K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä pysty tonne Discordiin kirjoittamaan.. 🙈🙈🙈 Pelkään että kun eka vaja+a eli hermoon osuva kommentti tulee siellä jonkun suusta, saan kohtauksen, enkä osaa olla kohtelias enkä hiljaa :D

No sekin kyllä. Mutta kyllä koko tämän ketjun idea meni persiilleen tosishippaajien myötä. Tämä ei ollut Bojere-ketju, mutta silti piti tulla tänne sitä soopaa sössöttämään. Epäkunnioittavaa jos mikä. Siitä syntyi se vastareaktio ja erinäiset piimäilyjutut.

Olen sen verran kiltti, että mua häiritsee ne piimäjutut, mut ymmärrän nyt jälkikäteen että s*ta vaatii uhreja.

Ei se noin mennyt et selvästi seurannut riittävän aktiivisesti.
Menihän. Olin paikalla kun ne päättivät sen ja saman tien oltiin ryhmästä ulkona. Itse oletin, että siitä hetkestä alkaen on 2 viikkoa aikaa kirjoittaa jotain ja siitä eteenpäin siis osallistua ainakin kerran 2 viikossa. Onhan siitä sitä pettymyksen purkua varmaan todisteena löydettävissä tässä ketjussakin.

Mä en kyllä pysty tonne Discordiin kirjoittamaan.. 🙈🙈🙈 Pelkään että kun eka vaja+a eli hermoon osuva kommentti tulee siellä jonkun suusta, saan kohtauksen, enkä osaa olla kohtelias enkä hiljaa :D

Sitten on parempi, että pysyt poissa. Taidat olla just se, joka tykkää rääpiä täällä niitä keskusteluita. Neuvo sulle: pysy poissa. Aikuisten ihmisten pitää kyetä keskustelemaan asiallisesti muiden kanssa, vaikka olisi ihan eri mieltä. Aina voi poistua paikalta tai hyppiä viestien yli, jos ei kiinnosta tai on vain ikävää sanottavaa.

Yhteistyössä