K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka v tun vaikeaa on kurkata jotakin tiettyä discordin palvelinta esim. joka toinen päivä. Ei heillä ole mitään velvollisuutta pitää mukana sellaisia ihmisiä, jotka ei tuota sinne mitään sisältöä. Itse en siellä ole, mutta kyrsii monissa pienissä paikoissa ne vapaamatkustajat, jotka ei tuota mitään kontenttia itse.
No siis häh, mähän olin siellä sisällä, kun ne keksi sen säännön!! Kyse oli siitä, että jos sääntö on, että voit olla ryhmässä, jos kirjoitat jotain kerran kahteen viikkoon, niin sen ajan ois pitänyt alkaa kulua säännön asettamisesta, eikä kaksi viikkoa jo ennen sitä! 🤦‍♀️

No siis häh, mähän olin siellä sisällä, kun ne keksi sen säännön!! Kyse oli siitä, että jos sääntö on, että voit olla ryhmässä, jos kirjoitat jotain kerran kahteen viikkoon, niin sen ajan ois pitänyt alkaa kulua säännön asettamisesta, eikä kaksi viikkoa jo ennen sitä!
Jos säännöllä on tarkoitus poistaa juttuja vuotavat lurkkaajat niin sehän toimi hyvin juuri noin.

No siis häh, mähän olin siellä sisällä, kun ne keksi sen säännön!! Kyse oli siitä, että jos sääntö on, että voit olla ryhmässä, jos kirjoitat jotain kerran kahteen viikkoon, niin sen ajan ois pitänyt alkaa kulua säännön asettamisesta, eikä kaksi viikkoa jo ennen sitä!
No siis häh, mähän olin siellä sisällä, kun ne keksi sen säännön!! Kyse oli siitä, että jos sääntö on, että voit olla ryhmässä, jos kirjoitat jotain kerran kahteen viikkoon, niin sen ajan ois pitänyt alkaa kulua säännön asettamisesta, eikä kaksi viikkoa jo ennen sitä! 🤦‍♀️

Mikä tuuri että pääsivät susta eroon, KB porukalla tuskin käy yhtä hyvin. Taidat pysyä siellä kuin takiainen.

Yhteistyössä