V
vierailija
Vieras
Höpö höpö, tollaisesta peestä ei kukaan maksa yhtään mitään, ja joksutkin sit varmaan maksaneet käsi ojossa näistä merch ja muista mainostuksista.Tottakai maksaa, H on näyttelijä ja tekee promoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö, tollaisesta peestä ei kukaan maksa yhtään mitään, ja joksutkin sit varmaan maksaneet käsi ojossa näistä merch ja muista mainostuksista.Tottakai maksaa, H on näyttelijä ja tekee promoa.
No eikä shippaa, yökkistä, voitko tajuta, että ihan musiikillisesta yhteistyöstä on kyse.
Ei tuolla voittoa tuoda silti, on biisinä liian ärsyttävä ja esityskin provosoi.
Luuletko oikeesti, että vain hyvää hyvyyttään mainostaa, en kestäHöpö höpö, tollaisesta peestä ei kukaan maksa yhtään mitään, ja joksutkin sit varmaan maksaneet käsi ojossa näistä merch ja muista mainostuksista.
Ei siihen nyt kukaan uskokaan, mutta voi päästä hyville sijoille. Ruotsi taitaa voittaa taas, mutta Itävalta haastaa. Muut aika paljon takana.
Tulee ekaa kertaa yhteishaastattelut ymsOnko se tai kaveruus ennenkään estänyt jotakuta shippaamasta? BL ja K on sopivampi yhdistelmä kuin K ja B.
No eihän ole, loukkaat Bojania.Onko se tai kaveruus ennenkään estänyt jotakuta shippaamasta? BL ja K on sopivampi yhdistelmä kuin K ja B.
Luuletko oikeesti, että vain hyvää hyvyyttään mainostaa, en kestä
Minä en usko Ruotsin voittoon yhtään pätkää, jolleivat tuomarit jälleen maata suosi, mutta väärin se menisi sitten.
Taitaa aika helppo ylikävely tulla KAJ:lle.
Katsoppa se harkkaklippi. Ei se laulu nyt niin kummoselta kuullostanut siinä ja energiatkin oli jotenkin matalalla.Yleisöäänet tulee voittamaan ylivoimaisesti. Ja he myös laulaa puhtaasti, joten tulee juryissakin olemaan vahvoilla.
Tostakin olen eri mieltä eli mitään varmuutta edes yleisöäänten voittamisesta ei ole, voi olla Suomen ja Ruotsin kuplaa myöskin, itse ajattelen, että yleisöäänet jakautuu tänä vuonna paljon.
Sä et taida ymmärtää tuosta alasta yhtään mitään. Taidat ikäsi puolesta olla sellainen, joka uskoo sininilmäisesti someen ja siihen, että autetaan vaan kaveriaHärtsä on Erikan ystävä tai ainakin hyvä kaveri. Varmasti haluaa tsempata ja osoittaa tukensa tuolla tavoin. Samalla hän tietysti saa omille somekanavilleen liikennettä ja näkyvyttä, mutta on 100% varmaa, että ei ole maksettu mainos. Miten id iootti voi joku olla, jos kuvittelee tuollaista.
Maire taas täällä vastailemassa omiin viesteihinsäNaulan kantaan. Just näin.
Sä et taida ymmärtää tuosta alasta yhtään mitään. Taidat ikäsi puolesta olla sellainen, joka uskoo sininilmäisesti someen ja siihen, että autetaan vaan kaveria![]()
OML ois ollut viisuissakin kärkikahinoissa.
Kumma tarve todistella anonyymilla trollisuvustollaHeheh. Jospa nyt vain satun tietämään, koska tosiaan tiedän jotain somemarkkinoinnista.
Juu juu Maire.Heheh. Jospa nyt vain satun tietämään, koska tosiaan tiedän jotain somemarkkinoinnista.
Kumma tarve todistella anonyymilla trollisuvustolla![]()
Tulee ekaa kertaa yhteishaastattelut ymsKulkeekohan ne muuten koko viikon yhdessä.
Veikkaan että olet kuitenkin hieman peikon näköinen.En kuulu trollisukuun. Ei ole mitään tarvetta todistella. Esitettiin kysymys epäilyksen muodossa ja vastasin. Edelleenkin, Härtsä ei taatustii ole saanut mitään palkkiota Herikasta. Vai meninaatko, että Hommy eli Tommy tai Hoost eli Joost ja Hojan eli Bojan olisivat myös maksaneet hänelle cosplaysta.
Sinut tunnistaa![]()
Missä ne eilen oliAika tiiviisti nyt tuntuvat olevan yhdessä. Kumma jos ei eilisen jälkeen paikallismediakin heräile, kun vaikuttavat jo kulkevan pariskuntana tapahtumissakin.
Veikkaan että olet kuitenkin hieman peikon näköinen.
Etkö vieläkään tajua että keskustelijat paria tosishipparia lukuunottamatta täällä on trollejaMistä tunnistat. Tuo joka sulle vastasi, ei ole minä, joka olen ollut myös mukana keskustelussa.
Harhaista touhua taas.
Varmasti sai, sanon minä.Pysy asiassa. Puhuttiin siitä saiko Härtsä maksun Herikasta. Ei varmasti, sanon minä.