V
vierailija
Vieras
No enhän kopioi. Erikoinen väite nyt.
No miksi ne tekstit on sitten kopioitu suoraan hänen kirjoistaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en ole. Rakastamaan välillä toki kykenen, olematta itse kuin johdatin hyvälle, joka virtaa tullen jostain ja jatkaen etiäpäinHyvin on hallussa Tommy. Taidat olla uskis.
No ei ole kopioitu. Nuo on mun sydämeni puhetta.No miksi ne tekstit on sitten kopioitu suoraan hänen kirjoistaan. Unissasiko niitä luet.
Eikä kopioinut pölhö.Ei kukaan ole niin väittänytkään.Toi trolli vaan kopio Tommyn kirjan tekstejä tänne sanasta sanaan.
No en ole. Rakastamaan välillä toki kykenen, olematta itse kuin johdatin hyvälle, joka virtaa tullen jostain ja jatkaen etiäpäin
Eikä kopioinut pölhö.
Eli sinä vai.Oho, ennustaja ja aito lukevat kumpikin Tommya.
No ei ole kopioitu. Nuo on mun sydämeni puhetta.
Eli sinä vai.
En ole sama.Juuri sanoit, ettet ole edes lukenut niitä kirjoja.
Ei mun sydämeni ole siellä.Mitkä kopioit Tommyn kirjasta.
Ei mun sydämeni ole siellä.
Vaikeaa kommuniokoida ksnssasi kun et osaa edes suomea.Mitkä kopioit Tommyn kirjasta.
Ei mun sydämeni ole siellä.
Etkö oikein nyt osaa? Se ois ”Jotka”, tauno.Mitkä kopioit Tommyn kirjasta.
Vaikeaa kommuniokoida ksnssasi kun et osaa edes suomea.
Etkö oikein nyt osaa? Se ois ”Jotka”, tauno.
Ei mullakaanMun ei ole tarve siteerata tänne Tommya ja esittää, et teksti on mun kirjoittama.
No ei ole kopioitu. Nuo on mun sydämeni puhetta.
Ei kyllä tullut mieleen. Itse oon vähän sitä mieltä, että Tommy ei oo riittävän valaistunut parhaaksi mentoriksi ja esikuvaksi, vaikka onkin siis tosi pitkälle edistynyt henkisessä kasvussa toki.Kai kun sulla on tarve matkia häntä. Sana on ihanaa, ei ihsnaa, Tauno.