vierailija
Ei ota. (Tiedän että trollauskisa käynnissä, mutta ei kiitos.)Jee manifestoidaan tämäSitä on jo toivottu kommenteissa, ehkä K ottaa onkeensa!
Ei ota. (Tiedän että trollauskisa käynnissä, mutta ei kiitos.)Jee manifestoidaan tämäSitä on jo toivottu kommenteissa, ehkä K ottaa onkeensa!
Sieltä menis myös huomenna illallakin lentoEi taida sun Venetsia-reitti onnistua aikataulullisesti. Kärtsällä on se esiintyminen perjantaina ja ne juhlat alkaa jo joskus kuuden maissa. Sitä ennen on varmasti Kärpyllä tukan ja kynsien laittoa, jotkut harkat ehkä ja soundchekit yms. Vähän järkeä nyt.
Mites sä nyt SiveysJorma sellasta menit tekemään. Kai olit sentään sheivannut karvat pois.Mä pistin jumalattariin kerran kesätissibikinikuvani vrvelin vavan vierestä. Auta armias, kun olin laittanu sen pienellä viiveellä galleriasta. Galleriasta lisääminen on hirvittävä no-no Jodelissa
Parhaat otti varaslähdön. Eilen oli hyviä ehdokkaita ja päivälläkin oli joku, jolle myönsin jo pokaalin. Nyt on jo vähän liian väsähtänyttä.No niinpä, mä koko illan oon oottanut koska starttaa![]()
Saako saman miesten kielellä? En ymmärrä mikä siinä on hauskaa.Uhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtia
On varma.Siis K meni Sloveniaan vasta eilen ja lähtis muka huomenna veke jo?
Mitä ehtii edes äänittää näin lyhyessä ajassa? Onko se Radiogaala ihan varma asia?
Trollauskisa jäi ikävä kyllä piippuunSieltä menis myös huomenna illallakin lento
Nii ei ne lahkeesta pilkottavat karvaiset munat ollukaan ongelma, kun tissini on suuremmat kuin 90 prosentilla jumalattarista. Mutta se galleriasta lisääminen.Mites sä nyt SiveysJorma sellasta menit tekemään. Kai olit sentään sheivannut karvat pois.
Humppa bumbba humba bumbaHohhoijaa mikähän humppa sekin olisi.
Nuo pellehahmot kaikki exit only tältä palstalta. Ei liity suloiseen räpsyripsi-KärdeenOnko se rakastunut myös Markoon, ja Dzeikkuun, ja Sadieen?
Ei tullut mitään milloin alkaisi, porukka heitellyt pitkin päivää. Tää on mun lemppari ”K varmaan huomas SFB collabia tehdessään, että on oikeasti vain ikävä Bojania…Parhaat otti varaslähdön. Eilen oli hyviä ehdokkaita ja päivälläkin oli joku, jolle myönsin jo pokaalin. Nyt on jo vähän liian väsähtänyttä.
Kaksi kärpästä, jotka asuvat Bojanin kainalokarvoissa ja perskannikkavilloissaTyömatkahan tuo pääasiassa näyttäisi olevan. Varmaan halusi nähdä myös B:tä ja kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Nouuuu, mä haluan K&M rakkausbiisinJos sieltä saadaan KärtsäNace rakkausbiisi.
Mikko Alatalo?Nouuuu, mä haluan K&M rakkausbiisin
Tunnustan. Ei ollut mun keksintö tää kisa ja palkinnon myönsin ihan oma-aloitteisesti, lupaa kysymättä. Anteeks!Ei tullut mitään milloin alkaisi, porukka heitellyt pitkin päivää. Tää on mun lemppari ”K varmaan huomas SFB collabia tehdessään, että on oikeasti vain ikävä Bojania…” Mutta on tullut muitakin hyviä. Ens kerralla laita aika.
Sä voit vaan arvuutella M:n henkilöllisyyttäMikko Alatalo?
MårdisSä voit vaan arvuutella M:n henkilöllisyyttä