V
vierailija
Vieras
Luulen että Bojan nähdään Suomessa vielä ennen elokuuta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulen että Bojan nähdään Suomessa vielä ennen elokuuta
Eikä ollut, se tuli myöhemmin vasta ja useampi lensi ulos siinä kohtaa. En halua puhua nyt nimmerkeistä enää, jollei tuo itse keskusteluun. Vai oliko se sittenkin se kirjoituspakko mikä sinne tuli, mutta jotain sellaista.Esittely taisi olla siellä pakollinen alusta asti, kuka nimimerkillinen lensi sieltä?
Esittelyt oli alusta asti, sitten tuli noin 5 minuutin varoitusajalla yhtäkkiä kirjoituspakko.Eikä ollut, se tuli myöhemmin vasta ja useampi lensi ulos siinä kohtaa. En halua puhua nyt nimmerkeistä enää, jollei tuo itse keskusteluun. Vai oliko se sittenkin se kirjoituspakko mikä sinne tuli, mutta jotain sellaista.
Vauvalle ei enää kannattanut kirjoittaa, koska suunnilleen kaikki poistettiin, ja sama jatkuu ilmeisesti edelleen. Puutarhaan puolestaan joku tulee aina häiriköimään asiaankuulumattomuuksilla.Mä mietin, miks niiden piti tänne tunkea, kun oli puutarhakin. Eikö vaan ollut tarpeeksi porukkaa keskustelemaan, että piti tämäkin palsta tulla pilaamaan.
Ää, oon kommentoinut vain, jos joku muu tuo aiheen.Kai se nyt susta on typerä idea kun oot yksi vuotajista pölkky.
Vauvalle ei enää kannattanut kirjoittaa, koska suunnilleen kaikki poistettiin, ja sama jatkuu ilmeisesti edelleen. Puutarhaan puolestaan joku tulee aina häiriköimään asiaankuulumattomuuksilla.
Jep. Tämä valikoitui plussalla Puutarhan sijaan, koska siellä alkoi aina joku huuto jostain säännöistä.Vauvalle ei enää kannattanut kirjoittaa, koska suunnilleen kaikki poistettiin, ja sama jatkuu ilmeisesti edelleen. Puutarhaan puolestaan joku tulee aina häiriköimään asiaankuulumattomuuksilla.
Vauvan vielä ollessa käytössä Puutarhalla alkoi olla sen sääntöhuutelun takia hiljaisempaa. Täällä oli enemmän Bojere vapaamielisiä, joita kiinnosti realismi, sen takia .Mikä estää sen kirjoittelun puutarhaan? Miksi muiden mielipiteet häiritsevät siellä mutta ei tällä?
Ja tänne sit jäätiin siis. Vilkkaampaa keskustelu.Vauvan vielä ollessa käytössä Puutarhalla alkoi olla sen sääntöhuutelun takia hiljaisempaa. Täällä oli enemmän Bojere vapaamielisiä, joita kiinnosti realismi, sen takia .
Kirjoituspakosta varoitettiin viikkoa ennen.Esittelyt oli alusta asti, sitten tuli noin 5 minuutin varoitusajalla yhtäkkiä kirjoituspakko.
Enemmän = 2 ihmistäVauvan vielä ollessa käytössä Puutarhalla alkoi olla sen sääntöhuutelun takia hiljaisempaa. Täällä oli enemmän Bojere vapaamielisiä, joita kiinnosti realismi, sen takia .
Täällä ei sit olekaan mitään asiaankuulumatonta?Vauvalle ei enää kannattanut kirjoittaa, koska suunnilleen kaikki poistettiin, ja sama jatkuu ilmeisesti edelleen. Puutarhaan puolestaan joku tulee aina häiriköimään asiaankuulumattomuuksilla.
Ei varoitettu. Ainakaan se ei ollut sääntö. Kun siitä tuli ehto saada olla ryhmässä se tuli HETI voimaan. Siinähän ois pitänyt antaa 2 viikkoa aikaa ihmisille alkaa kirjoitella.Kirjoituspakosta varoitettiin viikkoa ennen.
Ei se noin mennyt et selvästi seurannut riittävän aktiivisesti.Ei varoitettu. Ainakaan se ei ollut sääntö. Kun siitä tuli ehto saada olla ryhmässä se tuli HETI voimaan. Siinähän ois pitänyt antaa 2 viikkoa aikaa ihmisille alkaa kirjoitella.
www.instagram.com
Ja sitten tulitte tänne häiriköimäänVauvalle ei enää kannattanut kirjoittaa, koska suunnilleen kaikki poistettiin, ja sama jatkuu ilmeisesti edelleen. Puutarhaan puolestaan joku tulee aina häiriköimään asiaankuulumattomuuksilla.
Tämä palsta meni pilalle, kun täällä alettiin tunnistella ja vainota kirjoittajia.
Ei varoitettu. Ainakaan se ei ollut sääntö. Kun siitä tuli ehto saada olla ryhmässä se tuli HETI voimaan. Siinähän ois pitänyt antaa 2 viikkoa aikaa ihmisille alkaa kirjoitella.
Eli sen sijaan saat kohtauksen täällä?Mä en kyllä pysty tonne Discordiin kirjoittamaan.. Pelkään että kun eka vaja+a eli hermoon osuva kommentti tulee siellä jonkun suusta, saan kohtauksen, enkä osaa olla kohtelias enkä hiljaa
No sekin kyllä. Mutta kyllä koko tämän ketjun idea meni persiilleen tosishippaajien myötä. Tämä ei ollut Bojere-ketju, mutta silti piti tulla tänne sitä soopaa sössöttämään. Epäkunnioittavaa jos mikä. Siitä syntyi se vastareaktio ja erinäiset piimäilyjutut.
Menihän. Olin paikalla kun ne päättivät sen ja saman tien oltiin ryhmästä ulkona. Itse oletin, että siitä hetkestä alkaen on 2 viikkoa aikaa kirjoittaa jotain ja siitä eteenpäin siis osallistua ainakin kerran 2 viikossa. Onhan siitä sitä pettymyksen purkua varmaan todisteena löydettävissä tässä ketjussakin.Ei se noin mennyt et selvästi seurannut riittävän aktiivisesti.
Tottumattomammalle syntyy kyllä helposti sellainen käsitys, että on nyt vaan ulkona koko ryhmästä.. Ellei sitten osaa havaita, että siinä on se esittelyt ja avaa sitä.
Mä en kyllä pysty tonne Discordiin kirjoittamaan..Pelkään että kun eka vaja+a eli hermoon osuva kommentti tulee siellä jonkun suusta, saan kohtauksen, enkä osaa olla kohtelias enkä hiljaa
![]()
Meitä on useampia.Enemmän = 2 ihmistä