K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon niin iloinen taas kummankin puolesta! 😭❤❤😭😭
Ihanaa, että JEre vihdoinkin meni sinne Sloveniaan!! Toivon salaa, että sen lisäksi, että tämä olisi yhteisbiisintekomatka, tämä olisi myös nopea lemmenloma kyyhkyläisille 🕊
Jotenkin ajattelinkin, että oisko tolla biisillä mukana VAIN BOJAN.
Toivon ensiesitystä Turkuun, Logomoon. Hiivatti, onko se sinnekin siis ihmisen raahauduttava :D

vierailija
En tiedä itsekään miksi halusin nähdä B:n ja K:n parisuhteessa. Sitä en ymmärrä että miksi tänään tuli niin yllättäen sellainen olo että en enää halua. Ehkä minun täytyy pitää taukoa tästä kaikesta.
Ehkä kannattaa. Jos haluat romantiikkaa elämään, niin kirjoista tai elokuvista sitä saa. Vieraiden oikeiden ihmisten shippaaminen ei todennäköisesti koskaan lopulta vastaa kuvitelmia.

vierailija
Jokin noissa videoissa sai mut tajuamaan että turhaan olen elättänyt toiveita. Ei ne ole enää viisu K ja B, jotain on tapahtunut. Kumpikin näyttää normaalilta perheenisältä nykyään. He eivät herätä yhdessä enää niitä samoja tunteita kuin aiemmin.
No bravoo, jos näin, eikä ole trollausta. Eikö porukat voisi nyt vaan siirtyä eteenpäin ja antaa noiden kahden olla ystäviä ilman mitään romanssipakotusta. Molempia tai jompaakumpaa voi fanittaa ihan vaan artisteina, eikä tarvii odottaa mitään elämää suurempaa tapahtuvaksi heidän välillään. Nauttikaa nyt elämästä ja fiilistelkää ystävyyttä, stana! Vika ei ole Kärtsässä eikä Bojanissa vaan teidän shippareiden omassa pumpulipäässä. He eivät ole muuttuneet, te olette.

vierailija
Mä oon niin iloinen taas kummankin puolesta!
Ihanaa, että JEre vihdoinkin meni sinne Sloveniaan!! Toivon salaa, että sen lisäksi, että tämä olisi yhteisbiisintekomatka, tämä olisi myös nopea lemmenloma kyyhkyläisille
Toivon ensiesitystä Turkuun, Logomoon. Hiivatti, onko se sinnekin siis ihmisen raahauduttava
Minusta tuntuu kummalliselta lukea tällaisia kommentteja nyt kun olen itse päässyt irti näistä harhoista. Toivottavasti sinäkin pääset.

vierailija
No bravoo, jos näin, eikä ole trollausta. Eikö porukat voisi nyt vaan siirtyä eteenpäin ja antaa noiden kahden olla ystäviä ilman mitään romanssipakotusta. Molempia tai jompaakumpaa voi fanittaa ihan vaan artisteina, eikä tarvii odottaa mitään elämää suurempaa tapahtuvaksi heidän välillään. Nauttikaa nyt elämästä ja fiilistelkää ystävyyttä, stana! Vika ei ole Kärtsässä eikä Bojanissa vaan teidän shippareiden omassa pumpulipäässä. He eivät ole muuttuneet, te olette.
Ei voida t maire

vierailija
Miksi sua haittaa toisten shippaus? Vähän liian tosissaan suhtaudut tähän. Täälläkin shipataan vaikka keitä keskenään, mut itketään K&B shipistä kuin pikkulapset.

vierailija
Mä oon niin iloinen taas kummankin puolesta!
Ihanaa, että JEre vihdoinkin meni sinne Sloveniaan!! Toivon salaa, että sen lisäksi, että tämä olisi yhteisbiisintekomatka, tämä olisi myös nopea lemmenloma kyyhkyläisille
Toivon ensiesitystä Turkuun, Logomoon. Hiivatti, onko se sinnekin siis ihmisen raahauduttava
Ihana, positiivinen kirjoitus.

vierailija
Ois ihana saada kuva, jossa K hymyilee Ljubljanan linnan se torni kuvassa myös ja ne komeat kaksi lippua liehumassa taustalla. Se torni lippuineen on mun lempinäkymä Sloveniasta. Eikä haittaisi, vaikka ois kuvassa Boitsun kainalossa 😉

Yhteistyössä