vierailija
Joo toivoisin kans suomi/sloveeniversiota mut luulen kyl et enkkua on myös mukana.Kielivalinnat kiinnostaa. Millä kielellä B aikoo laulaa? Suomikin luonnistuisi mut Suomi x Slovenia/Serbia ois jees.
Joo toivoisin kans suomi/sloveeniversiota mut luulen kyl et enkkua on myös mukana.Kielivalinnat kiinnostaa. Millä kielellä B aikoo laulaa? Suomikin luonnistuisi mut Suomi x Slovenia/Serbia ois jees.
Mitä paskaa te taas puhutte?Kiinnitin huomiota samaan, miksiköhän.
Tuo K:n ahdistunut katse jää kyllä vainoamaan mua tän collabin osalta. Olisiko edes lopulta halunnut tehdä tätä ilman painostusta.Kiinnitin huomiota samaan, miksiköhän.
Joillain on aina kauhea huoli aikuisista miehistä. Vissiin joku vahva hoivavietti tai jotain.Mitä paskaa te taas puhutte? alussa ja lopussa katsoo Boitsua iloisesti ja lempeästi. Keskivaiheella vetää loirikäärijäroolia "ärtyneenä" aikataulukyselystä
Ihan muutamia päiviä sitten haastiksessa sanoi, että voi hyvin sanoa ei collabeille, jotka ei tunnu hyviltä. Ja muutenkin sanoi, että jos joku yrittää pelkästään saada hyötyä, hän miettii, saako siitä itse myös jotain ja tekee diilin. Vaikka tässä olisi ystävänpalvelustakin mukana, K ei taatusti olis lähtenyt mukaan mihinkään höpöhommaan, vaan sanonut ei. Enkä mitenkään usko, että Allu ja Sonny olisi vaivautunut tähän, jos ihan scheissea olisi tulossa. Allulla varsinkin on ollut aina aika tiukka linja.Tuo K:n ahdistunut katse jää kyllä vainoamaan mua tän collabin osalta. Olisiko edes lopulta halunnut tehdä tätä ilman painostusta.
Ei jml nyt oikeestiTuo K:n ahdistunut katse jää kyllä vainoamaan mua tän collabin osalta. Olisiko edes lopulta halunnut tehdä tätä ilman painostusta.
Ei jml nyt oikeesti Lauma idareita shippaajia jää vainoamaan mua tän kollabin osalta
Bojanin suomi voisi olla liian koomista.Kielivalinnat kiinnostaa. Millä kielellä B aikoo laulaa? Suomikin luonnistuisi mut Suomi x Slovenia/Serbia ois jees.
No mitäs muuta kuin haukkumista näiltä joksufaneilta osaa odottaa. Ällöttävää porukkaa.Lopettakaapa se haukkuminen taas. Miksi kaikesta pitää löytää jotain huonoa? Ei ihme jos K on ollut väsynyt, pelistä suoraan Sloveniaan ja varmasti illat menneet pitkiksi. Lomatkin jäi lyhyeksi tänä keväänä. Silti ilmeissä on iloa. Ehkäpä siis väsynyt mutta onnellinen.
Ja sä jatkat sitte joksufanien haukkumisella.No mitäs muuta kuin haukkumista näiltä joksufaneilta osaa odottaa. Ällöttävää porukkaa.
Tosi toksista porukkaa.No mitäs muuta kuin haukkumista näiltä joksufaneilta osaa odottaa. Ällöttävää porukkaa.
Jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on...Jatkuva ryyppääminen alkaa kyllä näkyä naamassa pahasti.
Jerpalla on taas pupillit jättisuuret. Se yleensä, ottaen huomooon muun habituksen ja jos sulkee pois mahdollisen vastarakastumisen, kertoo voimakkaasta väsymyksestä/piristeiden käytöstäJatkuva ryyppääminen alkaa kyllä näkyä naamassa pahasti.
Bojambo jambojamboShippaajat ja bojanpakottajat on vieneet kaiken ilon tästä biisistä
Tää, trollit haukkuu ensin Kn ja heti perään joksufanit. Tuskinpa tosishippaajakaan on nyt hermostunut mistään.Mä en ajattele kuin puhtaasti trolleila ja provoilijoina nää haukkujat. Mistä ees lähtenyt oletus että jomman kumman fanit pyörii melkein kellon ympäri haukkumassa.
Toisilla vaan on luonnostaan isot pupillit.Jerpalla on taas pupillit jättisuuret. Se yleensä, ottaen huomooon muun habituksen ja jos sulkee pois mahdollisen vastarakastumisen, kertoo voimakkaasta väsymyksestä/piristeiden käytöstä