V
vierailija
Vieras
Sitä sä olet. 11 vuoden ikäero on täysin ok.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä sä olet. 11 vuoden ikäero on täysin ok.
Sinun elämässä juu, toisten puolesta et voi sitä päättää.Sitä sä olet. 11 vuoden ikäero on täysin ok.
Vihkoon meni sun ikäarvuutteluskin.
Sinun elämässä juu, toisten puolesta et voi sitä päättää.
Vihkoon meni sun ikäarvuutteluskin.
Rehellisyyden nimissä muistutettakoon, että tuo Kyleshippaus on nyt näiden K-shippien fiktiivisintä osastoa, koska heidän tapaamisestaan ei ole minkäänlaista aineistoa, johon nämä muut shipit ovat edes jollain säikeellä perustuneet.
Siksi se ehkä kohtaa jonkinlaista muutosvastarintaa
Väärin. Bojan & TauskiRehellisyyden nimissä muistutettakoon, että tuo Kyleshippaus on nyt näiden K-shippien fiktiivisintä osastoa, koska heidän tapaamisestaan ei ole minkäänlaista aineistoa, johon nämä muut shipit ovat edes jollain säikeellä perustuneet.
Rehellisyyden nimissä muistutettakoon, että tuo Kyleshippaus on nyt näiden K-shippien fiktiivisintä osastoa, koska heidän tapaamisestaan ei ole minkäänlaista aineistoa, johon nämä muut shipit ovat edes jollain säikeellä perustuneet.
No tämä on toinen, ettäs kehtaatkin.Väärin. Bojan & Tauski
No tämä on toinen, ettäs kehtaatkin.
Onko sukelluskello vielä ehjä siellä merenpohjassa, Maire? Hai lähestyy ....No tämä on toinen, ettäs kehtaatkin.
Onko sukelluskello vielä ehjä siellä merenpohjassa, Maire? Hai lähestyy ....
Sulla taitaa olla aikalailla yhdenhengen shippilaiva, mutta mikäs siinä. Joidenkin voi olla vaikea löytää noille tarttumapintaaKyle ja Kärtsä on mulle se kuumin pari.
Sama. Itellä ei vielä kuitenkaan ns moottorit hyrähdä, koska perustuu tällä hetkellä täydelle spekulaatiolle. Ja vastalause sille, että jokainen shippi on täyttä spekulaatiota - kemiashippaajat kyllä saa sysäyksen jostain ihan oikeasti tapahtuneesta hetkestä.Olen P&K kuumistelija heidän välisten kemioiden ym. takia, mut ymmärrän K&K kuumistelijaa, koska ajatuksen tasolla kyseessä olis monilla tavoin aika täydellinen pari.
?Sun jutut on samanlaisia kuin mun äidillä.
Tai Mikke, se sen persikka-Nocco kuvankin tänään jakoiKatotaan vaan, niin K on kohta stoorissa sukelluskellossa
Vain isoäiti ikäistä voi haitata jonkun nuoren ikä. Leiki sä omilla nukeillasi muori hyvä, niin mä leikin omillani.
Tai Mikke, se sen persikka-Nocco kuvankin tänään jakoi