V
vierailija
Vieras
Siis vale, kun ottaa koville se juorutilin sulku.
miks ottais koville kun täällä voi puhua ihan samat jutut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis vale, kun ottaa koville se juorutilin sulku.
Ehdin jo unohtaa koko jutunennustaja poistui itse häntä koipien välissä kun teki sinne niitä lisä-tilejä
Jonka olet päästäsi sepitellyt, kahjoa touhua.Ehdin jo unohtaa koko jutun
Kerro nyt vaan miksi teit ne lisätilit?Jonka olet päästäsi sepitellyt, kahjoa touhua.
Itse tuskin julkkiksena lähtisin suhteilemaan fanini kanssa. Toisella olisi valmiiksi joku kuvitelmiin perustuva käsitys minusta ja tilanne olisi muutenkin outo, epätasapainoinen. Panohommat sitten asia erikseen, mutta niissäkin on riskinsä, jos ihailijan kanssa ryhtyy.
Aidon sivutilit?No ei, sieltä lensi väärin perustein useampi silloin.
Kerro nyt edes missä ja milloin ne on otettu.Moi Idari. Meitä on useita, jotka on ne kuvat nähneet. Itselläni ne ei ole tallessa.
Yhtäkään discord tiliä ei ole minulla.Kerro nyt vaan miksi teit ne lisätilit?
Itse tuskin julkkiksena lähtisin suhteilemaan fanini kanssa. Toisella olisi valmiiksi joku kuvitelmiin perustuva käsitys minusta ja tilanne olisi muutenkin outo, epätasapainoinen. Panohommat sitten asia erikseen, mutta niissäkin on riskinsä, jos ihailijan kanssa ryhtyy.
Mutta miksi teit niitä monta ja poistit?Yhtäkään discord tiliä ei ole minulla.
Tarkista saldo, kun itse kirjoittelet pää punaisena joka toisen kommentin!
Höpön löpöä, se kirjoitusvaatimushan laitettiin sillain kummallisesti takautuvasti, vaikka olis pitänyt olla kyseisestä ajankohdasta eteenpäin kaksi viikkoa eteenpäin.Aidon sivutilit?
Niissä on todellakin riskinsä. Ikinä ei voi luottaa siihen, ettei törmäisi yhden yön juttuunsa jälkikäteen jossain palstalla tai jopa jossain Seiskassa. Faneihin mahtuu niin monenlaista porukkaa.
Niin, aidon mielestäHöpön löpöä, se kirjoitusvaatimushan laitettiin sillain kummallisesti takautuvasti, vaikka olis pitänyt olla kyseisestä ajankohdasta eteenpäin kaksi viikkoa eteenpäin.
No koko ajan on ollut, tiedon takia.Onko komposti discordiin päätynyt tossari? Otan osaa.
Ja kun ne kisaavat huomiosta, mikäpä sen hienompaa kuin lyödä pöytään muutama yksityiskohta yhdessä vietetystä yöstä.
Ja muiden, jotka pois heitettiin pölhö.Niin, aidon mielestä
No koko ajan on ollut, tiedon takia.
Minä luettelen tänne kohta kompostista listaamani nimimerkit ja epäilykseni heidän sukupuolesta jos tämä kiusaaminen ei lopu.
Aidon sivupersoonat?Ja muiden, jotka pois heitettiin pölhö.
Teepä se.Minä luettelen tänne kohta kompostista listaamani nimimerkit ja epäilykseni heidän sukupuolesta jos tämä kiusaaminen ei lopu.
Kumpi teistä?No koko ajan on ollut, tiedon takia.