V
vierailija
Vieras
No eivät vehtaa vieläkään, varmasti saavat muutakin seuraa.Siis vehdata (ei verrata).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eivät vehtaa vieläkään, varmasti saavat muutakin seuraa.Siis vehdata (ei verrata).
Makuasioita. Bojaniin yhdistetyistä naisista luonnolliset ja persoonallisen näköiset kaunottaret Melani ja Sadie vastaavat enemmän omaa kauneusihannettani, mutta kukin olkoon ihan vapaasti sen näköinen kuin on tai millaiseksi nyt itsensä laittaakaan, ja kukin myös tykätköön mistä tykkää.Niin, on nätimmät
Hän puhutteli sinua (lainasi kommenttisi), eli silloin nimi lopussa ei ole sanojan, vaan sun, uuno.
No mitä sitä tosiasioita kieltämään.Fani on itse kieltänyt tämän, mutta jatkakaa vaan pskan jauhamista, ettehän te muuta osaa. Tossarit on pimeitä, mutta te jotka jauhatte täällä päivät yksityishenkilöistä olette kaikista sairaimpia.
Okei Uuno. Minä olen Martti.Hän puhutteli sinua (lainasi kommenttisi), eli silloin nimi lopussa ei ole sanojan, vaan sun, uuno.
Tarkista saldo, kun itse kirjoittelet pää punaisena joka toisen kommentin!Heitä syötti ja tarkista saldo seuraavana päivänä.
Kyllähän Joksut jo 2023 hengasi fanien kanssa, itse asiassa paljon enemmän kuin nykyään.
Ei ole kyse mistään tajuamisista, taukki, vaan mä tykkään kirjoitella tänne.Ei hän vaan tajua.
Juu, hengailu on eri asia kuin vehtaaminen. Ainakin minun kielitajussani. Hengaillessa vietetään aika yhdessä, mutta vertailuun liitty myös tietyntyyppinen jännite, joka voi johtaa vaikkapa samaan sänkyyn.
Eli baarihengailu 23 oli vaan hengailua mutta baarihengailu 25 on vehtaamista?Juu, hengailu on eri asia kuin vehtaaminen. Ainakin minun kielitajussani. Hengaillessa vietetään aika yhdessä, mutta vertailuun liitty myös tietyntyyppinen jännite, joka voi johtaa vaikkapa samaan sänkyyn.
Melani on kyllä todella kaunis.Makuasioita. Bojaniin yhdistetyistä naisista luonnolliset ja persoonallisen näköiset kaunottaret Melani ja Sadie vastaavat enemmän omaa kauneusihannettani, mutta kukin olkoon ihan vapaasti sen näköinen kuin on tai millaiseksi nyt itsensä laittaakaan, ja kukin myös tykätköön mistä tykkää.
Se on se JÄNNITE!Eli baarihengailu 23 oli vaan hengailua mutta baarihengailu 25 on vehtaamista?
Höpö höpö.Trollit hakee reaktioita. Normaali ihminen ei vastaisi niihin ja yrittäisi epätoivoissaan puolustaa Bojania. Se tuottaa vaan enemmän hallaa.
Joo tuskin ne Wienissä meni ihan vaan ”hengaamaan”.Juu, hengailu on eri asia kuin vehtaaminen. Ainakin minun kielitajussani. Hengaillessa vietetään aika yhdessä, mutta vertailuun liitty myös tietyntyyppinen jännite, joka voi johtaa vaikkapa samaan sänkyyn.
Hän puhutteli sinua (lainasi kommenttisi), eli silloin nimi lopussa ei ole sanojan, vaan sun, uuno.
Tauskihiiri ja hiiren valkaistu pyllynreikä
Ai sulla vai?sellaista se on kun hiiri lentää ja panee, on niitä naisia vähän joka kaupungissa
Melani on kyllä todella kaunis.
Mitään todisteita mistään tälläisestä ei ole kuin toisten fanien valheet.Joo tuskin ne Wienissä meni ihan vaan ”hengaamaan”.