vierailija
Juu ja vollottaja myös oli hyvä vielä päivällä, myöhemmin väsähti.Mun suosikki trollaushahmokisassa tais olla se päivällä uskonsa bojereen menettänyt tosishippaaja
Juu ja vollottaja myös oli hyvä vielä päivällä, myöhemmin väsähti.Mun suosikki trollaushahmokisassa tais olla se päivällä uskonsa bojereen menettänyt tosishippaaja
Nimitteletkö mua trolliksi? Kerjäät lättyyn.Mun suosikki trollaushahmokisassa tais olla se päivällä uskonsa bojereen menettänyt tosishippaaja
Trollikisa meni jo.Kiinnostaa kyl kovasti millainen teksti yhteiskappaleella olisi. Onko kokonaan irrallinen tarina vai liitetäänkö viisuaikaan tai korostetaan pelkkää ystävyyttä. Riippuu varmaan todella paljon myös, onko tämä puhtaasti oma projektinsa vai ollaanko tätä liittämässä VE ohjelmaan. Jos on niin silloinhan kappale tulisi ulos vasta loppuvuodesta. Muussa tapauksessa aikaisemmin. Toukokuun viisuviikko taitais olla varmaan liian aikasin... Toki ei ehkä sitten, jos sanat ja sävelet ovat olleet tiedossa. Haluttu vain nauhoittaa B:n laulu ja muutenkin tehdä lopputyö valmiiksi. Eikös K:n pitänyt olla menossa sinne Japaniinkin ennen kesää?
Kiinnostaa kyl kovasti millainen teksti yhteiskappaleella olisi. Onko kokonaan irrallinen tarina vai liitetäänkö viisuaikaan tai korostetaan pelkkää ystävyyttä. Riippuu varmaan todella paljon myös, onko tämä puhtaasti oma projektinsa vai ollaanko tätä liittämässä VE ohjelmaan. Jos on niin silloinhan kappale tulisi ulos vasta loppuvuodesta. Muussa tapauksessa aikaisemmin. Toukokuun viisuviikko taitais olla varmaan liian aikasin... Toki ei ehkä sitten, jos sanat ja sävelet ovat olleet tiedossa. Haluttu vain nauhoittaa B:n laulu ja muutenkin tehdä lopputyö valmiiksi. Eikös K:n pitänyt olla menossa sinne Japaniinkin ennen kesää?
Tulisko se toinen biisi Allihopa-koertueellaMårdis
Siksi just kiinnostaa et millanen aihe mahtaa olla kyseessä. Kaipa kuitenkin yleensä ollut jollakin tavalla henkilökohtaisia aiheita ja sanoituksia.Miksi se biisi olisi välttämättä mitenkään henkilökohtainen tai jotenkin liittyisi "bojereen" tai ystävyyteen. Aihe voi olla ihan mikä tahansa.
Warner lopulta päättää, mitkä julkaistaan. K on tehnyt monien kanssa biisejä, joita ei koskaan ole julkaistu, esim Sanni ja Sexmane.Miksi se biisi olisi välttämättä mitenkään henkilökohtainen tai jotenkin liittyisi "bojereen" tai ystävyyteen. Aihe voi olla ihan mikä tahansa.
Mä oon miettinyt miks näiden yhteys on niin jotenkin tuttua turvallista ja ihanaa. Ehkä kun heillä molemmilla on niin samanlainen asenne ja kunnioitus toisiaan kohtaan. En oo kyllä vähään aikaan nähnyt artistia, joka ei haluaisi hyötyä K:sta ja tää tuntui, että halusivat vaan tehdä musaa yhdessä.Varmasti, jos vaan aikataulu antaa myöden. Nää kyl löysi heti niin spessuyhteyden
Onhan se Sex money biisi julkaistu (ilman Sexmanea vain)Warner lopulta päättää, mitkä julkaistaan. K on tehnyt monien kanssa biisejä, joita ei koskaan ole julkaistu, esim Sanni ja Sexmane.
Eipä noista ole ollut etukäteen mitään tietoa. K on vasta jälkikäteen kertonut näistä. Luulen. että tässä on nyt joku varmuus kyllä, kun siitä on uskallettu postatata. Joka kerta kun K on jostain collabista postannut, ne ovat kyllä toteutuneet. Nähtäväksi jää, minkä tyyppisestä collabista on kyse.Warner lopulta päättää, mitkä julkaistaan. K on tehnyt monien kanssa biisejä, joita ei koskaan ole julkaistu, esim Sanni ja Sexmane.
Ei kai toi Tilhi biisi vaan liity siihen mitenkään, oli outo.Eipä noista ole ollut etukäteen mitään tietoa. K on vasta jälkikäteen kertonut näistä. Luulen. että tässä on nyt joku varmuus kyllä, kun siitä on uskallettu postatata. Joka kerta kun K on jostain collabista postannut, ne ovat kyllä toteutuneet. Nähtäväksi jää, minkä tyyppisestä collabista on kyse.
Eiköhän ollut ihan pelkkää pelleilyä.Ei kai toi Tilhi biisi vaan liity siihen mitenkään, oli outo.
No se postaa shippikansalle tätä kontsaaEipä noista ole ollut etukäteen mitään tietoa. K on vasta jälkikäteen kertonut näistä. Luulen. että tässä on nyt joku varmuus kyllä, kun siitä on uskallettu postatata. Joka kerta kun K on jostain collabista postannut, ne ovat kyllä toteutuneet. Nähtäväksi jää, minkä tyyppisestä collabista on kyse.
Ei se ole itse asiassa collabeista postannut.Eipä noista ole ollut etukäteen mitään tietoa. K on vasta jälkikäteen kertonut näistä. Luulen. että tässä on nyt joku varmuus kyllä, kun siitä on uskallettu postatata. Joka kerta kun K on jostain collabista postannut, ne ovat kyllä toteutuneet. Nähtäväksi jää, minkä tyyppisestä collabista on kyse.
No kyllä, warner määrittää, mitä julkaistaan. K sai vasta puolen vuoden jälkeen taisteltua PC:n läpi ja nyt yrittää sitä toista Hooja-biisiä.Tuskinpa Warnerilla nyt niin paljon valtaa on. Ja jos on niin aina B voi julkaista sen
No tuskinpa huvikseen raahaisi Sonnya ja Allua matkassa, jos mitään varmuutta biisin julkaisusta ei ole.No se postaa shippikansalle tätä kontsaa Se riippuu biisistä lopulta, minkä Warner joko hyväksyy tai ei.
Jos oot ison levy-yhtiön leivissä niin ne todellakin antaa viimesen sanan, mitä julkaistaan.Tuskinpa Warnerilla nyt niin paljon valtaa on. Ja jos on niin aina B voi julkaista sen
Oon olettanut et toi PC oli vaan vitsi. Siitähän tuli lopulta ns. albumin nimikkobiisi.No kyllä, warner määrittää, mitä julkaistaan. K sai vasta puolen vuoden jälkeen taisteltua PC:n läpi ja nyt yrittää sitä toista Hooja-biisiä.
Miksi ne miehet on niin tärkeä asia mainita? Eikö meillä naisilla ole mitään arvoa?Käärijän miespuolinen ihailija tägätyissä. Oli törmännyt Kärtsään Ljubljanassa kävellessä.