V
vierailija
Vieras
Koska Kärpyn oletettu kumppani ei ole Kärpyn menoa hidastanut missään vaiheessa.Miksi vain toisen heterosuhde on ongelma?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska Kärpyn oletettu kumppani ei ole Kärpyn menoa hidastanut missään vaiheessa.Miksi vain toisen heterosuhde on ongelma?
Miksi Bn kumppani hidastaisi. K ja B on hyviä ystäviä jotka hassuttelee yhdessä, tuskin tulevat sitä lopettamaan.Koska Kärpyn oletettu kumppani ei ole Kärpyn menoa hidastanut missään vaiheessa.
ei juma! Kyse on musiikista stana. Nää kaksi on artisteja, jotka haluaa tehdä musaa, tajuatko. Ei tämäkään biisi mikään suhteen vahvistus tai rakkaudentunnustus tule olemaan. Ei helevata tätä ajatuksenjuoksua.
Minä ennustan että Boitsulin ja Tsiipukan yhteisbiisi tulee ennen K collabia. Se on perinteinen Balkan ulinaballadi. Musiikkivideossa esiintyvät rakastavaisina viimeisen päälle sliipattuna kovasti tuskaisen näköisenä kun riutuvat rakkaudessaan
Jotain sen tyylistä itse ainakin odotan.Onko luvattu rakkauslaulua? Ei me tiedetä, mitä sieltä on tulossa.
Ei sanonut noin, vaan en tiedä onko minulla tyttöystävää, poikaystävää tai mitä tahansa.Hän ei sanonut olevansa sinkku. Hän sanoi, ettei kommentoi yksityiselämäänsä.
Jotain sen tyylistä itse ainakin odotan.
B on muutenkin ollut varovaisempi bojere juttujen suhteen. K sen sijaan on parin vuoden aikana tehnyt ja sanonut vaikka mitä, mikä ei ihan ehkä varatulle miehelle soviMiksi Bn kumppani hidastaisi. K ja B on hyviä ystäviä jotka hassuttelee yhdessä, tuskin tulevat sitä lopettamaan.
Mä en shippaa ja odotan tuota Bojan-Kärtsä-biisiä kovasti. Toivon että siinä näkyy vahvasti Bojanin kädenjälki. BL:n panos yhteisbiisiin ei puolestaan kauheasti herätä odotuksia, vaikka mulla ei ole mitään sitäkään yhteistyötä vastaan.Ei kaikkea julkaista. K myös toivottavasti miettii uraansa ja sitä mitä kannattaa milloinkin laittaa julki. Toi BL collab on tosi fiksu veto tähän aikaan. B biisillä ei ole mikään kiire, se bromance hype on jo hiipunut. Ja rehellisesti vaikuttaa vähän kaveripalvelukselta B:n suuntaan. Olihan ne B:n somen yhteisbiisinostot jo vähän cringet.
I love you nyt ei merkkaa sen ihmeempiä englanniksi, K on sanonut samaa muillekin.B on muutenkin ollut varovaisempi bojere juttujen suhteen. K sen sijaan on parin vuoden aikana tehnyt ja sanonut vaikka mitä, mikä ei ihan ehkä varatulle miehelle soviBojan Inlove you, come to Finland, with me.
Mä innostuin BL-biisistä ja nyt en malta odottaa. Sitähän ne on kaikessa hiljaisuudessa nyt koko ajan duunanneet.Mä en shippaa ja odotan tuota Bojan-Kärtsä-biisiä kovasti. Toivon että siinä näkyy vahvasti Bojanin kädenjälki. BL:n panos yhteisbiisiin ei puolestaan kauheasti herätä odotuksia, vaikka mulla ei ole mitään sitäkään yhteistyötä vastaan.
KÄÄRIJÄ on sinkku. Sehän vitsaili UMK:n biisikuuntelussakin että tätä voisi soittaa naiselle, JOS saisi jonkun baarista mukaansa.Kyllä mua ärsyttäisi Kn valehtelukin seurustelustaan. Nyt on tainnut vaan onneksi sanoa, että ei kerro. Mutta sellainen suora valehtelu, että juu juu, oon sinkku, olisi vaan faneja aliarvioivaa, varsinkin kun julkinen salaisuus on, että seurustelee.
Ymmärrän että suhteita ei haluta tuoda julkisuuteen, ja on myös typerää medialta udella sitä. Mutta jos kysytään niin älä valehtele.
B on muutenkin ollut varovaisempi bojere juttujen suhteen. K sen sijaan on parin vuoden aikana tehnyt ja sanonut vaikka mitä, mikä ei ihan ehkä varatulle miehelle soviBojan Inlove you, come to Finland, with me.
Minä kuulen aidot tunteet niin.Sinä.olet valinnut kuulla siinä jotain romanttista vaikka kyseessä on ollut ystävyys.
Näin onMinä ennustan että Boitsulin ja Tsiipukan yhteisbiisi tulee ennen K collabia. Se on perinteinen Balkan ulinaballadi. Musiikkivideossa esiintyvät rakastavaisina viimeisen päälle sliipattuna kovasti tuskaisen näköisenä kun riutuvat rakkaudessaan
K ei oo ollu rakastunut enää syksystä 23 lähtien. Syyn tiedämmekinEn ole kyseinen kirjoittaja, mutta ymmärrän häntä. Jos B:llä on tyttöystävä, niin ei se K:n ja B:n rakkaussuhde tunnu enää samalta. Ajattelen silloin niin, että B on luovuttanut K:n suhteen, koska otti naisen itselleen. Ei se silloin ole enää rakkauslaulu, jos B on näin tehnyt.
Ei ole rakastavaan sävyyn muille.I love you nyt ei merkkaa sen ihmeempiä englanniksi, K on sanonut samaa muillekin.
Siihen on kyllä hienosti panostettu, ne ruotsalaiset Mello-biisien tekijätkin mukana. K taas näytti, miten osaa pitää tärkeät asiat piilossa.Mä innostuin BL-biisistä ja nyt en malta odottaa. Sitähän ne on kaikessa hiljaisuudessa nyt koko ajan duunanneet.
En tiedä, mitä sulla näkyy, mutta sehän on täynnä ihastelevia kommenttejaKukaan ei hehkuta Käärijän uutta collabia tumpussa
Se biisihän oli lähtöisin viisuorganisaatiolta, ei BL:ltä ja Kärdeltä itseltään. (BL haastis)Siksi siinä on nuo huipputuottajatkinSiihen on kyllä hienosti panostettu, ne ruotsalaiset Mello-biisien tekijätkin mukana. K taas näytti, miten osaa pitää tärkeät asiat piilossa.
Se on vähän pakko, jos on itse vaan osanen ja sopparit kieltää lavertelunSiihen on kyllä hienosti panostettu, ne ruotsalaiset Mello-biisien tekijätkin mukana. K taas näytti, miten osaa pitää tärkeät asiat piilossa.
Tägissä ei ole biisistä mitäänEn tiedä, mitä sulla näkyy, mutta sehän on täynnä ihastelevia kommentteja