K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo K:n ahdistunut katse jää kyllä vainoamaan mua tän collabin osalta. Olisiko edes lopulta halunnut tehdä tätä ilman painostusta.

Ihan muutamia päiviä sitten haastiksessa sanoi, että voi hyvin sanoa ei collabeille, jotka ei tunnu hyviltä. Ja muutenkin sanoi, että jos joku yrittää pelkästään saada hyötyä, hän miettii, saako siitä itse myös jotain ja tekee diilin. Vaikka tässä olisi ystävänpalvelustakin mukana, K ei taatusti olis lähtenyt mukaan mihinkään höpöhommaan, vaan sanonut ei. Enkä mitenkään usko, että Allu ja Sonny olisi vaivautunut tähän, jos ihan scheissea olisi tulossa. Allulla varsinkin on ollut aina aika tiukka linja.

Yhteinen biisi! Ihanaa ❤️ Outoja tulkintoja täällä K:n tunteista. Jos katsotte videon alkusekunteja, jotka vilahtaa ohi nopeasti, näkyy luonnollinen, onnellisen näköinen hymy, minkä jälkeen vähän vakavoituu puhumaan biisistä.

Lopettakaapa se haukkuminen taas. Miksi kaikesta pitää löytää jotain huonoa? Ei ihme jos K on ollut väsynyt, pelistä suoraan Sloveniaan ja varmasti illat menneet pitkiksi. Lomatkin jäi lyhyeksi tänä keväänä. Silti ilmeissä on iloa. Ehkäpä siis väsynyt mutta onnellinen.

Lopettakaapa se haukkuminen taas. Miksi kaikesta pitää löytää jotain huonoa? Ei ihme jos K on ollut väsynyt, pelistä suoraan Sloveniaan ja varmasti illat menneet pitkiksi. Lomatkin jäi lyhyeksi tänä keväänä. Silti ilmeissä on iloa. Ehkäpä siis väsynyt mutta onnellinen.
No mitäs muuta kuin haukkumista näiltä joksufaneilta osaa odottaa. Ällöttävää porukkaa.

On tuo B kyllä sellainen pyrkyri ja K vaan jaksaa auttaa kaveria. Ei vieläkään ole oppinut sanomaan ei. B:n kannattaisi nyt ryhdistäytyä ja alkaa luomaan uraa muuta kuin K:n siivellä.

Huomenta! Omg omg omg, miten ihana video odotti herääjää! ❤️❤️❤️ !!! Mutta kyllä se Jere varmaan tän aamun koneella kotiin tulee.
En kestä, millainen ääni Bojanilla on kuvatessaan Jereä ja sanoessaan tuon BojanxKääärijä song! Niin ljubav äänellä sanoo! 🧡💛❤️ Ja Jere… Jere ei voi olla hymyilemättä ja myhäilemättä kultansa kuvatessa…! Aaaaaaaa!!!! Nyt sitten liput hitto sinne Turkuun j a Tapiolaan, naudat!

Omg. 808 ei ole vieläkään jättänyt minua. Sanoin jo 2023 vuoden ketjussa, että jostain syystä mulla on tällainen numerosarja, joka tulee vastaan joka paikassa. Oon jo yhdistänyt sen musiikkiin. Oisko se tää biisi? Jos se julkaistaan 08.08.?
Meinaan kun äsken kun kirjoitin tuon BojanxKäärijä song ihastelun, niin oltiin sivulla (5)808! (ja ehkä
tääkin kommentti vielä mahtui sille sivulle)
T.Hullu

Yhteistyössä