V
vierailija
Vieras
Sovitaan niin, nuorehkoa homomiestä larppaava Tarja.
Ööö, häh?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sovitaan niin, nuorehkoa homomiestä larppaava Tarja.
Sä alat olla aika hanakka nuppuinesi, arvon 27v homomiesTai K nuuhkimassa.
Ööö, häh? En ole homomies, vaan ihan nainen ja päälle 30 v.
Ööö, häh? En ole homomies, vaan ihan nainen ja päälle 30 v.
Sä alat olla aika hanakka nuppuinesi, arvon 27v homomies
Ja kohta jotain muuta
Tosishippari menee sekaisin jo kirjoittajista ja sohii minne sattuu.
En ole homomies, enkä 27v.
Alan kohta kannattaa ninimerkkejä tänne
Sinä tässä sekaisin menit. Haukut niin täydellisen väärää puuta, että tekee oikein mieli jatkaa sun kanssa vääntämistä ja nähdä miten pahasti voi vielä mennä reisille.
Minä sen kirjoitin p öljä ja olen tosishippari. Sinä tässä olet nyt sekaisin. Kuinka kehtaat kyseenalaistaa näkemykseni K&B rakkaudesta.
Höpö höpöMinä sen kirjoitin p öljä ja olen tosishippari. Sinä tässä olet nyt sekaisin. Kuinka kehtaat kyseenalaistaa näkemykseni K&B rakkaudesta.
Höpö höpö
Sinun Peksi shippisi ei sellainen ole.Miksi kiusaat jatkuvasti meitä tosishippareita?
Ok!Minä olen se joka sanoi iäkseen 27v. Mieheksi en väittänyt itseäni. Ihan naispuolinen olen.
No ei ole ei ole. Se on ylitodellinen!Sinun Peksi shippisi ei sellainen ole.
Ketään normaalia ei kiinnosta kirjoittajat, vaan se sisältö mitä kirjoitetaan.
Sinun Peksi shippisi ei sellainen ole.
No kyllä mua kiinnostaa noin periaatteessa, ketä homomiehet shippaa ja minkäikäiset. Ei sen tarkemmin kytätä varsinaisia kirjoituksia.Ketään normaalia ei kiinnosta kirjoittajat, vaan se sisältö mitä kirjoitetaan.
No ei ole ei ole. Se on ylitodellinen!
P on vanha.Ei sovi Kärtsälle toisin kuin Bojan.
No kyllä mua kiinnostaa noin periaatteessa, ketä homomiehet shippaa ja minkäikäiset. Ei sen tarkemmin kytätä varsinaisia kirjoituksia.
Mutta jonkinlaista osviittaa taisia antaakin aiemmin tänne lataamani kysely