V
vierailija
Vieras
Eeeikä ollut, oli ihana piiloviesti Jerelle
Ja ikiliikkuja liikkuu…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eeeikä ollut, oli ihana piiloviesti Jerelle
Eli sulla ei ole sitä. Miksi en ylläty
No rakentavastipas sinä aloitat kommenttisi! Ei mua kiinnosta jankkaajien olotila, mua itseäni kiinnostaa omat saarnani ja mä puhun täällä mulle. Jos joku muukin siitä saa jotain niin hyvä, jos ei, niin sit ei saa. Tyhmää kuvitella, etten mäkin tule tänne jostain syystä. Ja selittää siitä mulle jotain, vaikka oon sulle täysin vieras ihminen.Oletko oikeasti noin tyhmä vai pelkkä trolli tai kenties molempia. Etkö sä vieläkään käsitä, että jankkaat trollien kanssa. Ei heitä kiinnosta sun saarnat, ne toimii lähinnä polttoaineena heille. Normaalit keskustelijat ovat siirtyneet täältä aikoja sitten muualle.
Seksijutut kuuluu tänneEt sinä sitä määrittele täällä pölhö, jokainen saa kirjoitella kuten haluaa.
Jep. Ja mä Kärdestä - isojen miesten kanssaLupaan puhua hiirestä vanhojen miesten kanssa
No rakentavastipas sinä aloitat kommenttisi! Ei mua kiinnosta jankkaajien olotila, mua itseäni kiinnostaa omat saarnani ja mä puhun täällä mulle. Jos joku muukin siitä saa jotain niin hyvä, jos ei, niin sit ei saa. Tyhmää kuvitella, etten mäkin tule tänne jostain syystä. Ja selittää siitä mulle jotain, vaikka oon sulle täysin vieras ihminen.
Minä en edes mieti mitään tollasia.Täähän on ollut trollien paikka monta kuukautta. Turhaan välittää. Taitavat pienessä porukassa viihdyttää lähinnä itteään jos ei yksin hörise.
On ilmiannettu kyllä.Siellä on edelleen K+B-törkyp*rnoviestit sivulla 8002 Eikö tossarit nyt poistakaan?
Ai ihmiset ei nuku ollenkaan sinun mielestä.Kieltämättä kiinnostava ilmiö, kun nytkin kinasteltiin sivu kaupalla yö myöhään ja sit päättyi sormia napsauttamalla
Sinä et kuulu tänne juttuinesi.Seksijutut kuuluu tänne
Nukkuu mut hauskasti keskustelu soljuu lähes minuutin välein ja päättyy ihan ilman mitään. Samaan aikaanKO riitapukarit hiljenee.Ai ihmiset ei nuku ollenkaan sinun mielestä.
Öö, joka ilta/yöhän täällä jutut loppuu noin, loppuu kun loppuu, kuka edes pohtii tollasia.Nukkuu mut hauskasti keskustelu soljuu lähes minuutin välein ja päättyy ihan ilman mitään. Samaan aikaanKO riitapukarit hiljenee.
Näin.Sinä et kuulu tänne juttuinesi.
Niin loppuu mutta viime yönä taas samaa rölläystä aamuyöhön. Se loppu seinään. Onko siinä vuorot et jos toinen ei vastaa toinenki poistuu takavasemmalle.Öö, joka ilta/yöhän täällä jutut loppuu noin, loppuu kun loppuu, kuka edes pohtii tollasia.
No tuskinpa, en minä ainakaan ajatellut yöllä mitään tollaista.Niin loppuu mutta viime yönä taas samaa rölläystä aamuyöhön. Se loppu seinään. Onko siinä vuorot et jos toinen ei vastaa toinenki poistuu takavasemmalle.
Hö. Se oli kaunista.On ilmiannettu kyllä.
Hyvä.Täältähän on lähtenyt kaksi välilehdellistä viestejä!