V
vierailija
Vieras
Erika on kyllä aika kuminen, botoksia ja silikonia täynnä.Nähtiinhän Kärtsäkin vaalean naisen kanssa käsi kädessä Baselissa. Menivät samaan taksiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erika on kyllä aika kuminen, botoksia ja silikonia täynnä.Nähtiinhän Kärtsäkin vaalean naisen kanssa käsi kädessä Baselissa. Menivät samaan taksiin.
Muuten tenhoava tarina, mutta Bojanin mukaan mitään rajoja ei ylitetty. Lausunto on tosin annettu 2023.Minun diagnoosini on,että Bojanin ja Jeren tarina on traaginen yksipuolinen rakkaustarina.Pelleilystä lähtenyt juttu muuttuu vakavaksi,kun toinen ihastuu todella,mutta ei saa vastakaikua,kuin vain toverillista.Vähän hiprakassa on ehkä lipsuttu rajan yli,mutta ei enempää.Jerekin hämmentyy ja kahden vaiheilla,mutta palaa turvalliseen elämään kotona.Ystävyys säilyy silti vahvana.Sielujen sympatia on syvä.Elokuvan aineksia sanon minä.
Se ois nätti ilman sitä ilmeettömyyttä ja kumihuulia.Erika on kyllä aika kuminen, botoksia ja silikonia täynnä.
Mutta täällähän on useasti väitetty B:n olevan paatunut valehtelija. Tässä asiassako hän sitten ei valehtelekaan?Muuten tenhoava tarina, mutta Bojanin mukaan mitään rajoja ei ylitetty. Lausunto on tosin annettu 2023.
Muuten tenhoava tarina, mutta Bojanin mukaan mitään rajoja ei ylitetty. Lausunto on tosin annettu 2023.
Onhan se pannut yks sun toisen fanin kanssa, eikö se yks suomalainenkin päätynyt hotellihuoneeseen Wienissä"Paljon kauniimpi kuin D"? Sitten liikutaankin jo todella harvinaisella, etten sanoisi myyttisellä tasolla.
Hänhän ei tosin "ymmärtänyt", mistä rajoista puhuttiin.
Ostan kyllä tuon tarinan.
Sitä tukee myös Bojanin kertoma, että kun he viisufinaalin jälkeisenä aamuna heräsivät, he keskustelivat siitä, mitä he ovat toisilleen. Yön tunteina ja pahemmin sortin hiprakassa ehkä tuli ylitettyä joitain rajoja sen verran, että tilanne piti päivittää aamulla.
Ehkä siinä nimenomaan Jere säikähti. Hän nyt kuitenkin taitaa olla ihan täyshetero. Bojanista en ole ihan yhtä varma.
Onhan se pannut yks sun toisen fanin kanssa, eikö se yks suomalainenkin päätynyt hotellihuoneeseen Wienissä
Onhan B ollut kiertueellakin kolme vuotta putkeen, ettei ole yhtään ehtinyt lomailla huhhuh.Voi luoja, antakaa nyt näiden "yhteinen yö Loverpoolissa" fantasioidenne jo olla
Ihan oikeastiko te mammat näihin fanficceihinne uskotte?
Bojan vanha luikurin laskijaOnhan B ollut kiertueellakin kolme vuotta putkeen, ettei ole yhtään ehtinyt lomailla huhhuh.
Lentää panee ja valehteleeHiiri lentää ja paneeeeeeeeee
Minun diagnoosini on,että Bojanin ja Jeren tarina on traaginen yksipuolinen rakkaustarina.Pelleilystä lähtenyt juttu muuttuu vakavaksi,kun toinen ihastuu todella,mutta ei saa vastakaikua,kuin vain toverillista.Vähän hiprakassa on ehkä lipsuttu rajan yli,mutta ei enempää.Jerekin hämmentyy ja kahden vaiheilla,mutta palaa turvalliseen elämään kotona.Ystävyys säilyy silti vahvana.Sielujen sympatia on syvä.Elokuvan aineksia sanon minä.
Älä koskaan luota hiiriin.Lentää panee ja valehtelee
Hänhän ei tosin "ymmärtänyt", mistä rajoista puhuttiin.
Ostan kyllä tuon tarinan.
Sitä tukee myös Bojanin kertoma, että kun he viisufinaalin jälkeisenä aamuna heräsivät, he keskustelivat siitä, mitä he ovat toisilleen. Yön tunteina ja pahemmin sortin hiprakassa ehkä tuli ylitettyä joitain rajoja sen verran, että tilanne piti päivittää aamulla.
Ehkä siinä nimenomaan Jere säikähti. Hän nyt kuitenkin taitaa olla ihan täyshetero. Bojanista en ole ihan yhtä varma.
Romance Jeren mukaan että.Ja vtut sanon minä Bromance oli mutta siihen ei ihan määritelmänsä mukaan liity mitään romanttisia tunteita.
Minni hiiren käsialaa (tietäjät tietää)Miten kauan te shippaajat jaksatte jankata näitä vanhoja typeriä satujanne.
Minni hiiren käsialaa (tietäjät tietää)
No ei kyllä ole.Minni hiiren käsialaa (tietäjät tietää)
Romance Jeren mukaan että.
No ei kyllä ole.
Ei ollut, älä yritä ja ihan sujuvasti puhui siinä.Höpöhöpö.Bromancesta mun mielestä puhui. Kai muistat mikä Kärtsän enkunkielentaito tuossa vaiheesa oli. Vieläkin sattaa käyttää jossain yhteydessä väärää sanaa, joka kuulostaa samalta.
Ootko Minni hiiri?No ei kyllä ole.
Öö, no mieti itsekin, kirjoitustyyli ja noi lässytyksensä, jotka tekoilua voisi hyvin kirjoittaa toisaallekin.mistä tiedät ettei ole ?