V
vierailija
Vieras
Miha ei ole minulle tuntematon. Melkein oon nähnyt hänet livenäkin.
No me muut ei olla koskaan ennen kuultu kyseistä nimeä, olet ainoa joka sitä hokee täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ovat, en oo itse ainakaan lukenut sellaisia, joissa halveksuttaisiin kirjoituksen kohteita tai haluttaisiin saada lukija oksentamaan, kuten ääliöiden jutut täällä pyrkivät vain trollaamaan. Kuvitteletko sä, mahopää, että ficcikirjailijat ovat jotain kaltaisiasi fakin trolleja?Ficcit kunnioittavia, just joo
Onko B taas Ursan kotona viettämässä aikaa vai miksi tämä raivo?
No ovat, en oo itse ainakaan lukenut sellaisia, joissa halveksuttaisiin kirjoituksen kohteita tai haluttaisiin saada lukija oksentamaan, kuten ääliöiden jutut täällä pyrkivät vain trollaamaan. Kuvitteletko sä, mahopää, että ficcikirjailijat ovat jotain kaltaisiasi fakin trolleja?
Sillä ei ole merkitystä. Se, joka kirjoitti Krisin isästä tiesi hänet kyllä.No me muut ei olla koskaan ennen kuultu kyseistä nimeä, olet ainoa joka sitä hokee täällä.
No ovat, en oo itse ainakaan lukenut sellaisia, joissa halveksuttaisiin kirjoituksen kohteita tai haluttaisiin saada lukija oksentamaan, kuten ääliöiden jutut täällä pyrkivät vain trollaamaan. Kuvitteletko sä, mahopää, että ficcikirjailijat ovat jotain kaltaisiasi fakin trolleja?
Painu sinä sinne KB discordiinOlipa taas kaunista kieltä sieltä Hämeenlinnan suunnalta
Sillä ei ole merkitystä. Se, joka kirjoitti Krisin isästä tiesi hänet kyllä.
No, sitten ymmärrät tuon Miha-kritiikin.Subjektiivinen kokemus. Musta ne mammojen kirjottamat Bojere ficit on loukkaavia ja saavat oksun nousemaan suuhun. Sairasta kirjoittaa sellaisia kahdesta kaveruksesta.
En kirjoittanut. En kai mä siinä tapauksessa ois huomauttanut, että Miha varmaan lukee instassa viestin tosta?Eli sinä kirjoitit sen, ok.
No, sitten ymmärrät tuon Miha-kritiikin.
Mitä taas täällä haukut muita! Muiden shipit on ihan yhtä herkkiä ja kauniita kuin sinun. B ja M on varmasti jotain tosi kaunista ja luonnollista
Mutta kun ne tunteet ovat aidot, vaikka SINÄ et sitä näekään. Ihan eri asia kirjoittaa rumia ihmisistä, joiden välillä ei ole aitoja tunteita. Se ei ole silloin kaunista niin.Pahempia kuin trollit. Mieti nyt itsekin. Pakottavat kahta kaverusta yhteen, aivan sairasta kirjoittaa sellaista kahdesta oikeasta ihmisestä.
En kirjoittanut. En kai mä siinä tapauksessa ois huomauttanut, että Miha varmaan lukee instassa viestin tosta?
Mutta kun ne tunteet ovat aidot, vaikka SINÄ et sitä näekään. Ihan eri asia kirjoittaa rumia ihmisistä, joiden välillä ei ole aitoja tunteita. Se ei ole silloin kaunista niin.
Täällä puhutaan M-kirjaimesta. Mitä oikein sekoilet? Kannattaa lopettaa ajoissaAivan naurettavaa vetää näihin omiin sairaisiin seksijuttuihinsa jotain Krisin isää, ja sitten itkeä ja kiukutella, kun joku uhkaa viedä sen eteenpäin!
Mieti, ennen kuin teet, ettei tartte itkeä.
Ei ole kyse nimestä vaan voiko henkilön yksilöidä.Olet ainoa joka kyseistä nimeä täällä hokee, ei kukaan muu.
Aivan naurettavaa vetää näihin omiin sairaisiin seksijuttuihinsa jotain Krisin isää, ja sitten itkeä ja kiukutella, kun joku uhkaa viedä sen eteenpäin!
Mieti, ennen kuin teet, ettei tartte itkeä.