V
vierailija
Vieras
LOTL-collab tulee syksyllä. Ja K:n sanoin joku myös joku yllättävä.Onko mitään viisucollabia edes sanottu tulevan ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
LOTL-collab tulee syksyllä. Ja K:n sanoin joku myös joku yllättävä.Onko mitään viisucollabia edes sanottu tulevan ??
LOTL-collab tulee syksyllä. Ja K:n sanoin joku myös joku yllättävä.
oisko yllättävä collab BL?
No tämä!Mä salaa toivon, että jättäis nämä viisucollabit pois ja tekis muita yhteistöitä ja albumin, joka ei millään tavalla ois liitettynä viisuihinMutta ymmärrän, että nyt täytyy tehdä asioita myös, jotka resonoi viisufaneihin. Hooja-collab oli fressi ja tervetullut, lisää tällaisia, niin pääsee eroon pelkistä viisujutuista.
Aattelet et se ois nimenomaan b yksin ei joksut?
Vois jopa olla ja niiden musatyyli kuitenkin menee yksii, vaikka en tätä toivokaan.oisko yllättävä collab BL?
Käy kattoo Bojanin insta
Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinenToi oli siis viitaten siihen collabiin
Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen![]()
Normi krapulaMä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen
Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen![]()
Näytti kyllä, että hittooko kuvaat. Tää yhteistyö alkaa ahdistaa jo itseäkin, tekeekö vaan äänekkään fanipaineen vuoksi.Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen
Älkää nyt hemmetti alkako jaella taas niitä persesilmällä aistittuja syviä fiiliksiä. Johta on ketjun päässä ikiaikaiset dissosiaatiot.Mä en tiedä miksi mulle tuli jotenkin paha fiilis tosta stoorista, K oli niin vaivaantuneen oloinen
Mistään dissosiaatiosta olla puhuttu vaan K:n ilmeestä!Älkää nyt hemmetti alkako jaella taas niitä persesilmällä aistittuja syviä fiiliksiä. Johta on ketjun päässä ikiaikaiset dissosiaatiot.
Allekirjoitan tämänVai olisko vaan väsynyt. Tuskin nyt olis jakanut stooria heti, jos jotenkin juttu vaivaisi.
En ole Bojanisti enkä shippari. Pelkkä K-fani
Tekis mieli laittaa, että tarviitko apua. Toi tuntui kuin poliisikuulustelultaNäytti kyllä, että hittooko kuvaat. Tää yhteistyö alkaa ahdistaa jo itseäkin, tekeekö vaan äänekkään fanipaineen vuoksi.
Voi kun vois tehdä omia juttujansa ilman painostusta, tää biisi on niin pakotettu, että jotenkin tulee surullinen olo. Ehkä ensi vuonna sitten.Minustakin vaikutti kiusaantuneelta, mutta siihen voi olla montaa syytä.
Paskat. On se voinu ollu suunnitelmissa jo kauan. K on vaan nyt vähän heikommassa hapessa, mutta "lapsi" on silti toivottuVoi kun vois tehdä omia juttujansa ilman painostusta, tää biisi on niin pakotettu, että jotenkin tulee surullinen olo. Ehkä ensi vuonna sitten.