V
vierailija
Vieras
Anna tulla! Ainiin keksit kaiken päästäsi, jotta pääsisit taas haukkumaan.Sanallisesti, en halua puhua aiheesta enempää kiitos.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anna tulla! Ainiin keksit kaiken päästäsi, jotta pääsisit taas haukkumaan.Sanallisesti, en halua puhua aiheesta enempää kiitos.
Sen toi tänne joku muu kuin minä väittäen A:ksi.Sitten ei varmaan kannata puhua siitä nimimerkistäkään jos tuo huonoja muistoja
No eipä taas löytynyt häneltä mitään argumentoitavaaAnna tulla! Ainiin keksit kaiken päästäsi, jotta pääsisit taas haukkumaan.
Täh, missä sinä hänet nyt näet?Kummasti A hiljeni, kun kysyttiin todisteita, vaikka itse niitä aina vaatii
Täh, missä sinä hänet nyt näet?
Mites nyt et tästä aiheesta haluakaan puhua, oisko päänsisäisiäsi vuoropuheluja taasSanallisesti, en halua puhua aiheesta enempää kiitos.
Ei minulla ole nimimerkkiä pippapää kiusaaja.Ennustaja toi oli eikä A, vaikka voihan ne olla samakin henkilö
Kysymyksen voi laittaa julkisena jos haluaa kenekään uskovan mitään sellaista Immulta kysyneensäEt sä toisten yksäreitä pääse linkillä näkemään.
Aiheesta? Hiiristä, jos ei ihmisistä saa puhua?Puhutaan nyt vain aiheesta, ei toisista ihmisistä, mitä sitä menneitä muistelemaan, vaikka shippiä loukkaavat eivät olekaan niin arvostettavia tyyppejä.
Koska en keskustele mistään nimimerkillisistä täällä.Mites nyt et tästä aiheesta haluakaan puhua, oisko päänsisäisiäsi vuoropuheluja taas
Älä saivartele, tiedät hyvin mitä tarkoitetaan.Aiheesta? Hiiristä, jos ei ihmisistä saa puhua?
Aiheena tänään hiiri ja pusukuvat + pippapää-nimimerkilliset.Puhutaan nyt vain aiheesta, ei toisista ihmisistä, mitä sitä menneitä muistelemaan, vaikka shippiä loukkaavat eivät olekaan niin arvostettavia tyyppejä.
Ei tässä ollut edes minusta kyse.Kysymyksen voi laittaa julkisena jos haluaa kenekään uskovan mitään sellaista Immulta kysyneensä
Keskustelit jo ja keksit päästäsi jotain loukkaamisia. Anna pelkuri tulla ja tykitä tänne nyt ne loukkaamiset, koska muuten ne on vain sun päänsisäistä puhettaKoska en keskustele mistään nimimerkillisistä täällä.
En keksinyt ja on siellä muita näitä itseäni risovia, joten ei ole syytä kirjoittaa yksittäisistä tyypeistä nytten. Muuten helposti ylität jonkun rajan mietipä nyt itse. Nyt on hyvä palata oikeaan aiheeseen.Keskustelit jo ja keksit päästäsi jotain loukkaamisia. Anna pelkuri tulla ja tykitä tänne nyt ne loukkaamiset, koska muuten ne on vain sun päänsisäistä puhetta
Kerropa yksikin loukkaaminen, ei siihen nimimerkkejä tarvitse vetää mukaan. Etpä tietenkään pysty.En keksinyt ja on siellä muita näitä itseäni risovia, joten ei ole syytä kirjoittaa yksittäisistä tyypeistä nytten. Muuten helposti ylität jonkun rajan mietipä nyt itse. Nyt on hyvä palata oikeaan aiheeseen.
Ne on minun omia, ja tästä on taidettu keskustella. Jos olen joskus puhunut niistä kuinka keksin niin toiset on teilannut ne jutut ja sanonut, että se on omaa tulkintaani. Eipä maksa vaivaa enää.Kerropa yksikin loukkaaminen, ei siihen nimimerkkejä tarvitse vetää mukaan. Etpä tietenkään pysty.
Eli itse loukkaat ja syytät muita, huvittavaaNe on minun omia, ja tästä on taidettu keskustella. Jos olen joskus puhunut niistä kuinka keksin niin toiset on teilannut ne jutut ja sanonut, että se on omaa tulkintaani. Eipä maksa vaivaa enää.
No enhän.Eli itse loukkaat ja syytät muita, huvittavaa