vierailija
Mä halusin nähdä heidän päätyvän yhteen. Adoptoivan lapsia.Mulla se taika ei koskaan ole liittynytkään mihinkään romanttiseen.
Mä halusin nähdä heidän päätyvän yhteen. Adoptoivan lapsia.Mulla se taika ei koskaan ole liittynytkään mihinkään romanttiseen.
Puhutaanko välillä perseistä.Mä halusin nähdä heidän päätyvän yhteen. Adoptoivan lapsia.
B vastaa urpoudessa kolmea suomalaista?Tasapainottamassa slovakkiurpojen määrää?
Miksi kahden sinulle vieraan ihmisen tekemisillä on sinuun vaikutusta? Ei heidän tekemisensä elämääsi paranna tai pahenna. Anteeksi, mutta tuosta ajattelusta paistaa ärsyttävä minäkeskeisyys.Ei toi oikein auta, kun mulla on paha olo tällä hetkellä asian takia. Uskoin että heillä on jotakin ystävyyttä enemmän.
En pidä niistä jutuista.Puhutaanko välillä perseistä.
Mulle onMä en elä näiden kahden kautta, enkä ole todishippari, mutta ymmärrän mistä nämä pettyneet puhuvat. Se jokin taika on hävinnyt, sitä ei enää ole.
Niin kyllä mä nyt tajuan, että K:lla on Suomessa spesiaali ihminen odottamassa. En ole tätä pystynyt myöntämään ennen. Kuinka sokea oikein olen ollut.Mulla vaan vahvistuu. Ihania juttuja kuulee kun on oikeassa paikassa ja tuntee oikeita ihmisiä. Siinäpä märisette rakkaus voittaa kaiken
Siis Tapiola on, sunnuntaina.Onko toi Espoo samoihin aikoihin vai?
Mistäs sitä tietää, kun Allu ja Sonny suuntaavat hotellilleen ja K jää Bojanin luo juomaan teetä köh köhLämmin kaveruus joo, mutta se taika on hävinnyt. Mitään romanttista tässä ei ole.
Kuin myös, oikein ihmettelen, että mitä täällä puhutaan.Mulla vaan vahvistuu. Ihania juttuja kuulee kun on oikeassa paikassa ja tuntee oikeita ihmisiä. Siinäpä märisette rakkaus voittaa kaiken
En tiedä itsekään miksi halusin nähdä B:n ja K:n parisuhteessa. Sitä en ymmärrä että miksi tänään tuli niin yllättäen sellainen olo että en enää halua. Ehkä minun täytyy pitää taukoa tästä kaikesta.Miksi kahden sinulle vieraan ihmisen tekemisillä on sinuun vaikutusta? Ei heidän tekemisensä elämääsi paranna tai pahenna. Anteeksi, mutta tuosta ajattelusta paistaa ärsyttävä minäkeskeisyys.
Se trollihahmokisa sovittiin pidettäväksi keskiviikkoisin.Niin kyllä mä nyt tajuan, että K:lla on Suomessa spesiaali ihminen odottamassa. En ole tätä pystynyt myöntämään ennen. Kuinka sokea oikein olen ollut.
Mitä juttuja?Mulla vaan vahvistuu. Ihania juttuja kuulee kun on oikeassa paikassa ja tuntee oikeita ihmisiä. Siinäpä märisette rakkaus voittaa kaiken
Kyllä minä pidän heitä ystävinä. Näin vain nyt sen että mistään romantiikasta tässä ei ole kyse.Kuin myös, oikein ihmettelen, että mitä täällä puhutaan.
En ole trolli. Saat uskoa niin jos haluat. Minulla on oikeasti paha olo koska tämä ei ollutkaan rakkaustarina.Se trollihahmokisa sovittiin pidettäväksi keskiviikkoisin.
Perseiden tähdistö on saatavilla.Mitä juttuja?
Älä ankeuta kuitenkaan meitä, jotka se nähdään.Kyllä minä pidän heitä ystävinä. Näin vain nyt sen että mistään romantiikasta tässä ei ole kyse.
Olen aivan samaa mieltä. Olet todellakin tauon tai jopa katkaisuhoidon tarpeessa, jos olet noin syvällä joidenkin sinulle tuntemattomien ihmisten elämässä ja ihmissuhteissa. Tee nyt hyvä ihminen itsellesi palvelus ja irrota itsesi siitä.En tiedä itsekään miksi halusin nähdä B:n ja K:n parisuhteessa. Sitä en ymmärrä että miksi tänään tuli niin yllättäen sellainen olo että en enää halua. Ehkä minun täytyy pitää taukoa tästä kaikesta.
En ole trolli. Saat uskoa niin jos haluat. Minulla on oikeasti paha olo koska tämä ei ollutkaan rakkaustarina.
Niin teetä, mitään muuta ei sitten tapahdukaan,Mistäs sitä tietää, kun Allu ja Sonny suuntaavat hotellilleen ja K jää Bojanin luo juomaan teetä köh köh
Mulle tuli toi tunne reilu vuos sitten kun sain varmuuden pisamakuviosta.En tiedä itsekään miksi halusin nähdä B:n ja K:n parisuhteessa. Sitä en ymmärrä että miksi tänään tuli niin yllättäen sellainen olo että en enää halua. Ehkä minun täytyy pitää taukoa tästä kaikesta.
Tämä ketju on pettyneille ja minulla on oikeus puhua totuudesta. Ei ole mitään romanttista rakkautta heidän välillään ja nyt kun näin heidät, niin en halua sellaista edes ajatella.Älä ankeuta kuitenkaan meitä, jotka se nähdään.
Niin siis kummallakin suhteet tahollaan kukoistaa, onnellistahan se on.Mulla vaan vahvistuu. Ihania juttuja kuulee kun on oikeassa paikassa ja tuntee oikeita ihmisiä. Siinäpä märisette rakkaus voittaa kaiken
Höpö höpöNiin siis kummallakin suhteet tahollaan kukoistaa, onnellistahan se on.