V
vierailija
Vieras
Minä näe kauheasti nää sitä karismaa näissä, taitaa olla katsojan silmissä.Jakobilla on vähän samantyyppinen karisma kuin Jaajolla, ei perustu ulkonäköön, mutta sitä on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä näe kauheasti nää sitä karismaa näissä, taitaa olla katsojan silmissä.Jakobilla on vähän samantyyppinen karisma kuin Jaajolla, ei perustu ulkonäköön, mutta sitä on.
Miksi kukaan ketjussa olisi, kun Bojan pärjännyt paljon paremmin?
Jos unohdetaan striimit ja keikat niin Saara on kyl varmasti saanut nimeään enemmän tunnetuksi maailmalla aikoinaan kuin JO. X factor UK, Dancing on ice UK ja Euroviisut. Jopa julkaissut kiinankielisen albumin Kiinassa![]()
Ja tää ei sit ollut minä, joka Bojanin tsekkasin olevan Saaraa menestyneempi ja kerroin sen tänne.Nainen ja nainen ja nainen. Minä en puheissani käytä eri standardeja naisille ja miehille
Ei täällä mitään Saara vihaa ole edes ollut, nää teidän sekoilut häiritse paljon enemmän.Nähtävästi se että Saara pääsi tänä vuonna juontamaan prepartyt on sinusta jotenkin Bojanilta pois ja siksi kohdistat raivosi Saaraan. Et siis kestä sitä, kun joku ottaa Bojanin paikan esim. Käärijän kaverina tai työtehtävän, minkä Bojan on joskus tehnyt jne.
Ei todellakaan ole minulta mitenkään pois. Sen sijaan häneltä, joka alkoi väittää, että Saara olisi muka Bojania menestyneempi se ilmeisesti on pois, että Bojan on Saaraa menestyneempi.Nähtävästi se että Saara pääsi tänä vuonna juontamaan prepartyt on sinusta jotenkin Bojanilta pois ja siksi kohdistat raivosi Saaraan. Et siis kestä sitä, kun joku ottaa Bojanin paikan esim. Käärijän kaverina tai työtehtävän, minkä Bojan on joskus tehnyt jne.
Nainen ja nainen ja nainen. Minä en puheissani käytä eri standardeja naisille ja miehille
Ja silti sillä ei pahemmin kuunteluita ole, ainakaan Joksuihin verrattuna
Mistä lie kertookaan.
Otat heidät hampaisiisi ja alat alakoulutyylisesti haukkumaan, vai onko teitä useampi naisten haukkuja?Nainen ja nainen ja nainen. Minä en puheissani käytä eri standardeja naisille ja miehille
Niin, puhut nyt väärälle ihmiselle.Kyllähän sinun kommentit pursuaa misogyniaa ja vihaa vähemmistöjä kohtaan. Sen lisäksi lyttäät heitä, koska haluat että Bojan on se maailman tärkein.
Ei todellakaan ole minulta mitenkään pois. Sen sijaan häneltä, joka alkoi väittää, että Saara olisi muka Bojania menestyneempi se ilmeisesti on pois, että Bojan on Saaraa menestyneempi.
Näin. Tässä on palstan vakio-tarvetta: dissata ja haukkua Bojania. Etkö saanut Saaran kautta siitä vielä tarpeeksesi?Niin huikea kun se Boitsukan juontopestikin viime vuonna oli. Kävikö kokonaista viisi lausetta juontamassa ja vähän playbackina laulaa lurittamassa?
Niin, puhut nyt väärälle ihmiselle.
No enhän suoltanut. Se on mun mielipiteeni, mutta en ruvennut huutamaan, miten hän on surkeammin menestynyt naisartistina kuin moni muu!Kyllähän sinä suollat aivan järkyttävää tekstiä täällä Saarasta. Se ei ole OK, etkä voi oikeuttaa sitä muiden sanomisilla.
No en ollut kirjoittanut kommenttia, johon vastasit, joten puhuit sen kirjoittajalle kylläkin.Ei vaan juuri sinulle. Olet niin syvällä B fanituksessa, että oikeutat sillä huonon käytöksesi.
Näin. Tässä on palstan vakio-tarvetta: dissata ja haukkua Bojania. Etkö saanut Saaran kautta siitä vielä tarpeeksesi?
Se että on B fani ei oikeuta huonoa käytöstä ja misogyniaa.No en ollut kirjoittanut kommenttia, johon vastasit, joten puhuit sen kirjoittajalle kylläkin.
Ja samaa näen myös KAJ’ssa. Ei ole sattuma, että K ja KAJ on valloittaneet ihmisten sydämet.
En todellakaan ajattele näin, projisoit omia näkemyksiäsi minuun. Sinusta on ok dissata Bojania jonkun Saara Aalon avulla, herää ja katso peiliin.Kyllähän sinun kommentit pursuaa misogyniaa ja vihaa vähemmistöjä kohtaan. Sen lisäksi lyttäät heitä, koska haluat että Bojan on se maailman tärkein.
Näin. Tässä on palstan vakio-tarvetta: dissata ja haukkua Bojania. Etkö saanut Saaran kautta siitä vielä tarpeeksesi?
Itse olet, kun et tajua, että sanon niin, koska hän puhuu samaa pskaa, kuin tämä.Tajuatko ollenkaan että olet niin harhainen, että luulet kaikkia täksi Saarasta kirjoittelevaksi.
Jotkut Saara fanit ilmeisesti.Kuka täällä taas riehuu, A?
Sori, ei ole, tai jos olisikin, niin se menee hukkaan kylmän äänen kanssa. Bojanilla sen sijaan on paljonkin karismaa.