V
vierailija
Vieras
En ollut siitä kirjoittanut henkilö.
Miksi sitten vastaat sen henkilön puolesta? Eihän se kommentti silloin koske sua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ollut siitä kirjoittanut henkilö.
Kuivaa kyyneleet, nää homot on feikkejä.
Kyle on arka kuin whippet-koira pakkasella. Kärtsä voi olla liian pelottava silleMä taas haluan nähdä Kärtsän ja Kylen.
Tosishippaajiin viitattiin noin yleisestikin.Miksi sitten vastaat sen henkilön puolesta? Eihän se kommentti silloin koske sua.
Pieni kaunis Irtonamu Taskuvenus Emmanuelle, joka hehkuu ja kehrää Isojen Miesten lämpimässä sylissä
Tän Kylenkin voisitte nyt jättää rauhaan, ei liity Jereen millään tapaa.Mä taas haluan nähdä Kärtsän ja Kylen.
Äläs nyt, kohta näkevätTän Kylenkin voisitte nyt jättää rauhaan, ei liity Jereen millään tapaa.
Tän Kylenkin voisitte nyt jättää rauhaan, ei liity Jereen millään tapaa.
Tän Kylenkin voisitte nyt jättää rauhaan, ei liity Jereen millään tapaa.
Tästä samaa mieltä. Come on. Se on vasta 19-vuotiaskin, ei tarvitsisi vääntää näihin juttuihin mukaan.
Tästä samaa mieltä. Come on. Se on vasta 19-vuotiaskin, ei tarvitsisi vääntää näihin juttuihin mukaan.
Kyle ja Jere ajatuksena on
Mä olin 18-vuotias, kun tapasin mun 11 vuotta vanhemman kumppanin. Ollaan vieläkin yhdessä. Älkää tehkö taas normaalista asiasta epänormaalia vaan siksi, ettei se palvele teidän K&B nukkeleikkiä.
Missä ja millä perusteella? Eipä taida pitää paikkaansa.Hän vääntää itse itseään näihin juttuihin.
Kyle on arka kuin whippet-koira pakkasella. Kärtsä voi olla liian pelottava sille
Missä ja millä perusteella? Eipä taida pitää paikkaansa.
Mä olin 18-vuotias, kun tapasin mun 11 vuotta vanhemman kumppanin. Ollaan vieläkin yhdessä. Älkää tehkö taas normaalista asiasta epänormaalia vaan siksi, ettei se palvele teidän K&B nukkeleikkiä.
Ei ole mitään homoja vastaan. Ainoastaan väärinnäkeviä/feikkihomoja. Aidot homot näkevät Bojanin ja Jeren rakkauden aitouden.
Joo, no mua ei mitkään kuvitteelliset Ken-leikit kiinnosta rahtusen vertaa, jollainen tämäkin on. Hlvetin epähauskaa trollaamista vaan vetää toi Kylekin näihin mukaan. Keksikää jotain nokkelampaa.
Huvittavinta tässä on se, että nämä tyypit yrittävät väkisin vääntää Jerestä ja Bojanista homoja tai bimiehiä, mutta samalla he kyseenalaistavat tai kieltävät meidän oikeiden homomiesten olemassaolon. En ole näin sairasta settiä lukenut pitkään aikaan.
Keskipentti elää ikuisesti ja sytyttää röökin, kun tää ketju uppoaaShippaajien ajatusmaailma on niin kieroutunut, jottei siitä ota selvää keskipenttikään.