V
vierailija
Vieras
Ei kun se on boitsukka. Tsemppaa nyt edes vähän!Ai niin. Ootko sä se mummon räkätössykkä-tyyppi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kun se on boitsukka. Tsemppaa nyt edes vähän!Ai niin. Ootko sä se mummon räkätössykkä-tyyppi?
Molemmat oli Bojanin.Se paita oli Bojanin. Se haiseva.
Ei tietenkään kahdesta heterosta paria tule. Molemmat naisen kanssa parisuhteessa. Mitä horiset, eikö tää shippaus päättynyt jo kaksi vuotta sitten?Mäkin heräsin tänään pilvilinnasta. Ei tule paria Bojanista ja Jerestä, onneksi näin.
On se. Sori mut ymmärsit varmaan.Häh?
Enpäs kerrokaan. Et ole maisteri.Kerro tarkemmin.
Ei tietenkään kahdesta heterosta paria tule. Molemmat naisen kanssa parisuhteessa. Mitä horiset, eikö tää shippaus päättynyt jo kaksi vuotta sitten?
Niin minäkin. Ja aika moni muu. Oi niitä aikoja. Ne oli hyviä aikoja.Mä olen oikeasti joskus shipannut näitä.
Miten niin? Mitä sellasta tuli?Ei mulla. Jotenkin tänään tuli sellaista materiaalia, että se oli kylmää kyytiä kaikille haaveille ja toiveille.
Mä olen oikeasti joskus shipannut näitä.
Eiväthän ole, oot sekaisin.Ei tietenkään kahdesta heterosta paria tule. Molemmat naisen kanssa parisuhteessa. Mitä horiset, eikö tää shippaus päättynyt jo kaksi vuotta sitten?
Niin minäkin. Ja aika moni muu. Oi niitä aikoja. Ne oli hyviä aikoja.
Sisäpihaako siinä yhdessä stoorissa näkyi ikkunassa. Totta mooses se pitää etsiä!No joko Aito on selvittänyt missä kohdassa tarkalleen Boitsu asuu?
Nyt yritä saada elämääsi jotain oikeaa sisältöä sen sijaan että yrität elää muiden kautta.Mä olen oikeasti joskus shipannut näitä.
Mitä?Mitä tänään oikein tapahtui. Miksi mä en enää näe heitä Saulin kuin vielä eilen.
On se. Sori mut ymmärsit varmaan.
Hieman todisteita kaipaisin kyllä.On se. Sori mut ymmärsit varmaan.
Samat vanhat virret. Hohhoijaa.Nyt yritä saada elämääsi jotain oikeaa sisältöä sen sijaan että yrität elää muiden kautta.
Miten niin? Mitä sellasta tuli?
Älä esitä, kiitos.Mitä tänään oikein tapahtui. Miksi mä en enää näe heitä Saulin kuin vielä eilen.
Ei sillä oo, kunhan nyt taas huudattaa täällä.Hieman todisteita kaipaisin kyllä.