Okei? Tää on oudoin palsta koskaan. Saan tosi usein ihme vastauksia kuin oletettaisi ties mitäSovitaan näin niin saat sinäkin mielenrauhan eikä tarvii menettää yöunia.
Kärtsä ei sellaisista ole koskaan postaillut, koska tuskin haluaa aiheuttaa pettymystä, jos siitä ei tuliskaan mitään. Eiköhän ne biisileirit ja ideat ole heitelty jo aiemmin.Todennäköisempää että sinne mentiin vasta "biisileireilemään", pallottelemaan ideoita.
Niin ovat neuvotelleet sellaisen sopimuksen. K:lla ei selkeästi tällaista ole, kun kertoi halunneensa julkaista toisen Hooja-biisin, mutta levy-yhtiölle ei sopinut.Samaa uskon. Myös Tuisku on kertonut suosionsa myötä neuvotelleensa Warnerilta sellaisen sopimuksen, jossa omistaa itse kaikki oikeudet musiikkiinsa jne. Sellainen ottakaa tai jättäkää sopimus. Ja K on vähintään yhtä iso että suuri menetyshän se olisi Warnerille..
Ja tää nykyinen hiljaiselo, ei kauheesti näy elonmerkkejä muuta kuin jotain kesän Balkanin keikkajakoja.Kyllästyminen kyllä ihan varteen otettava vaihtoehto
No niin on suu väkerrettynä. Hampaatkin tartte kohta blondauksen. Ukko on kyllä kuin suoraan kadunkulkija kouvolasta, ei kyllä pue enää tuo tukka takan samalla tavalla, kuin vielä pari vuotta sitten.onkyl taas harhaista: tis*ikordilaisten mielestä K näyttää niiiiin onnelliselta tossa fanin kanssa otetussa kuvassa. P askat näytä, yrittää peitellä ketutustaan todella läpinäkyvällä feikkihymyllä, onnellisuus kaukana
Tilanne voi tietty olla eri nyt ku Hoojaki on saman yhtiön leivissä.Niin ovat neuvotelleet sellaisen sopimuksen. K:lla ei selkeästi tällaista ole, kun kertoi halunneensa julkaista toisen Hooja-biisin, mutta levy-yhtiölle ei sopinut.
Mun mielestä juttu meni niin, että sekä Hooja että K olivat ihan itse olleet sitä mieltä, ettei sitä julkaistaisi. Ei ole levy-yhtiöstä kyse tässä. Myöhemmin sitten pohtivat, että ehkä sen voisikin julkaista. Sen näkee sitten milloin se tulee, jos tulee. Ei ole kummankaan edun mukaista julkaista toista collabia heti perään, kun edellinenkin saa vielä ihan hyvin striimejä.Niin ovat neuvotelleet sellaisen sopimuksen. K:lla ei selkeästi tällaista ole, kun kertoi halunneensa julkaista toisen Hooja-biisin, mutta levy-yhtiölle ei sopinut.
Matkusti sinne asti ja tyyppi vaan ropaa puhelintaanK on varmaan vähän ilmat pihalla ja eksyneellä fiiliksellä. Viisucrushista on jäljellä enää ukkoutumassa oleva tylsänpuoleinen kamukaiffari, jota varten luvattu joku biisintapainenkin tehdä
Suvantovaihe molemmissa suunnissa, suomessa ja joksuilla itsellään. Nouseekohan enää (suomen osalta) sellaseksi kuin parhaimillaan oli?Ja tää nykyinen hiljaiselo, ei kauheesti näy elonmerkkejä muuta kuin jotain kesän Balkanin keikkajakoja.
Jos oikeasti julkaisevat biisin ja se on vieläpä menestyisi Suomessa(miksei muuallakin) niin on sillä vaikutusta Joksuihinkin.Suvantovaihe molemmissa suunnissa, suomessa ja joksuilla itsellään. Nouseekohan enää (suomen osalta) sellaseksi kuin parhaimillaan oli?
No ei tietenkään. Mitenkään. Se viisujen tuoma noste on melko mahdoton toisintaa ilman jäätävää hittiä, jota Joksuilta on turha odottaa.Suvantovaihe molemmissa suunnissa, suomessa ja joksuilla itsellään. Nouseekohan enää (suomen osalta) sellaseksi kuin parhaimillaan oli?
Kumma juttu ettei nyt ollenkaan ole hehkua Kssa vaikka vihdoin pääsi sinne kaikkien odottamalle reissulle...No niin on suu väkerrettynä. Hampaatkin tartte kohta blondauksen. Ukko on kyllä kuin suoraan kadunkulkija kouvolasta, ei kyllä pue enää tuo tukka takan samalla tavalla, kuin vielä pari vuotta sitten.
SFB oli se mikä haluttiin julkaista. Mutta K puhui, että haluaisi julkaista myös tämän toisen biisin, mutta ymmärtää, miksi levy-yhtiö ei, koska pitää olla suunnitelmallisuutta. Mutta aikoo puskea biisin läpi jossain vaiheessa.Mun mielestä juttu meni niin, että sekä Hooja että K olivat ihan itse olleet sitä mieltä, ettei sitä julkaistaisi. Ei ole levy-yhtiöstä kyse tässä. Myöhemmin sitten pohtivat, että ehkä sen voisikin julkaista. Sen näkee sitten milloin se tulee, jos tulee. Ei ole kummankaan edun mukaista julkaista toista collabia heti perään, kun edellinenkin saa vielä ihan hyvin striimejä.
Tupakka.Porkkana peittää viinapullon, mut onko B:llä kädessä denssiä?
En usko että nousee enää entiselle tasolle, eiköhän se suosion huippu Suomessa nähty jo. Mielenkiintoista silti nähdä mikä meno ja kuinka paljon porukkaa on JO ens kesän Suomen keikoilla.Suvantovaihe molemmissa suunnissa, suomessa ja joksuilla itsellään. Nouseekohan enää (suomen osalta) sellaseksi kuin parhaimillaan oli?
No johan taas meni K:n haukkumiseksi, ei teiltä joksufaneilta voi muuta odottaakaan, patologista porukkaaNo niin on suu väkerrettynä. Hampaatkin tartte kohta blondauksen. Ukko on kyllä kuin suoraan kadunkulkija kouvolasta, ei kyllä pue enää tuo tukka takan samalla tavalla, kuin vielä pari vuotta sitten.
Mun mielestä pitää kiinni pyöreästä denssirasiasta. Sormien asento viittaa myös siihen.Tupakka.
Mä salaa toivon, että jättäis nämä viisucollabit pois ja tekis muita yhteistöitä ja albumin, joka ei millään tavalla ois liitettynä viisuihin🥹 Mutta ymmärrän, että nyt täytyy tehdä asioita myös, jotka resonoi viisufaneihin. Hooja-collab oli fressi ja tervetullut, lisää tällaisia, niin pääsee eroon pelkistä viisujutuista.En näe mitään syytä miksi levy-yhtiö ei haluaisi julkaista, mutta tuskin siihen promoamiseen mitään suurta eforttia laitetaan. Kyse on enemmänkin välisinkusta. Jospa K haluaa toteuttaa haaveitaan ja julkaista sitten joskus sen kunnon albumin joka ei enää ole sidoksissa viisuaikaan.