V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Bojan on. Džejla taitaa olla bosniakki, kun on muslimi.Söpöä. Onko ne Dzejlan kanssa siis molemmat Bosnian serbejä? Se varmaan yhdistää kaveruudessa.
Bojan taitaa olla parempi laulaja kuitenkin.No mutta sehän sopii Bojanin kanssa yhteen
Veikkaan että se ei ollut tarpeeksi hyvä Tsiilalle, hän näytti varmaan mielestään epäedustavalta. Miten kukaan jaksaa pidemmän päälle ihmistä, joka ajattelee kaiken ensin ulkonäön kautta.Minkä takia se yksi somekuva sitten poistettiin jos noin kuitenkin on esillä?
Tällaiset kommentit voisi jättää kirjoittamatta. Menee liian mauttomaksi.Bojan =läpeensä tylsä mummun tuhnu, negatiivinen esimerkki pyrkyrikauriista
Kiitos, onhan täällä jankkauksen seassa jotain järkevääkin.
No ei tasan ole siinä.Jäi linkki moden haaviin mut, twitterissä kovimmat JO fanit jo tunnisti Bojanin videosta.
Pitääkö tästä jumppaliikkeestä tehdä looppi? No pitää!......Kiitos, onhan täällä jankkauksen seassa jotain järkevääkin.
Minä shippaan K ja B edelleen, hyvin jaksan odottaa, kun suhde etenee.
No ei ne sillon olleet esillä. Jos ne on siinä kuvan julkaisun aikaan vielä olleet ihan alkuvaiheessa koko seurustelunsa kanssa niin ei ehkä ole ollut kiinnostusta ruokkia mitään suhdehuhuja, joita sillon jo liikkui.Minkä takia se yksi somekuva sitten poistettiin jos noin kuitenkin on esillä?![]()
Ja heti todistit viestin sanoman oikeaksi. Säälin vähän sua, mutta enemmän Boitsua kun on tuollaisia faneja.
Katsopa se video. Bojan on siinä.No ei tasan ole siinä.
No ei tasan ole siinä.
Pitääkö tästä jumppaliikkeestä tehdä looppi? No pitää!......
Katsopa se video. Bojan on siinä.
Niin, eikä nää ole edes mitään trolleja, vaan olleet mukana alusta saakka.Joku täällä ei näköjään ymmärrä, mikä ero on kaverilla ja ystävällä. Tai sitten väärinymmärtää tahallaan eli trollaa.
Ihan selkeä oli se kommentti, mutta ehkä sä et silti ymmärtänyt.Kirjoita selkeämmin mummo. Turhaan syytät muita omista virheistäsi.
Laita väli sanojen välilleErikoista, että näin saa kirjoittaa, mut sit kun yritän saada sen laulutyylin nimen läpi, niin mode vie pesäänsä ja hyssyttää. Ei kai siinä..
Mä luulen et K ja B yhteis biisissä.nyt viimein taotaan shippareiden kalloon, että ovat ystäviä. Että move on jo vihdoinkin.
Eiköhän se ole Markin (ja mahdollisesti Bojanin) ratkaisu. Mun mielestä Markin tekemissä videoissa on ollut noita tekijätietoja.Miten yleistä on, että videon lopputeksteissä on tekijöiden nimet? Erikoista, että D on laittanut Boitsun nimen sinne.
Viittaa minusta entistä enemmän vain ystävyyteen.
Niin, eikä nää ole edes mitään trolleja, vaan olleet mukana alusta saakka.