K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa uskon. Myös Tuisku on kertonut suosionsa myötä neuvotelleensa Warnerilta sellaisen sopimuksen, jossa omistaa itse kaikki oikeudet musiikkiinsa jne. Sellainen ottakaa tai jättäkää sopimus. Ja K on vähintään yhtä iso että suuri menetyshän se olisi Warnerille..
Niin ovat neuvotelleet sellaisen sopimuksen. K:lla ei selkeästi tällaista ole, kun kertoi halunneensa julkaista toisen Hooja-biisin, mutta levy-yhtiölle ei sopinut.

vierailija
onkyl taas harhaista: tis*ikordilaisten mielestä K näyttää niiiiin onnelliselta tossa fanin kanssa otetussa kuvassa. P askat näytä, yrittää peitellä ketutustaan todella läpinäkyvällä feikkihymyllä, onnellisuus kaukana

vierailija
K on varmaan vähän ilmat pihalla ja eksyneellä fiiliksellä. Viisucrushista on jäljellä enää ukkoutumassa oleva tylsänpuoleinen kamukaiffari, jota varten luvattu joku biisintapainenkin tehdä

vierailija
onkyl taas harhaista: tis*ikordilaisten mielestä K näyttää niiiiin onnelliselta tossa fanin kanssa otetussa kuvassa. P askat näytä, yrittää peitellä ketutustaan todella läpinäkyvällä feikkihymyllä, onnellisuus kaukana
No niin on suu väkerrettynä. Hampaatkin tartte kohta blondauksen. Ukko on kyllä kuin suoraan kadunkulkija kouvolasta, ei kyllä pue enää tuo tukka takan samalla tavalla, kuin vielä pari vuotta sitten.

vierailija
Niin ovat neuvotelleet sellaisen sopimuksen. K:lla ei selkeästi tällaista ole, kun kertoi halunneensa julkaista toisen Hooja-biisin, mutta levy-yhtiölle ei sopinut.
Mun mielestä juttu meni niin, että sekä Hooja että K olivat ihan itse olleet sitä mieltä, ettei sitä julkaistaisi. Ei ole levy-yhtiöstä kyse tässä. Myöhemmin sitten pohtivat, että ehkä sen voisikin julkaista. Sen näkee sitten milloin se tulee, jos tulee. Ei ole kummankaan edun mukaista julkaista toista collabia heti perään, kun edellinenkin saa vielä ihan hyvin striimejä.

vierailija
Oikeestaan tää meni just silleen miten oonkin ajatellut. Jokereiden oma musiikki on todella erilaista ja saattaisi olla vaikea löytää kaikkia miellyttävä lopputulos. Pelkän Boitsun kanssa asia erikseen.

vierailija
No niin on suu väkerrettynä. Hampaatkin tartte kohta blondauksen. Ukko on kyllä kuin suoraan kadunkulkija kouvolasta, ei kyllä pue enää tuo tukka takan samalla tavalla, kuin vielä pari vuotta sitten.
Kumma juttu ettei nyt ollenkaan ole hehkua Kssa vaikka vihdoin pääsi sinne kaikkien odottamalle reissulle...
Pitääkö tässä lopettaa kuumistelut kun ukko näyttää turhapuron ja tauskin sekotukselta 😖

vierailija
Mun mielestä juttu meni niin, että sekä Hooja että K olivat ihan itse olleet sitä mieltä, ettei sitä julkaistaisi. Ei ole levy-yhtiöstä kyse tässä. Myöhemmin sitten pohtivat, että ehkä sen voisikin julkaista. Sen näkee sitten milloin se tulee, jos tulee. Ei ole kummankaan edun mukaista julkaista toista collabia heti perään, kun edellinenkin saa vielä ihan hyvin striimejä.
SFB oli se mikä haluttiin julkaista. Mutta K puhui, että haluaisi julkaista myös tämän toisen biisin, mutta ymmärtää, miksi levy-yhtiö ei, koska pitää olla suunnitelmallisuutta. Mutta aikoo puskea biisin läpi jossain vaiheessa.

vierailija
Joksut tuli tunnetuksi viisuissa, mutta suomessa noste on minusta enemmän K:n, ahkerasti suomessa keikkailun ja somessa paljon materiaalin jakamisen tulosta. Nyt kun se suomen kesäkeikka on jossain itäsuomessa muistaakseni niin mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Kuinka moni mamma vaivautuu paikalle enää vai onko kaikki katsojat normi festarikävijöitä

vierailija
En näe mitään syytä miksi levy-yhtiö ei haluaisi julkaista, mutta tuskin siihen promoamiseen mitään suurta eforttia laitetaan. Kyse on enemmänkin välisinkusta. Jospa K haluaa toteuttaa haaveitaan ja julkaista sitten joskus sen kunnon albumin joka ei enää ole sidoksissa viisuaikaan.

vierailija
En näe mitään syytä miksi levy-yhtiö ei haluaisi julkaista, mutta tuskin siihen promoamiseen mitään suurta eforttia laitetaan. Kyse on enemmänkin välisinkusta. Jospa K haluaa toteuttaa haaveitaan ja julkaista sitten joskus sen kunnon albumin joka ei enää ole sidoksissa viisuaikaan.
Mä salaa toivon, että jättäis nämä viisucollabit pois ja tekis muita yhteistöitä ja albumin, joka ei millään tavalla ois liitettynä viisuihin🥹 Mutta ymmärrän, että nyt täytyy tehdä asioita myös, jotka resonoi viisufaneihin. Hooja-collab oli fressi ja tervetullut, lisää tällaisia, niin pääsee eroon pelkistä viisujutuista.

Yhteistyössä