V
vierailija
Vieras
Sä et taida oikein ymmärtää tumpun algoritmiäTägissä ei ole biisistä mitään Ja kävin omat tutut K-fanit läpi enkä nähnyt mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä et taida oikein ymmärtää tumpun algoritmiäTägissä ei ole biisistä mitään Ja kävin omat tutut K-fanit läpi enkä nähnyt mitään.
Tägiä voi selata niin että näkee kaikki uudet bloggaukset kronologisessa järjestyksessä eikä kukaan ole laittanut tägiin biisistä mitään.Sä et taida oikein ymmärtää tumpun algoritmiä
No linkkaa niitä ihasteluita tänne, mäkään en ole huomannut mitään.Sä et taida oikein ymmärtää tumpun algoritmiä
Sillon loppusyksystä kyllä hiipui tehokkaasti kaikki. Ja sit se synttärionnittelu Härtsän kanssa autosta oli ihan vibatonta piimän pomottelua.K ei oo ollu rakastunut enää syksystä 23 lähtien. Syyn tiedämmekin
Yks mitä en ymnärrä, on Instan algoritmi. Onko tää sisältö perv*oontunut, ei mun mielestä Insta ollu ennen tämmönen.Sä et taida oikein ymmärtää tumpun algoritmiä
Toivottavasti ei liiemmin näy Bojanin kädenjälki. Toi edellinen levykin oli pelkkää tylsää, koulubänditasoista räpellystä.Mä en shippaa ja odotan tuota Bojan-Kärtsä-biisiä kovasti. Toivon että siinä näkyy vahvasti Bojanin kädenjälki. BL:n panos yhteisbiisiin ei puolestaan kauheasti herätä odotuksia, vaikka mulla ei ole mitään sitäkään yhteistyötä vastaan.
No ei ne viisut ennenkään ole edes voittajille biisejä tehneetSe biisihän oli lähtöisin viisuorganisaatiolta, ei BL:ltä ja Kärdeltä itseltään. (BL haastis)Siksi siinä on nuo huipputuottajatkin
Niin mäkin. Tästä sen näkee, että paljon tapahtuu taustalla.Mä innostuin BL-biisistä ja nyt en malta odottaa. Sitähän ne on kaikessa hiljaisuudessa nyt koko ajan duunanneet.
Minä odotan innolla varsinkin LOTL:n kanssa tehtyä biisiä sekä Hoojan kanssa tehdyn toisen biisin julkaisemista.Niin mäkin. Tästä sen näkee, että paljon tapahtuu taustalla.
Ei sitä toista Hooja biisiä taida edes tulla, ei ole varmaksi minusta luvattu.Minä odotan innolla varsinkin LOTL:n kanssa tehtyä biisiä sekä Hoojan kanssa tehdyn toisen biisin julkaisemista.
Jep, toivottavasti ei ole liikaa JO tyyliä. Niissä biiseissä ei ole koukkua vaan ovat kaikki liian tasapaksua. Toivon, että B laulaisi sloikuksi, mutta on niin innokas tekemään enkkubiisejä, että enkuksi se varmaan on. Ja sanat suoraan onnenkeksistä jos B ne tekee.Toivottavasti ei liiemmin näy Bojanin kädenjälki. Toi edellinen levykin oli pelkkää tylsää, koulubänditasoista räpellystä.
Minä odotan innolla varsinkin LOTL:n kanssa tehtyä biisiä sekä Hoojan kanssa tehdyn toisen biisin julkaisemista.
Kyllä kai Kärtsä voi hänestä tykätä, vaikka kaikki fanit eivät tykkäisikään.Ja kuinka ne Kn puolesta loukkaantujat vihasivatkaan Baby Lasagnaa. Eivät nyt tiedä miten päin olla kun pitää kuitenkin idolin biisistä tykätä.
Ja hiukan yritetään pelastaa sillä, että Kn oli muka pakko tehdä tai ei kehdannut kieltäytyä. Kuitenkin just muutama viikko sitten todisteltiin, että K tekee biisejä vain niiden kanssa joista tykkää.
Täysin eri mieltä. Toivoisin Bojanin säveltämää biisiä, höystettynä Kärtsän vanhemman tuotannon tyyppisellä räpillä. Mutta olen avoin muunkin tyylisille kappaleille. Uskon että siitä tulee hyvä, tyylistä riippumatta.Toivottavasti ei liiemmin näy Bojanin kädenjälki. Toi edellinen levykin oli pelkkää tylsää, koulubänditasoista räpellystä.
Mitä ihmettä. Ei tämä ole mikään shippauspalsta. Ihan rauhassa voi tykätä K:n muista collabeista enemmän.. t. EriSinä et odota täällä mitään muuta kuin että pääset kiusaamaan shippaajia.
Ville Vedenpää ja Teemu Muurimäki ovat aivan varmasti nähneet K:n ja B:n lempivän viisuissa.
Näin on, K jakaa just niitä pieniä murusia, mitä haluaa. Jotenkin nyt huvittaa, miten shipparit ilkkui, ettei K ollut BL:n keikallakaan. Tekivätkin silloin jotain paljon isompaaNiin mäkin. Tästä sen näkee, että paljon tapahtuu taustalla.
K on sanonut, että se tulee, ei huoltaEi sitä toista Hooja biisiä taida edes tulla, ei ole varmaksi minusta luvattu.
Kyllä kai Kärtsä voi hänestä tykätä, vaikka kaikki fanit eivät tykkäisikään.
Ja kuinka ne Kn puolesta loukkaantujat vihasivatkaan Baby Lasagnaa. Eivät nyt tiedä miten päin olla kun pitää kuitenkin idolin biisistä tykätä.
Ja hiukan yritetään pelastaa sillä, että Kn oli muka pakko tehdä tai ei kehdannut kieltäytyä. Kuitenkin just muutama viikko sitten todisteltiin, että K tekee biisejä vain niiden kanssa joista tykkää.
HooohhoijaaSinä et odota täällä mitään muuta kuin että pääset kiusaamaan shippaajia.
Eikös Mikko S sanonut viime kevään viisuissa Bojania Käärijän viisupoikaystäväksi. Ihan olisi riittänyt viisuystävä tai viisibestis, mutta ei kun POIKAystävä. Mikäköhän haloo tulisi jos Alessanda olisi sitten kutsuttu viisutyttöystäväksi.
Ja Mikko oli kuitenkin ihan tiiviisti heidän kanssaan siellä.