V
vierailija
Vieras
Uhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtia
Saako saman miesten kielellä? En ymmärrä mikä siinä on hauskaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtia
On varma.Siis K meni Sloveniaan vasta eilen ja lähtis muka huomenna veke jo?
Mitä ehtii edes äänittää näin lyhyessä ajassa? Onko se Radiogaala ihan varma asia?
Trollauskisa jäi ikävä kyllä piippuunSieltä menis myös huomenna illallakin lento
Mites sä nyt SiveysJorma sellasta menit tekemään. Kai olit sentään sheivannut karvat pois.
Hohhoijaa mikähän humppa sekin olisi.
Nuo pellehahmot kaikki exit only tältä palstalta. Ei liity suloiseen räpsyripsi-KärdeenOnko se rakastunut myös Markoon, ja Dzeikkuun, ja Sadieen?
Ei tullut mitään milloin alkaisi, porukka heitellyt pitkin päivää. Tää on mun lemppari ”K varmaan huomas SFB collabia tehdessään, että on oikeasti vain ikävä Bojania…Parhaat otti varaslähdön. Eilen oli hyviä ehdokkaita ja päivälläkin oli joku, jolle myönsin jo pokaalin. Nyt on jo vähän liian väsähtänyttä.
Työmatkahan tuo pääasiassa näyttäisi olevan. Varmaan halusi nähdä myös B:tä ja kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Nouuuu, mä haluan K&M rakkausbiisinJos sieltä saadaan KärtsäNace rakkausbiisi.
Nouuuu, mä haluan K&M rakkausbiisin
Ei tullut mitään milloin alkaisi, porukka heitellyt pitkin päivää. Tää on mun lemppari ”K varmaan huomas SFB collabia tehdessään, että on oikeasti vain ikävä Bojania…” Mutta on tullut muitakin hyviä. Ens kerralla laita aika.
Sä voit vaan arvuutella M:n henkilöllisyyttäMikko Alatalo?
MårdisSä voit vaan arvuutella M:n henkilöllisyyttä
Mun suosikki trollaushahmokisassa tais olla se päivällä uskonsa bojereen menettänyt tosishippaaja
Mun suosikki trollaushahmokisassa tais olla se päivällä uskonsa bojereen menettänyt tosishippaaja