegoita.
Ai niin kuin tässä artikkelissa?Onhan Dz kieltänyt suhteen Marijaan monta kertaa aiemmin.
Kielitaidolla, kai jokainen nyt kääntäjää voi käyttää eli vääristelet ihan turhaan.tossarin kielitaidolla siinä artikkelissa varmaan lukeekin noin. Me täyspäiset osataan lukea ja ymmärtää että puhuu siinä siitä miten olisi pitänyt puhua voimakkaammin niitä epätosia suhdejuoruja vastaan mutta ei silloin nuorempana halunnut tai osannut
naitat heteroita keskenään mutta ihan oikeat homomiehet, niiden suhteet ja kulttuurissa käytetty slangi on sulle kauhistus? Kummaksi on maailman meno mennyt…
Ei sano, että "epätosia vastaan", vaan että olisi pitänyt puolustaa itseään enemmän, eikä missään kohtaa mainitse, ettei asia olisi ollut totta.tossarin kielitaidolla siinä artikkelissa varmaan lukeekin noin. Me täyspäiset osataan lukea ja ymmärtää että puhuu siinä siitä miten olisi pitänyt puhua voimakkaammin niitä epätosia suhdejuoruja vastaan mutta ei silloin nuorempana halunnut tai osannut
Kiihkeää kontaktissaoloa taas jo Boitsun kanssa, kun jälkimmäinen on niin pian tulossa SuomeenOnkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.
Onkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.
Minkä faktan tossari kieltää?
Minä koitan tällä tietoa mennä molempiin, Mikkeli se enemmän ongelma tosin, koska en haluaisi maksaa mistään kalliista hotellista tai siis ottaa tuolta säästösäästötililtä rahaa siihen niin mietin millainen riski se sit olis ajaa itse ne matkat tonne minun ajotaidolla. Kuljettamaankaan ei saa ketään tonne.Dinosaurockin lauantai näyttäisi olevan loppuunmyyty päivälippujen osalta. Hienoa!
Harkitsen Mikkeliin menoa jo pe, niin olisin valmiina siellä sit jo la. Joksukeikkaa Turusta voi seurata varmaan livestä tai ellei, niin somesta.
Festarialueellakin vois siinä tapauksessa pyörähtää ja jos saan halvan lipun perjantaille.
Ai kun Dz sanoo noin niin hän valehtelee mutta kun B sanoo niin se on totisinta tottaKulttuurin takia tehnyt, muitakin naiskumppaniepäilyjä kyllä löytyy.
D satuilu ei sit ole faktaa, vaikka siitä shipistä selkeästi tykkäät.Mitä luulet?
Ladoin vain faktat pöytään, kun et tuntunut tajuan niitä.Ja sä osallistuit siihen pakkomielteen ominaisesti.
Heh. No niin. Arvasin, ettet nyt pysty kaivamaan mielestäsi yhtäkäänMitä luulet?
Onkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.
Dinosaurockin lauantai näyttäisi olevan loppuunmyyty päivälippujen osalta. Hienoa!
Harkitsen Mikkeliin menoa jo pe, niin olisin valmiina siellä sit jo la. Joksukeikkaa Turusta voi seurata varmaan livestä tai ellei, niin somesta.
Festarialueellakin vois siinä tapauksessa pyörähtää ja jos saan halvan lipun perjantaille.
Logomolta on minulle kerrottu s.postilla, että Pilvet pilvet aloittaa klo: 19.00 ja joksut klo: 20.30, tilaisuus päättyy klo: 22.00. Olen jo tainnut kertaalleen ennenkin kertoa täällä.Joku mainitsi Discordissa Logomon keikkojen sanotun Logomolta että 2-3 tuntia. Mielestäni tätä ei kyllä tue edellisvuosien artistien settilistat sieltä, mitä oon katsellut. Muutenkin ihan outo keikkapituus tuollaisessa ympäristössä. Tietty jos meinataan lämppäreineen ja roudaustaukoineen, mutta voihan se pääartistin keikka silti olla tyyliin 1h 15 min.
Heh. No niin. Arvasin, ettet nyt pysty kaivamaan mielestäsi yhtäkään
Logomolta on minulle kerrottu s.postilla, että Pilvet pilvet aloittaa klo: 19.00 ja joksut klo: 20.30, tilaisuus päättyy klo: 22.00. Olen jo tainnut kertaalleen ennenkin kertoa täällä.
Mä TOIVON, että mun pää suostuu jättämään nyt Turun väliin. Tai sydän..? Koska kun mietin aiempia Kultsan ja Tavastiankin keikkoja, niin muistaakseni majoituin molemmille jo edellisenä päivänä Helsinkiin, Tavastialle mennessäni nyt ainakin (näemmä kuvia tarkastamalla myös Kultsalle).Minä koitan tällä tietoa mennä molempiin, Mikkeli se enemmän ongelma tosin, koska en haluaisi maksaa mistään kalliista hotellista tai siis ottaa tuolta säästösäästötililtä rahaa siihen niin mietin millainen riski se sit olis ajaa itse ne matkat tonne minun ajotaidolla. Kuljettamaankaan ei saa ketään tonne.
Onhan se, mutta minun suunnitelmat vielä elää, joten saatanpa vielä aikaistaa sen menon tai vaihtaa bussiin, jos nyt vain ei ole enää näin kuuma, kun se ilmastointi hiukan kai kysymysmerkki.Onko junalippu jo ostettu?