K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kaikkea julkaista. K myös toivottavasti miettii uraansa ja sitä mitä kannattaa milloinkin laittaa julki. Toi BL collab on tosi fiksu veto tähän aikaan. B biisillä ei ole mikään kiire, se bromance hype on jo hiipunut. Ja rehellisesti vaikuttaa vähän kaveripalvelukselta B:n suuntaan. Olihan ne B:n somen yhteisbiisinostot jo vähän cringet.
Mä en shippaa ja odotan tuota Bojan-Kärtsä-biisiä kovasti. Toivon että siinä näkyy vahvasti Bojanin kädenjälki. BL:n panos yhteisbiisiin ei puolestaan kauheasti herätä odotuksia, vaikka mulla ei ole mitään sitäkään yhteistyötä vastaan.

Mä en shippaa ja odotan tuota Bojan-Kärtsä-biisiä kovasti. Toivon että siinä näkyy vahvasti Bojanin kädenjälki. BL:n panos yhteisbiisiin ei puolestaan kauheasti herätä odotuksia, vaikka mulla ei ole mitään sitäkään yhteistyötä vastaan.
Mä innostuin BL-biisistä ja nyt en malta odottaa. Sitähän ne on kaikessa hiljaisuudessa nyt koko ajan duunanneet.

Kyllä mua ärsyttäisi Kn valehtelukin seurustelustaan. Nyt on tainnut vaan onneksi sanoa, että ei kerro. Mutta sellainen suora valehtelu, että juu juu, oon sinkku, olisi vaan faneja aliarvioivaa, varsinkin kun julkinen salaisuus on, että seurustelee.

Ymmärrän että suhteita ei haluta tuoda julkisuuteen, ja on myös typerää medialta udella sitä. Mutta jos kysytään niin älä valehtele.
KÄÄRIJÄ on sinkku. Sehän vitsaili UMK:n biisikuuntelussakin että tätä voisi soittaa naiselle, JOS saisi jonkun baarista mukaansa.

Yhteistyössä