V
vierailija
Vieras
Pölvänä, kuka niin tekisi.Vastailetko itsellesi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pölvänä, kuka niin tekisi.Vastailetko itsellesi?
Siinä tapauksessa ei oo ihan viisas.Boitsu haikailee ikuisesti Jerpan perään, oli naisia tai ei.
Joo ei sen instaseuraamisia ja kaikkia menemisiä kytätty samalla tavalla ennen viisuja.Ei ole aiemmin päätynyt mummomafian hampaisiin.
No ei tuo tyyppi meitä tosishippaajia kyllä ole.
No ei tuo tyyppi meitä tosishippaajia kyllä ole.
Höpö höpö, ei he kirjoittele rumasti Jerestä.Veikkaanpa että olen enemmän tosishippaaja kuin sinä.
Ootpa sinisilmäinen.Pölvänä, kuka niin tekisi.
Höpö höpö, ei he kirjoittele rumasti Jerestä.
Jere on liian nuorekas pappa-Bojanille.En minä ole kirjoittanut Jerestä rumasti p önttö. Kerroin ettei minulla ole samanlainen miesmaku kuin Bojanilla.
Mistä tonkin vois tietää, vois luulla asian tietämis lällättelyksi yhtä hyvin.Hohhoijaa. Käsitit asian päinvastoin kuin mitä tarkoitin.
Oddseilla ei kisaa ratkaista, onhan siellä Alankomaat taas ihan liian korkealla vs. se esitys.
Olen eri mieltä, ja sanoja ei ihmiset kumminkaan ymmärrä edes.Kappas kun voittoon tarvittaisiin myös kappale, jonka aukeaa edes jollakin tapaa heti ensikuulemalta. Ich komme ei valitettavasti ole sitä, vaikka kuinka olisi hyvä esitys.
Hyvä vitsi.Jere on liian nuorekas pappa-Bojanille.
Esityksen nimenomaan pitää olla sellainen että kiinnostus herää. Sieltä on monesti tullut joku mitäänsanomattomampi laulu joka kiilaa sijoituksissa ylöspäin hyvällä ja mieleenpainuvalla esityksellä. Ja sellainen mun mielestä Erikalla nimenomaan on. Tai oli ainakin Umk.Kappas kun voittoon tarvittaisiin myös kappale, jonka aukeaa edes jollakin tapaa heti ensikuulemalta. Ich komme ei valitettavasti ole sitä, vaikka kuinka olisi hyvä esitys.
Esityksen nimenomaan pitää olla sellainen että kiinnostus herää. Sieltä on monesti tullut joku mitäänsanomattomampi laulu joka kiilaa sijoituksissa ylöspäin hyvällä ja mieleenpainuvalla esityksellä. Ja sellainen mun mielestä Erikalla nimenomaan on. Tai oli ainakin Umk.
t. eri
Olen eri mieltä, ja sanoja ei ihmiset kumminkaan ymmärrä edes.
Jaa-a vaikea sanoa, Wiwibloggsin tuomariäänestyksen se voitti, ja nythän pyllykin on peitetty, tänä vuonna ei ole niin selkeää voittajaa, Itävalta nousussa ja vahvoilla kyllä.Ei tuolla voittoa tuoda silti, on biisinä liian ärsyttävä ja esityskin provosoi.
Ei siihen nyt kukaan uskokaan, mutta voi päästä hyville sijoille. Ruotsi taitaa voittaa taas, mutta Itävalta haastaa. Muut aika paljon takana.Ei tuolla voittoa tuoda silti, on biisinä liian ärsyttävä ja esityskin provosoi.
Niinkuin K P:tä. Kulmakarvatkin sen kertovatVaikka on parisuhteessa niin voi rakastaa aivan jotakuta toista ihmistä. Moni pelkää olla yksin.
En oikein itsekkään voittoon usko mutta hyvä sijoitus luulisi tulevan. Provosoivimpiakin esityksiä on nähty ja niillä on pärjätty hyvin. Tämä vuosi on mielestäni myös aika heikko.Ei tuolla voittoa tuoda silti, on biisinä liian ärsyttävä ja esityskin provosoi.
Minä en usko Ruotsin voittoon yhtään pätkää, jolleivat tuomarit jälleen maata suosi, mutta väärin se menisi sitten.Ei siihen nyt kukaan uskokaan, mutta voi päästä hyville sijoille. Ruotsi taitaa voittaa taas, mutta Itävalta haastaa. Muut aika paljon takana.
Bojan C. ja Jere P.Niinkuin K P:tä. Kulmakarvatkin sen kertovat
Taitaa aika helppo ylikävely tulla KAJ:lle.En oikein itsekkään voittoon usko mutta hyvä sijoitus luulisi tulevan. Provosoivimpiakin esityksiä on nähty ja niillä on pärjätty hyvin. Tämä vuosi on mielestäni myös aika heikko.
No sehän nähdään, moni ei ainakaan redditin keskusteluissa halua Ruotsin uutta voittoa näin pian.Taitaa aika helppo ylikävely tulla KAJ:lle.