V
vierailija
Vieras
Missä' on ylennetty Bojania!!!!? Voitko kertoa, missä on ylennetty Bojania?
Aika monessa noita Saaraa haukkuvissa kommenteissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä' on ylennetty Bojania!!!!? Voitko kertoa, missä on ylennetty Bojania?
Eipä se tolta nyt kyllä näytä ollenkaan.Ei vaan tämä sekoBojanisti, joka solvaa muita kirjoittajia ja Saaraa.
Ei hele millä tasolla tää nedieniletullip vääristelykirjoittelu täällä onkaan.
Ihan ihme asenne tääkin. Itse tulitte sen pilaamaan alkamalla haukkuen vertailla Bojaniin ja Jokereihin, miten Saara on paljon heitä menestyneempi! Ja tehdä siinä virhe?Sulla meni nyt Saaran menestys ja pääsy prepartyihin todella pahasti tunteisiin. Sellainen kiva B fani siellä.
Eipä se tolta nyt kyllä näytä ollenkaan.
Täh, ei ollenkaan, ihmettelin vaan tota hyökkäämistä yhden kimppuun.Sulla meni nyt Saaran menestys ja pääsy prepartyihin todella pahasti tunteisiin. Sellainen kiva B fani siellä.
Höpö höpöTosishipparit ovat pahimpia nausvihaajia.
Tämä pitää muuten paikkansa.Tosishipparit ovat pahimpia nausvihaajia.
Eli ei missään. Laitas yksi lause tänne, missä on ylennetty Bojania.Aika monessa noita Saaraa haukkuvissa kommenteissa.
Ihan ihme asenne tääkin. Itse tulitte sen pilaamaan alkamalla haukkuen vertailla Bojaniin ja Jokereihin, miten Saara on paljon heitä menestyneempi! Ja tehdä siinä virhe?
Miten ois ihan aloittaa itsestäsi se muiden kunnioittaminen, jos pitää sen perään itkeä? Jos et kaipaa kunnioitusta, jatka ihmeessä valitsemallasi vertailutiellä!
Naurikset on aikas prööt, kyl.Tämä pitää muuten paikkansa.
Eikä hyökkää, ootte varmaan samoja, jotka loukkaantui ja hääti sen shippaajankin jäähylle.Seonnut Bojanisti hyökkää nyt kaikkien kimppuun.
Eli ei missään. Laitas yksi lause tänne, missä on ylennetty Bojania.
Näin harhaista on Saara-fanittajién ajattelu, kun eivät saa rauhassa dissata muita, se on heidän mukaansa sen heidän dissaamansa kohteen ylentämistä, kun joku sanoo, että tämä on itseasiassa menestyneempi ihan faktana, kun heidän fanittamansa artisti.
Syyttele sitten ihmisiä, jotka pilasivat Saaran pre party vierailun ihastelun!!! Miten ihmeessä et sano heille, että ei näin, pellet?Miksi syytät täällä muita. En ole täällä ainuttakaan Saara-Bojan vertailu kommenttia kirjottanut. Sivusta puutuin tähän järkyttävään Saara vihaan. Kateudesta sen täytyy johtua ja siitä ettet osaa kannustaa muita naisia. Kyllähän nämä Saara kommentit täyttävät misogynian kriteerit, ei siitä ole epäilystäkään.
Eikä hyökkää, ootte varmaan samoja, jotka loukkaantui ja hääti sen shippaajankin jäähylle.
Syyttele sitten ihmisiä, jotka pilasivat Saaran pre party vierailun ihastelun!!! Miten ihmeessä et sano heille, että ei näin, pellet?
Tuskin täällä on yhtäkään Saara Aallon oikeata fania. On eri asia suhteutua neutraalisti ja pitää ihan hyvänä kuin fanittaa.
Sairaalla tavalla eivät vain osaa keskittyä itse asiaan, eli että Saara juonsi nyt samat pre partyt, kuin Bojan, vaan pitää alkaa dissata heti Bojania ja pilata koko mahdollinen hyvähenkinen keskustelu Saaran juontopestistä. Eivät todellakaan ole Saaraa arvostavia ihmisiä.Tuskin täällä on yhtäkään Saara Aallon oikeata fania. On eri asia suhteutua neutraalisti ja pitää ihan hyvänä kuin fanittaa.
Kyllähän kestän? Ei ole ollut mitään sellaista, ettenkö kestäisi, vaan se oli Saara-fanit, jotka eivät halunneet iloisina keskustella siitä, vaan aloittivat Bojanin ja Jokereiden dissaaminen Saara aseenaan.Siitä minä juuri olen vihainen tälle Bojsnistille, joka ei kestä sitä, että Saara pääsi juontamaan prepartyt.
Ei minua kiinnosta pätkääkään tää teidän riita, kunhan puutuin vääristeltyihin väitteisiin.En edes ole discordissa. Sohit nyt minne sattuu Saara vihassasi.