K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tossarin kielitaidolla siinä artikkelissa varmaan lukeekin noin. Me täyspäiset osataan lukea ja ymmärtää että puhuu siinä siitä miten olisi pitänyt puhua voimakkaammin niitä epätosia suhdejuoruja vastaan mutta ei silloin nuorempana halunnut tai osannut
Ei sano, että "epätosia vastaan", vaan että olisi pitänyt puolustaa itseään enemmän, eikä missään kohtaa mainitse, ettei asia olisi ollut totta.

Onkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.

Dinosaurockin lauantai näyttäisi olevan loppuunmyyty päivälippujen osalta. Hienoa!
Harkitsen Mikkeliin menoa jo pe, niin olisin valmiina siellä sit jo la. Joksukeikkaa Turusta voi seurata varmaan livestä tai ellei, niin somesta.
Festarialueellakin vois siinä tapauksessa pyörähtää ja jos saan halvan lipun perjantaille.

Onkohan K:lla kaikki hyvin kun somessa nyt niin hiljainen ollut? Eiliseltä keikaltakaan ei mitään laittanut kun yleensä laittaa. Toki ei sitä nyt aina tarvitse mitään sometellakkaan, tekee varmasti hänellekkin hyvää ihan vain olla. Kunhan pohdiskelin.
Kiihkeää kontaktissaoloa taas jo Boitsun kanssa, kun jälkimmäinen on niin pian tulossa Suomeen 💙 Long time no see! Ei siinä nyt ehdi somea paljon päivitellä 😊 🩷

Dinosaurockin lauantai näyttäisi olevan loppuunmyyty päivälippujen osalta. Hienoa!
Harkitsen Mikkeliin menoa jo pe, niin olisin valmiina siellä sit jo la. Joksukeikkaa Turusta voi seurata varmaan livestä tai ellei, niin somesta.
Festarialueellakin vois siinä tapauksessa pyörähtää ja jos saan halvan lipun perjantaille.
Minä koitan tällä tietoa mennä molempiin, Mikkeli se enemmän ongelma tosin, koska en haluaisi maksaa mistään kalliista hotellista tai siis ottaa tuolta säästösäästötililtä rahaa siihen niin mietin millainen riski se sit olis ajaa itse ne matkat tonne minun ajotaidolla. Kuljettamaankaan ei saa ketään tonne.

Joku mainitsi Discordissa Logomon keikkojen sanotun Logomolta että 2-3 tuntia. Mielestäni tätä ei kyllä tue edellisvuosien artistien settilistat sieltä, mitä oon katsellut. Muutenkin ihan outo keikkapituus tuollaisessa ympäristössä. Tietty jos meinataan lämppäreineen ja roudaustaukoineen, mutta voihan se pääartistin keikka silti olla tyyliin 1h 15 min.

Menetkö katsomaan idolisi Ismon esiintymisen?

Joku mainitsi Discordissa Logomon keikkojen sanotun Logomolta että 2-3 tuntia. Mielestäni tätä ei kyllä tue edellisvuosien artistien settilistat sieltä, mitä oon katsellut. Muutenkin ihan outo keikkapituus tuollaisessa ympäristössä. Tietty jos meinataan lämppäreineen ja roudaustaukoineen, mutta voihan se pääartistin keikka silti olla tyyliin 1h 15 min.
Logomolta on minulle kerrottu s.postilla, että Pilvet pilvet aloittaa klo: 19.00 ja joksut klo: 20.30, tilaisuus päättyy klo: 22.00. Olen jo tainnut kertaalleen ennenkin kertoa täällä.

Hiiret luottavat vahvasti hajuaistiinsa, ja tietyt luonnolliset tuoksut voivat toimia tehokkaina karkotteina. Esimerkiksi piparminttuöljy on tunnettu sen kyvystä pitää hiiret loitolla. Liota vanulappuja tai rättejä piparminttuöljyssä ja aseta ne alueille, joissa hiiriä on havaittu. Tämä menetelmä vaatii säännöllistä uusimista, mutta se on turvallinen ja miellyttävä tapa pitää hiiret poissa.

Minä koitan tällä tietoa mennä molempiin, Mikkeli se enemmän ongelma tosin, koska en haluaisi maksaa mistään kalliista hotellista tai siis ottaa tuolta säästösäästötililtä rahaa siihen niin mietin millainen riski se sit olis ajaa itse ne matkat tonne minun ajotaidolla. Kuljettamaankaan ei saa ketään tonne.
Mä TOIVON, että mun pää suostuu jättämään nyt Turun väliin. Tai sydän..? Koska kun mietin aiempia Kultsan ja Tavastiankin keikkoja, niin muistaakseni majoituin molemmille jo edellisenä päivänä Helsinkiin, Tavastialle mennessäni nyt ainakin (näemmä kuvia tarkastamalla myös Kultsalle).
Ruissiin nyt toki menin vasta samana päivänä, mutta sen jälkeen ei tarvinnut jatkaa enää mihinkään.. Vttumaista, ettei noi keikat ole toisin päin, koska Mikkelistä ehtisi helpommin Logomoon kuin toisinpäin, kun ottaa huomioon, että haluaisin kyllä vähän fiilistellä Dinosaurockin tunnelmia, kun kerta sinne saakka sitten menen ja se on ekaa kertaa siellä uudestaan. Ja siellä on Ismo (ja Honey B:kin), jotka näkisin ihan mielelläni.
Mitä katselin Ismon viimeaikaista settilistaa, niin oli paljon tuttuja biisejä siellä.

Uusimmat

Yhteistyössä