K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinnostaa kyl kovasti millainen teksti yhteiskappaleella olisi. Onko kokonaan irrallinen tarina vai liitetäänkö viisuaikaan tai korostetaan pelkkää ystävyyttä. Riippuu varmaan todella paljon myös, onko tämä puhtaasti oma projektinsa vai ollaanko tätä liittämässä VE ohjelmaan. Jos on niin silloinhan kappale tulisi ulos vasta loppuvuodesta. Muussa tapauksessa aikaisemmin. Toukokuun viisuviikko taitais olla varmaan liian aikasin... Toki ei ehkä sitten, jos sanat ja sävelet ovat olleet tiedossa. Haluttu vain nauhoittaa B:n laulu ja muutenkin tehdä lopputyö valmiiksi. Eikös K:n pitänyt olla menossa sinne Japaniinkin ennen kesää?

vierailija
Kiinnostaa kyl kovasti millainen teksti yhteiskappaleella olisi. Onko kokonaan irrallinen tarina vai liitetäänkö viisuaikaan tai korostetaan pelkkää ystävyyttä. Riippuu varmaan todella paljon myös, onko tämä puhtaasti oma projektinsa vai ollaanko tätä liittämässä VE ohjelmaan. Jos on niin silloinhan kappale tulisi ulos vasta loppuvuodesta. Muussa tapauksessa aikaisemmin. Toukokuun viisuviikko taitais olla varmaan liian aikasin... Toki ei ehkä sitten, jos sanat ja sävelet ovat olleet tiedossa. Haluttu vain nauhoittaa B:n laulu ja muutenkin tehdä lopputyö valmiiksi. Eikös K:n pitänyt olla menossa sinne Japaniinkin ennen kesää?
Trollikisa meni jo.

vierailija

Miksi se biisi olisi välttämättä mitenkään henkilökohtainen tai jotenkin liittyisi "bojereen" tai ystävyyteen. Aihe voi olla ihan mikä tahansa.

vierailija
Varmasti, jos vaan aikataulu antaa myöden. Nää kyl löysi heti niin spessuyhteyden
Mä oon miettinyt miks näiden yhteys on niin jotenkin tuttua turvallista ja ihanaa. Ehkä kun heillä molemmilla on niin samanlainen asenne ja kunnioitus toisiaan kohtaan. En oo kyllä vähään aikaan nähnyt artistia, joka ei haluaisi hyötyä K:sta ja tää tuntui, että halusivat vaan tehdä musaa yhdessä.

vierailija
Warner lopulta päättää, mitkä julkaistaan. K on tehnyt monien kanssa biisejä, joita ei koskaan ole julkaistu, esim Sanni ja Sexmane.
Eipä noista ole ollut etukäteen mitään tietoa. K on vasta jälkikäteen kertonut näistä. Luulen. että tässä on nyt joku varmuus kyllä, kun siitä on uskallettu postatata. Joka kerta kun K on jostain collabista postannut, ne ovat kyllä toteutuneet. Nähtäväksi jää, minkä tyyppisestä collabista on kyse.

vierailija
Eipä noista ole ollut etukäteen mitään tietoa. K on vasta jälkikäteen kertonut näistä. Luulen. että tässä on nyt joku varmuus kyllä, kun siitä on uskallettu postatata. Joka kerta kun K on jostain collabista postannut, ne ovat kyllä toteutuneet. Nähtäväksi jää, minkä tyyppisestä collabista on kyse.
Ei kai toi Tilhi biisi vaan liity siihen mitenkään, oli outo.

vierailija
No se postaa shippikansalle tätä kontsaa😅 Se riippuu biisistä lopulta, minkä Warner joko hyväksyy tai ei.

vierailija
Ei se ole itse asiassa collabeista postannut.

vierailija
Ajatelkaa kuinka ihanaa saada mv, missä K ja B katsovat toisiaan silmiin ja pitävät kädestä kiinni. Laulavat viisuissa kokemastaan rakkaudesta ja siitä ikävästä sekä polteesta, mikä kaihertaa sydäntä joka päivä, kun joutuvat olemaan erossa todistaan. Musta taisi tulla romantikko ja tosishippaaja. Laittaisin tähän paljon sydän emojeita, mutta mitkään emojit eivät riitä kuvaamaan K:n ja B:n välistä rakkautta.
T. Siveys-Jorma

Yhteistyössä