V
vierailija
Vieras
No eihän oo.Tuolta yhdeltä vam-haukkujalta on tullut valtavasti vaikka mitä muuta törkyä ja vihapuhetta. Kokonaisuus ratkaisee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eihän oo.Tuolta yhdeltä vam-haukkujalta on tullut valtavasti vaikka mitä muuta törkyä ja vihapuhetta. Kokonaisuus ratkaisee.
Kyllä poliisi näkee, että ne ovat vastineita niin vammaiseen kirjoitteluun, ettei mitenkään voi syyttää vammaiseksi-sanojia yhtään mistään.
Tuolta yhdeltä vam-haukkujalta on tullut valtavasti vaikka mitä muuta törkyä ja vihapuhetta. Kokonaisuus ratkaisee.
Tuolta yhdeltä vam-haukkujalta on tullut valtavasti vaikka mitä muuta törkyä ja vihapuhetta. Kokonaisuus ratkaisee.
Noo, tässä ketjussa ei kukaan kirjoittele niin korkeatasoisia, ettäkö poliisi tulisi pelastamasn idarittelulta ja vammattelultaPoliisi saa myös operaattorilta (ja tarvittaessa VPN-palvelulta) lokit.
Jep, noiden päivittäisten solvausten lisäksi on tullut valtavasti rasistisia viestejä ja muutama uhkaus myös.Niinpä, Aidolla/ennustajalla tässä pitäis eniten puntti tutista jos lähdetään poliisiasioilla uhkailemaan ja kirjoituksia syynäilemään
Kyllä toi B täyttyisi jos A täyttyisi.
Joo ei auta edes ip-osoitteen vaihtelu, kyllä poliisi ne pystyy selvittämään mistä lähteestä viestit on kirjoitettu.Niinpä, Aidolla/ennustajalla tässä pitäis eniten puntti tutista jos lähdetään poliisiasioilla uhkailemaan ja kirjoituksia syynäilemään
Höpö löpöä, täällä on kyllä K:ta fanittanut myöntänyt näitä pariinkin otteeseen.
No eihän oo. Logiikka tai lähin vertautuvuus on, että se raiskari saa turpiinsa vankilassa. Oho, poliisi katsoi just muualle.Ja r**skauksen uhri on itse syyllinen, koska pukeutui minimekkoon. Sama logiikka sulla.
Aivovammaa on tarkoitettu ja perusteena luulo toisen kirjoituksen perusteella, kun oli niin tyhmää tekstiä.Vammaiseksi väittäminen on rikos, toisen terveydentilaa jatkuvasti kommentoinut voi nyt tuntea tutinan pöksyissään.
En tiedä mikä on ennustaja, muttei minulla ainakaan tutise yhtään mikään, en ole käyttänyt tollasta sanaa mikä mainittiin, enkä haukkunut näitä K liittyviä, enkä H koskaan. Puolustanut olen välillä.
Et voi tietää.Huom! Esiintynyt K fanina.
Uhkaus?Jep, noiden päivittäisten solvausten lisäksi on tullut valtavasti rasistisia viestejä ja muutama uhkaus myös.
Mitä tapahtui 2080-luvulle?Jippii! Avasin 8000 -luvun ja vieläpä asiaviestillä
En ole käyttänyt tota sanaa minä.Ei se täyty. Homottelu on suurempi rikos ja sitä tossarit täällä harrastavat.
Enkä mä. Vaikka KB rakkaudesta puhunkinEn ole käyttänyt tota sanaa minä.
No on sulla taso ajatuksissasi ja harrastamissasi filmeissä.Oon aina miettiny, millä ne filmeissä saa ryppyreiät niin somiksi ja vaaleiksi. En mieti enää!
![]()
Kirkasotsainen SJW tässä, terve. Huusin poliisia apuun ja nyt se on tulossa pamputtamaan teitä kaikkia paskan jauhajia. Kiitos ja näkemiin.Taitaa jollain kirkasotsaisella SJW:llä olla kesäloma ja päässyt laitumelle vapaaksi, sen verran taas huudetaan poliisia apuun…
Turha enää puolustella, todistusaineistot löytyy jo ja joudut vastuuseen.Aivovammaa on tarkoitettu ja perusteena luulo toisen kirjoituksen perusteella, kun oli niin tyhmää tekstiä.