K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko oikeasti noin tyhmä vai pelkkä trolli tai kenties molempia. Etkö sä vieläkään käsitä, että jankkaat trollien kanssa. Ei heitä kiinnosta sun saarnat, ne toimii lähinnä polttoaineena heille. Normaalit keskustelijat ovat siirtyneet täältä aikoja sitten muualle.
No rakentavastipas sinä aloitat kommenttisi! Ei mua kiinnosta jankkaajien olotila, mua itseäni kiinnostaa omat saarnani ja mä puhun täällä mulle. Jos joku muukin siitä saa jotain niin hyvä, jos ei, niin sit ei saa. Tyhmää kuvitella, etten mäkin tule tänne jostain syystä. Ja selittää siitä mulle jotain, vaikka oon sulle täysin vieras ihminen.

No rakentavastipas sinä aloitat kommenttisi! Ei mua kiinnosta jankkaajien olotila, mua itseäni kiinnostaa omat saarnani ja mä puhun täällä mulle. Jos joku muukin siitä saa jotain niin hyvä, jos ei, niin sit ei saa. Tyhmää kuvitella, etten mäkin tule tänne jostain syystä. Ja selittää siitä mulle jotain, vaikka oon sulle täysin vieras ihminen.

Puhut täällä itsellesi? Asia sitten selvä.😂

Jyrsijät
nisäkkäiden lahko

Jyrsijät (Rodentia) on nisäkkäiden lahko. Jyrsijät ovat nisäkkäistä suurin ja monimuotoisin eläinryhmä. Jyrsijöihin kuuluu 2 277 eri elossa olevaa lajia (Wilson & Reeder, 2005), mikä on lähes tasan kaksinkertainen määrä seuraavaksi suurimpaan nisäkäslahkoon lepakoihinverrattuna.[1] Nisäkäslajeista noin 42 prosenttia on jyrsijöitä. Jyrsijöihin kuuluu niin maan alla eläviä lajeja, kuten myyrät, kuin maanpinnalla ja puissa eläviä ja jopa liitokykyisiäkin lajeja. Jotkin lajit ovat tottuneet myös uimaan. Pääosa jyrsijöistä on pieniä, enintään 20 cm pitkiä. Suurin jyrsijä on kapybara, joka kasvaa 1,3 metrin pituiseksi. Jyrsijöillä on tärkeä rooli luonnon kiertokulussa. Jyrsijöiden nopean lisääntymisnopeuden ansiosta ne ovat monien pienikokoisten petoeläinten tärkein ravinnonlähde.

Yhteistyössä