V
vierailija
Vieras
P on vanha. Ei sovi Kärtsälle toisin kuin Bojan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
P on vanha. Ei sovi Kärtsälle toisin kuin Bojan.
Sivuhuomautuksena vaan. Mä en tunne vetoa itseäni nuorempiin. En varmaan ole ainoa. En ole koskaan tuntenut. Semmonen 10v ikäeroa voi tuoda hyvää vääntöä. Oon tosin nainenP on vanha. Ei sovi Kärtsälle toisin kuin Bojan.
Outona pidän, mikähän on peruste tuohonkin.No kyllä mua kiinnostaa noin periaatteessa, ketä homomiehet shippaa ja minkäikäiset. Ei sen tarkemmin kytätä varsinaisia kirjoituksia.
Mutta jonkinlaista osviittaa taisia antaakin aiemmin tänne lataamani kysely
Ok. No et kuulu kyselyn etkä kiinnostuksen piiriin, jos et shippaaMielenkiinnosta. Miksi mun ikä ja kuumistelun kohteet kiinnostaa? Ketään en shippaa, enkä ole osallistunut kyselyyn.
Nää kirjoitustyylit on kuin palstan vakitrolleilla yhdessä ketjussa ja sielläkin ovat tosi kiinnostuneita homoista. Sama porukka pyörii täällä ja vauvalla
Outona pidän, mikähän on peruste tuohonkin.
Nää kirjoitustyylit on kuin palstan vakitrolleilla yhdessä ketjussa ja sielläkin ovat tosi kiinnostuneita homoista. Sama porukka pyörii täällä ja vauvalla
Mä tein niille jäynän ja paljastui, että samat tyypit käyvät myös täällä.
Mistähän ketjusta nyt puhutaan?Nää kirjoitustyylit on kuin palstan vakitrolleilla yhdessä ketjussa ja sielläkin ovat tosi kiinnostuneita homoista. Sama porukka pyörii täällä ja vauvalla
Mairen harhojaMistähän ketjusta nyt puhutaan?
Just, ei ole mitään tälläistä tutkaa, kertoo paljon kirjoittajastaan.Se että keskenään shipattavat on miehiä. Tsiilaa ja Bojania lukuunottamatta. Voisi luulla, että homomiehillä on erikoistunut radar mieskemioille. Tai sitten ei. Syvä anteeksipyyntö kaikilta loukatuksi tulleeksi kokeneilta miehiltä ja naisilta
Sivuhuomautuksena vaan. Mä en tunne vetoa itseäni nuorempiin. En varmaan ole ainoa. En ole koskaan tuntenut. Semmonen 10v ikäeroa voi tuoda hyvää vääntöä. Oon tosin nainen
Sori, mä oon homogallupin tekijä ja jäynäsi ei nyt osunut. Hukkaat aikaasiMä tein niille jäynän ja paljastui, että samat tyypit käyvät myös täällä.
Onko K fanit sillä nimikkeellä nykyään, ok?Mairen harhoja
Sori, mä oon homogallupin tekijä ja jäynäsi ei nyt osunut. Hukkaat aikaasi
No ei oo ei oo. Homoilla on yhtä hyvä tutka testosteronille kuin Marja-Liisalla 65v. Lähdetään tästä ja syödään yhdessä tippaleivät hyvillä mielin. Jookosta kookosta?Just, ei ole mitään tälläistä tutkaa, kertoo paljon kirjoittajastaan.
Onko K fanit sillä nimikkeellä nykyään, ok?
Just, ei ole mitään tälläistä tutkaa, kertoo paljon kirjoittajastaan.
Ei vaan nämä tosishipparit trollit, joiden päähupia on kieltää homojen olemassaolo. Hyökkäävät ketjuun kuin ketjuun, jossa olettavat homojen viihtyvän. Olen siis itse nainen, mutta seurannut tätä toimintaa huulipyöreänä sekä täällä että vauvalla.
Vähä-älyistä toimintaa yleistää noin, ei pahalla.Ei vaan nämä tosishipparit trollit, joiden päähupia on kieltää homojen olemassaolo. Hyökkäävät ketjuun kuin ketjuun, jossa olettavat homojen viihtyvän. Olen siis itse nainen, mutta seurannut tätä toimintaa huulipyöreänä sekä täällä että vauvalla.
Ois kiva, kun naiset lakkais paapomasta ja kommentoimasta homojen puolesta. T.nainen
Vähä-älyistä toimintaa yleistää noin, ei pahalla.
Tätä ajoin takaa kyselylläni...homomiesten vainua, mutta minut lynkattiin. Olinkohan nyt sitten kuitenkin oikeassa. Vedän anteeksipyyntöni takaisin!Homomiehille kehittyy tarkka vainu ajan saatossa, mutta teille mummoille ei.