K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siellä oli se viisukonteksti, joka piti K:n ennekkosuosikkina liikkeellä ja skarppina. Bojan kulki siinä sivussa. Kun mitään kontekstia ei ole, niin niiden sähkövirta on täysi nolla. Bojan nököttää tylsänä sukkana ja K:n pitää vetää piristettä naamaan, että kykenee tuottamaan kaksikosta raflaavaa kontsaa someen, jos pakko on
Just joku raportoi Tumpussa nähneensä ne silloin Janin kanssa Ljubljanassa ja kuulemma Bojan oli saanut Jeren koko ajan nauramaan ja nauru oli kuulunut pitkälle 💚💙

Kännissähän se nauraa aina. Jollain festareilla Iltalehti raportoi, että juoma-aitauksessa kaikui tunnistettavasti Käärijän nauru.
Minustase sen pakkonauru alkaa olla hivenen outoa erityisesti väsyneenä. Joku radiohaastattelukin oli 23, missä se kilju niin ei millekään (muut vaan että hehhehe) ettei saanu sanaa suustaan koko haastattelun. Vähän luonnottoman puolelle menee

Minusta tää oli hieno. Visuaalisesti paljon upeampi kuin Jokereiden videot.
Mustakin tää oli ihan hyvä. Mä en kyllä kovin paljon katso musavideoita eli tuskin katson tätäkään uudestaan, mutta ei tässä mun mielestä mitään vikaa ollut Itse asiassa B:n videot tuntuu raikkaammilta kuin Markin, jolla on vissiin aina vaan ne rakkaustarinat tarjolla. No, Stephanie sentään oli jotain muuta :D

Yhteistyössä