V
vierailija
Vieras
Ei niissä kahdessa oo mitään sähköistä vääntöä. Kumman tossa pitäis niinku olla sub ja kumman master?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis B K:ssaEi niissä kahdessa oo mitään sähköistä vääntöä. Kumman tossa pitäis niinku olla sub ja kumman master?
En ole poni, jos sitä tarkoitat.Tää on ponia.
Noup.
Ei niissä kahdessa oo mitään sähköistä vääntöä. Kumman tossa pitäis niinku olla sub ja kumman master?
No näytä jotain parempaa sitten.
K oli viisuissa kyllä ihan selvin päin.
En oo homo, tällä kertaa. Etkä vastannu kysymyksee. Etkä kykene, kun noissa ei OLE mitään vääntöä. Pirkan puuvillasukissakin on enemmän.Mene homo sinne discordiisi.![]()
No tämähän se olisi.Influt on tätä päivää, mutta mitään hyötyä yhteiskunnalle, ihmisille heistä ei ole. He itsestään orkkuja saavia mainostajia.
Mee nyt vttuun siitä olemasta nokkela ja mukahauska. Et kuulu tänne, täytät turhaan palstaa. Kompostin trolleilta vaaditaan tietty tasom
En oo homo, tällä kertaa. Etkä vastannu kysymyksee. Etkä kykene, kun noissa ei OLE mitään vääntöä. Pirkan puuvillasukissakin on enemmän.
En oo homo, tällä kertaa. Etkä vastannu kysymyksee. Etkä kykene, kun noissa ei OLE mitään vääntöä. Pirkan puuvillasukissakin on enemmän.
Pyh. Mistä hiivatista oikein puhut? Olen kompostin vakio porukkaa ja Bojanisteja.
No sitä suuremmalla syyllä ---> vttuun
Siellä oli se viisukonteksti, joka piti K:n ennekkosuosikkina liikkeellä ja skarppina. Bojan kulki siinä sivussa. Kun mitään kontekstia ei ole, niin niiden sähkövirta on täysi nolla. Bojan nököttää tylsänä sukkana ja K:n pitää vetää piristettä naamaan, että kykenee tuottamaan kaksikosta raflaavaa kontsaa someen, jos pakko onK oli viisuissa kyllä ihan selvin päin.
Miksi pitäisi olla? Ei voi olla seksiä ja rakkautta muuten?
Kiitos siitä. On tainnut mennä Komposti lopullisesti pilalle, kun enää ei voi mitään asiallisia viestejäkään laittaa ilman trollausta ja huutelua.Minä, jota mummottelet, puolustin kirjoittajaa. Siinä tekstissä ei ollut mitään virhettä.
Eli J:n ja B:n suhteessa ei ole subia/masteria. Semmosta tasaista vaan. En kyllä olettanutkaa, että olisi. Kyllähän ne muumitkin jotenkin täyttää laakson, vaikka kaikki yhtä samaa mozzarellajuustoa.Miksi pitäisi olla? Ei voi olla seksiä ja rakkautta muuten?
Eli J:n ja B:n suhteessa ei ole subia/masteria. Semmosta tasaista vaan. En kyllä olettanutkaa, että olisi. Kyllähän ne muumitkin jotenkin täyttää laakson, vaikka kaikki yhtä samaa mozzarellajuustoa.
Mua häiritsee kun sairaalassa makaava potilas on ihan täydessä meikkitällingissä. Voi luoja.Boitsu oli saanut musiikkivideoon nimensä ennen Marcia. En pitänyt videosta, ahdistava tarina ja biisi oli mitäänsanomaton.
Eli nyt olen siis homo, kun puhun subista ja masterista. Ja sitten toisaalta mulla on ahdas käsitys homoista. Päättäkää nyt.Mene homo sinne discordiisi.![]()
Toivottavasti ei. Noita samantyylisiä maita, joiden biisit usein kopioita toisistaan ja jotka äänestävät vain toisiaan on jo tarpeeksi.Veikkaan että ensi vuonna Bosnia ilmoittaa palaavansa viisuihin. Sitä ennen pitää Dzeikulle saada KKK.
Muumipappa ottaa ison tangon mozzarellajuustoa ja väläyttää sitä muumimammalle. Ja kohta laaksossa telmii 3 uutta muuminalkuaEli J:n ja B:n suhteessa ei ole subia/masteria. Semmosta tasaista vaan. En kyllä olettanutkaa, että olisi. Kyllähän ne muumitkin jotenkin täyttää laakson, vaikka kaikki yhtä samaa mozzarellajuustoa.