K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kappas kun voittoon tarvittaisiin myös kappale, jonka aukeaa edes jollakin tapaa heti ensikuulemalta. Ich komme ei valitettavasti ole sitä, vaikka kuinka olisi hyvä esitys.
Esityksen nimenomaan pitää olla sellainen että kiinnostus herää. Sieltä on monesti tullut joku mitäänsanomattomampi laulu joka kiilaa sijoituksissa ylöspäin hyvällä ja mieleenpainuvalla esityksellä. Ja sellainen mun mielestä Erikalla nimenomaan on. Tai oli ainakin Umk.
t. eri

Esityksen nimenomaan pitää olla sellainen että kiinnostus herää. Sieltä on monesti tullut joku mitäänsanomattomampi laulu joka kiilaa sijoituksissa ylöspäin hyvällä ja mieleenpainuvalla esityksellä. Ja sellainen mun mielestä Erikalla nimenomaan on. Tai oli ainakin Umk.
t. eri

Ei tuolla voittoa tuoda silti, on biisinä liian ärsyttävä ja esityskin provosoi.

Mä fanitan Erikaa ja on upeaa, että pääsi viisuihin. Mutta kappale on todellakin Chisun tekotaiteellista paskaa, josta en pitänyt hänenkään artistiuralla. Erika pelastaa sen mitä pelastettavissa on. Melkein mikä tahansa muu tän vuoden UMK biisi Erikan esittämänä olisi ollut parempi.

Yhteistyössä