K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun diagnoosini on,että Bojanin ja Jeren tarina on traaginen yksipuolinen rakkaustarina.Pelleilystä lähtenyt juttu muuttuu vakavaksi,kun toinen ihastuu todella,mutta ei saa vastakaikua,kuin vain toverillista.Vähän hiprakassa on ehkä lipsuttu rajan yli,mutta ei enempää.Jerekin hämmentyy ja kahden vaiheilla,mutta palaa turvalliseen elämään kotona.Ystävyys säilyy silti vahvana.Sielujen sympatia on syvä.Elokuvan aineksia sanon minä.

Jerellä on sielujen sympatiaa aika monen kanssa.

Ei D:n ulkonäössä ole mitään ihmeellistä, etteikö kauniimpia löytyisi, sen siskot esimerkiksi ja ne Jeren ympärillä pyörineet influt.

Ymmärrän hyvin, että on joidenkin mielestä kaunis. Onkin sitä, mutta ei kovin luonnollisesti vaan lähinnä ehostettuna ja viimeisen päälle pakkelit naamassa. Esim siinä "salakuvasss", joka oli otettu JOn bäkkäriltä, näytti kyllä varsin tavalliselta pulliaiselta.

Minun makuun ei erityisesti ole, on kai käyttänyt jotain täytteitä poskissaan juorutilinkin mukaan, ei kai parikymppinen muutoin noin vanhalta näytä. Saathan sinä häntä missinä pitää ihan vapaasti.
Hän näyttää ikäistään vanhemmalta silloin kun on meikattu ja stailattu vanhentavaan tyyliin. Mitään poskitäytteitä tai muitakaan tuskin on hänelle laitettu. Meikittä tai vähällä meikillä näyttää samalta kuin teininä, ainoastaan aikuistuneelta, kuten luonnollista on. En pidä hänen musiikistaan tai lauluäänestään mutta kaunis hän on.

Hänhän ei tosin "ymmärtänyt", mistä rajoista puhuttiin.

Ostan kyllä tuon tarinan.

Sitä tukee myös Bojanin kertoma, että kun he viisufinaalin jälkeisenä aamuna heräsivät, he keskustelivat siitä, mitä he ovat toisilleen. Yön tunteina ja pahemmin sortin hiprakassa ehkä tuli ylitettyä joitain rajoja sen verran, että tilanne piti päivittää aamulla.
Ehkä siinä nimenomaan Jere säikähti. Hän nyt kuitenkin taitaa olla ihan täyshetero. Bojanista en ole ihan yhtä varma.

Tätä tapahtuu aika paljonkin. Pelleily muuttuukin toispuoliseksi ihastukseksi.

Yhteistyössä