vierailija
Se vois olla se yllättävä viisuihin liittyväNyt kun näitä viisucollabeja haluataan tehdä niin oispa KAJ-collab tulossa!

Se vois olla se yllättävä viisuihin liittyväNyt kun näitä viisucollabeja haluataan tehdä niin oispa KAJ-collab tulossa!
Niin Marko itse on postannut olleensa Bojanin luonaNoiden kohdalla salaus on heistä lähtöisin.
Ei kiitos.Nyt kun näitä viisucollabeja haluataan tehdä niin oispa KAJ-collab tulossa!
Onhan Bojankin postannut liponeensa Markon piirakkaaNiin Marko itse on postannut olleensa Bojanin luona
Jee manifestoidaan tämäNyt kun näitä viisucollabeja haluataan tehdä niin oispa KAJ-collab tulossa!
YökJee manifestoidaan tämä Sitä on jo toivottu kommenteissa, ehkä K ottaa onkeensa!
Ei ole, Marko on sanonut haastattelussa.Eiköhän se luvattu BL collabkin vielä ole tulossa.
K-faneja kun ovat vieläJee manifestoidaan tämä Sitä on jo toivottu kommenteissa, ehkä K ottaa onkeensa!
Ehkä Bojan arkailee, jos se on mielletty homoksi Sloveniassa.Niin Marko itse on postannut olleensa Bojanin luona
Siinä ei saanut sanoa Käärijää silloin.Mitä jos sieltä tuleekin Bonny collab? Sonny kun on Bojanin suomalainen lempiartisti.
Pyrkyri mikä pyrkyri.Siinä ei saanut sanoa Käärijää silloin.
No niinpä, mä koko illan oon oottanut koska starttaaTrollihahmokisa oli kyllä pannukakku.
Ne vois tehdä biisin ja esittää sen sitten ensvuonna viisuissa RuotsissaK-faneja kun ovat vielä
äääh, en ehtinyt mukaan ollenkaanTrollihahmokisa oli kyllä pannukakku.
Fandom sekoaisi!Nyt kun näitä viisucollabeja haluataan tehdä niin oispa KAJ-collab tulossa!
Hohhoijaa mikähän humppa sekin olisi.Fandom sekoaisi!
Uskoisin et hyvinkin mahdollista, kun Hoojankin kanssa natsas niin hyvin.Fandom sekoaisi!
Tuleekohan Hooja ensviikon keikoille. Ihana, kun K sanoi, että tulee ikävä heti, kun eivät ole vähään aikaan nähneetUskoisin et hyvinkin mahdollista, kun Hoojankin kanssa natsas niin hyvin.
Varmasti, jos vaan aikataulu antaa myöden. Nää kyl löysi heti niin spessuyhteydenTuleekohan Hooja ensviikon keikoille. Ihana, kun K sanoi, että tulee ikävä heti, kun eivät ole vähään aikaan nähneet
Ei taida sun Venetsia-reitti onnistua aikataulullisesti. Kärtsällä on se esiintyminen perjantaina ja ne juhlat alkaa jo joskus kuuden maissa. Sitä ennen on varmasti Kärpyllä tukan ja kynsien laittoa, jotkut harkat ehkä ja soundchekit yms. Vähän järkeä nyt.Mutta huonolla tuurilla tämä on jo Jeren vika ilta SloveniassaItken, jos näin on. Toivottavasti lähtis vasta pe-aamuna Venetsiasta! Sonni ja Allu voivat lähteä kyl jo huomisen aamukoneella
![]()
Mutta kun mä haluuuuuuunEi taida sun Venetsia-reitti onnistua aikataulullisesti. Kärtsällä on se esiintyminen perjantaina ja ne juhlat alkaa jo joskus kuuden maissa. Sitä ennen on varmasti Kärpyllä tukan ja kynsien laittoa, jotkut harkat ehkä ja soundchekit yms. Vähän järkeä nyt.